@isha: ehm een longeerlijn bandages dekjes halsters peesbeschermers longeerzweep hoofdstel enz enz. Je kunt zoveel kopen als je die 2 dingen niet kunt doen.
Rhine_
Geplaatst: 26-01-11 20:38
Mijn lijst is heel veranderd
kiwiek
Geplaatst: 31-01-11 11:04
Ik heb nog wel aardig wat shetlanderspulletjes, maar ik zou heel graag mijn westernzadel willen verkopen. Ik heb hem gebruikt voor een grote shetlander, maar hij zou ook bij een kleine pony passen. Ik heb mijn zadel ongeveer 1 jaar gebruikt en altijd zeer zuinig mee gedaan en goed op tijd ingevet. Ik vraag er €400,- voor.
ik heb ook heel veel, wat ik nu even kan bedenken zijn: Zadels en spullen zadels, beugels, riemen,singels, halsters, touwen, hoofdstellen, teugels, dekjes, bandages, kammen, borstels, bit, lijnen, poetsspullen etc. etc.
Indra_S
Geplaatst: 12-02-11 17:24
vlinder91: Van alles: Poetsspullen, Halsters ,hoofdstelletje, Longeerlijn(lan je haar gaan longeren) en zo is er nog veel meer!!
Nynke_Mandy
Geplaatst: 25-06-11 09:07
Zou ik een foto van de peesjes en roze halster gloed nieuw mogen krijgen? Gr.Nynke
Eske_B
Geplaatst: 25-06-11 09:17
Voor 2 verzorgShetlanders(binnenkort 3, eentje is drachtig) en verzorgezel met haar veulen heb ik(min de borstels): Blauw Sjabrak(maat Shet) Steenrood zadeldek(maat Shet) 2x roze veulenhalster 1x groen veulenhalster Blauw halster met fleece maat pony Groen zachtonderlegt halster maat Shet Steenrood halster maat pony Blauwgroen halster maat shet Rozepaars halster maat Shet Blauw veulenhalster Vies, oud, bruin halster maar Shet Zwart halstertouw Steenrood-zwart halstertouw Rozepaars-zwart halstertouw 2x blauw-wit halstertouw Groen-rood halster touw Groen-zwart halstertouw Grijs halstertouw Geel touwhalster maat Shet Rood-witte leadrope Elastische dekensingel Bitstukje Blauwe longeerlijn
Dat was het geloof ik wel
En in de kist zit:
1x sarvisborstel 2x roskam 2x speciala roskam voor verharen 3x harde borstel 4x zachte borstel(eentje is zo ongeveer versteend, harder dan een harde borstel ) 7x hoevenkrabber 3x manenkam 1x massagebostel Doosje manenelastiekjes
Ik heb voor mijn eigen shet: Blauw halster, Maat shet Zwart halster, Maat pony (iets te groot dus maat shet gekocht , bovenstaande) Donkerblauw halstertouw Borstels Zweetmes Bitje ( te klein dus grotere kopen) Longeerlijn Longeerzweep (geleend van iemand Korte zweep Langere zweep
Ik wil/zoek nog Hoofdstel Longeersingel Lange lijnen Bit 11(,5) cm
Fellpony
Geplaatst: 25-06-11 19:40
WOOOOW dat is een goeie vraag. HEEEEEEEEEEEEEEEEEl veel. Ben te lui om alles op te noemen, maar ben bang dat ik heel veel van jullie overtref