Premiekeuring Dalen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Annechien

Re: Premiekeuring Dalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 13:18

natuurlijk kom ik! Ben slim aan het plannen geweest, de 14e moet ik 's ochtends werken en de 16e 's avonds, dus tijd om op te laden en uit te slapen whahaha

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 16:35

nope... vanmorgen is dat arts aan huis geweest en ik kan MORGEN om 9 uur!!!! bij de neuroloog jahjah, en ik op mijn voorhoofd heeft hij met watervaste stift geschreven SPOED... dus ben benieuwd

annemarie_r

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:48

liiisette schreef:
ik snap je niet helemaal maargoed....

hoe is het bij de rest met klaarmaken enzo???? marieke heb je al weer een veulentje die ook nog meekan??
Annemarie lukt het klaarmaken bij die van jo u ook??

Helaas ben ikzelf niet tot heel veel meer instaat, dus schiet het er helaas een beetje bij in. er gebeurt niet veel meer dan in de wei aandacht geven en af en toe even buiten aan de muur poetsen.

Maar jullie hebben het boekje ontvangen, ik heb helaas nog niks gehoord van de fokker, hoe en wat, kunnen jullie mij vertellen hoe laat ik moet, grote maat, 2 jarige hengst.

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 18:49

tijden is altijd een mysterie... gokwerk. kheb geen boekje hoor trouwens

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:42

Ik heb wel een boekje, maar die heb ik in Kootwijkerbroek gekregen hoor, niet met de post. Ik denk dat ze pas volgende week worden opgestuurd. Ik wil wel even voor jullie kijken hoor!!

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:47

Rubriek 29:
nr. 174 - Axel van de Dieksloot

Is dat hem?
Dan ben je zeker 's morgens aan de beurt, in elk geval voor de middagpauze. Je zit dan direct na de enters, dus voor de twentermerries!

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:48

Lisette heeft nr. 88, 95, 160, 357 en 363, ook al een hele kudde hoor!! haha

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 21:49

Susanne en Petrianne zitten in één groep... als je hulp nodig hebt kan ik misschien wel even helpen hoor!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 22:13

oliebol oliebol oliebol ik heb even heel snel bijgelezen ga later even reageren op de rest die oliebol reactie was op het feit dat suus en peet in 1 groep zitten ik zou het overleggen hoe we dat gaan doen als ik de kans krijg op een fatsoenlijk gesprek met mijn vader (dat gaat op het moment nauwelijks) want hier ben ik natuurlijk absoluut niet blij mee!!!!!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-09 22:14

ik ga nu eerst slapen weltrusten

:wave:

annemarie_r

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-09 22:49

Fleur1977 schreef:
Rubriek 29:
nr. 174 - Axel van de Dieksloot

Is dat hem?
Dan ben je zeker 's morgens aan de beurt, in elk geval voor de middagpauze. Je zit dan direct na de enters, dus voor de twentermerries!

Ja dat is hem :D Dank je wel!!
Dus 's ochtends? Ook wel fijn, mijn ouders komen langs met de kinderen, dan kunnen die Simon (zijn roepnaam) ook nog zien.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 08:04

Arvanti_haf schreef:
nope... vanmorgen is dat arts aan huis geweest en ik kan MORGEN om 9 uur!!!! bij de neuroloog jahjah, en ik op mijn voorhoofd heeft hij met watervaste stift geschreven SPOED... dus ben benieuwd

wat goed femke!! Heel veel sterkte en hopelijk is dat ook weer een stapje in de goede richting!

en we kunnen vast wel even een bed voor je regelen aan de rand van de keuringsring toch marieke?

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 08:07

Fleur1977 schreef:
Lisette heeft nr. 88, 95, 160, 357 en 363, ook al een hele kudde hoor!! haha

bedankt voor het doorgeven! zitten mijn veulens (nummer 88 en 95) ook bij elkaar of apart? oh ik baal zo dat peet en suus bij elkaar zitten maar even overleggen hoe we dat gaan doen maar bedankt voor de aangeboden hulp je hoort het nog!!

ja wij hebben idd ook al een vrij aardige kudde op dit moment totaal 7 pony''s (ook nog 2 grote) dit is teveel want wij mogen niet meer dan 7 hebben dus vinden mijn ouders dat er 2 van de 5 shetjes weg moeten.... ze komen allemaal te koop te staan en het hangt er vanaf welke 2 als eerste weg zijn |( ik ben ook wel van mening dat er 2 wegmoete maar ik wil peet dan eigenlijk wel verkopen maar denk dat die het minste kans maakt voor de verkoop omdat ze al wat ouder is. allemaal poedersuiker dus....

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:15

lief dat jullie zo meedenken, vooral het dikke regeltje kan me de 15e goed uitkomen Omdat ik dus al 3 weken plat lig en onze vakantie is geanuleerd, hebben we besloten een soort van secund opinion te laten doen. Ik ben nu al 7 jaar bij dr Boer van de rugpoli in Velp, maar we zijn vandaag bij een nieuwe neuroloog in het ziekenhuis geweest. Hij laat een nieuwe mri maken. Aan de hand daarvan wil hij een plan de campagne opstellen.
Het liefst lig ik 24 uur per dag op bed/bank, dit snapte hij ook, maar ik moet toch ook een beetje in de benen blijven.
Ook de mri zal met spoed worden geregeld (net als de afspraak vandaag, want de huisarts is gisteren pas bij ons aan huis geweest omdat hij op vakantie was).
De neuroloog was een fijne menselijke man. Hij zei ook, opereren met 23 zullen we echt proberen te vermijden, maar ik kan wel met een neurochirurg overleggen wat hij ervan vindt, hoe hij het het beste kan behandelen.
Ik heb morfine achtige medicijnen (Zaldiar) en diazepam en diclofinac en krijg nu naproxen erbij... omdat de pijn eigenlijk nog niet acceptabel is.
Ik mag naar de fysio, om te kijken wat hij kan (dus op advies van Hulya naar Rinke).
Ik moet het allemaal eerst zien en dan geloven... of het kan helpen...
Ik hoop snel weer een beetje pijnloos mobiel te zijn, maar nu weten jullie in ieder geval wat de neuroloog ervan heeft gezegd.

Fleur1977

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:48

Nou ja, dan wordt er in elk geval actie ondernomen en hopelijk met resultaat! En idd, we zorgen gewoon voor een bedje langs de ring in Dalen en dan kun je daar lekker de hele dag liggen!

Ja, Lisette, dat is wel balen he, ik heb ze ook altijd liever apart in groepjes maar ja, dat is niet altijd zo. Je veulens zitten volgens mij wel apart hoor, dus dat scheelt al weer. En met de merries helpen we je dan wel even als dat moet dus het komt allemaal goed! Jammer dat je moet gaan verkopen zeg... zeker omdat het moet... maar ja, het scheelt dat het niet echt met spoed moet he?

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 10:51

bij ons hoor je vaak dat ze sjoeelen et de geboortedt van de veulens, zodat ze niet bij elkaar in de ring komen... niet eerlijk, maarjah, wel handig, ben je geen concurrent van jezelf.

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 12:25

Arvanti_haf schreef:
lief dat jullie zo meedenken, vooral het dikke regeltje kan me de 15e goed uitkomen Omdat ik dus al 3 weken plat lig en onze vakantie is geanuleerd, hebben we besloten een soort van secund opinion te laten doen. Ik ben nu al 7 jaar bij dr Boer van de rugpoli in Velp, maar we zijn vandaag bij een nieuwe neuroloog in het ziekenhuis geweest. Hij laat een nieuwe mri maken. Aan de hand daarvan wil hij een plan de campagne opstellen.
Het liefst lig ik 24 uur per dag op bed/bank, dit snapte hij ook, maar ik moet toch ook een beetje in de benen blijven.
Ook de mri zal met spoed worden geregeld (net als de afspraak vandaag, want de huisarts is gisteren pas bij ons aan huis geweest omdat hij op vakantie was).
De neuroloog was een fijne menselijke man. Hij zei ook, opereren met 23 zullen we echt proberen te vermijden, maar ik kan wel met een neurochirurg overleggen wat hij ervan vindt, hoe hij het het beste kan behandelen.
Ik heb morfine achtige medicijnen (Zaldiar) en diazepam en diclofinac en krijg nu naproxen erbij... omdat de pijn eigenlijk nog niet acceptabel is.
Ik mag naar de fysio, om te kijken wat hij kan (dus op advies van Hulya naar Rinke).
Ik moet het allemaal eerst zien en dan geloven... of het kan helpen...
Ik hoop snel weer een beetje pijnloos mobiel te zijn, maar nu weten jullie in ieder geval wat de neuroloog ervan heeft gezegd.

Nouja dit is toch al wat beter nieuws ofniet? hopelijk menen ze het inderdaad ook daadwerkelijk!! Wat kun je verder nu nog wel afgezien van het feit dat je het liefst 24 uur per dag in bed ligt... bijv. een hele dag zitten ofzo? er moet iets te regelen zijn dat we je naar dalen krijgen!! Kun je mooi de uitslagen voor mij bijhouden haha

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 12:27

Dat ze sjoemelen met de leeftijd van de veulens heb ik nog nooit gehoord hihi maar aan de ene kant wel begrijpelijk.... wij gaan vandaag de shetjes ophalen dus zou nogmaals maar even met pappa overleggen hoop het voor elkaar te krijgen dat er iemand hier uit de buurt even meegaat zegmaar dus dan hoor je het wel even marieke anders is je hulp van harte welkom want ik zie het trouwens ook nog niet voor me dat mijn pappa de shet alleen voor gaat brengen terwijl ik de andere vasthoud!

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 12:34

eventjes een off-topic vraag: ontvangt 1 van jullie toevallig ook de paardenkrant? ik heb een proef abbo. ofzoiets tot 1 november maar heb al 2 weken de krant niet gekregen. weet iemand of zij ook zoiets hebben van bouwvak ofzo??

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:37

ik kan wel even iets vasthouden :D:D:D

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 12:38

haha maar een hele dag zitten gaat niet? er zou dus echt een bed moeten komen?

marieke is het niet mogelijk dat jij iets regelt met de organisatie? hihi

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 12:41

hey, hallo zo vraag je dat niet! anders neem ik wel kleedje mee... en een oud uhm hoe heet zo'n ding, voor in een kussenstoel buiten... past ook in mijn black beauty(auto)

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 13:40

hoe bedoel je dat je dat neit zo vraagt? welke van de 2 vragen mag niet zo?

Arvanti_haf

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-09 13:45

de 3e eigenlijk...

liiisette

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-09 14:48

oke sorry mischien was die iets te maar ik wil het zo graag voor jou dat we iets kunnen regelen zodat je toch kan komen!!! Het is echt vervelend wat er met je is enzo