Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
stef schreef:dat is dus niet de waarde penny, en daar gaat het om
), maar iemand zocht perse een grotemaats schimmel. Wij hebben hem zelf voor 350 gekocht (incl. brengen)...wat is zijn 'daadwerkelijke waarde?' dan?

stef schreef:Voor Hon hebben ze ook een keer 800 geboden, maar dat zegt niet dat ze dat waard is.
Waarde wordt idd bepaald door marktwerking, en aangezien het aanbod groter is dan de vraag (uitzonderingen daar gelaten) is 1+1 weer twee.
Dus blijf je altijd terugkomen op dat de waarde voor een individueel dier afhankelijk is van degene die daadwerkelijk wil betalen en hoe die persoon er op dat moment tegenaan kijkt.
Elbrich. schreef:@ Purky; Idd!
Soms hoor je dat iemand een shet heeft gekocht voor 50 euro, dat is al heel weinig.
).

ik heb voor celine 400 euro betaald , jaarling, papierloos, wél een aparte kleur, vos schimmelbont en een geweldig mooi lief klein koppie waar ik helemaal verliefd op werd, nadat ik de vieze wintervacht eraf geschoren had, bleek er ook nog eens een erg mooi lijfje onder te zitten, dus celine is als papierloos shetje niet veel waard, maar is nu zéker niet meer te koop, wát ze me ook bieden. dus denk ik toch echt dat het is "wat de gek ervoor geeft"je moet nét die pony vinden die je aanspreekt, maakt dan niet uit wat hij of zij kost(vind ik
)