Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
liiisette schreef:ik snap je niet helemaal maargoed....
hoe is het bij de rest met klaarmaken enzo???? marieke heb je al weer een veulentje die ook nog meekan??
Annemarie lukt het klaarmaken bij die van jo u ook??
Fleur1977 schreef:Rubriek 29:
nr. 174 - Axel van de Dieksloot
Is dat hem?
Dan ben je zeker 's morgens aan de beurt, in elk geval voor de middagpauze. Je zit dan direct na de enters, dus voor de twentermerries!
Dank je wel!!Arvanti_haf schreef:nope... vanmorgen is dat arts aan huis geweest en ik kan MORGEN om 9 uur!!!! bij de neuroloog jahjah, en ik op mijn voorhoofd heeft hij met watervaste stift geschreven SPOED... dus ben benieuwd
Fleur1977 schreef:Lisette heeft nr. 88, 95, 160, 357 en 363, ook al een hele kudde hoor!! haha
ik ben ook wel van mening dat er 2 wegmoete maar ik wil peet dan eigenlijk wel verkopen maar denk dat die het minste kans maakt voor de verkoop omdat ze al wat ouder is. allemaal poedersuiker dus.... Arvanti_haf schreef:lief dat jullie zo meedenken, vooral het dikke regeltje kan me de 15e goed uitkomen Omdat ik dus al 3 weken plat lig en onze vakantie is geanuleerd, hebben we besloten een soort van secund opinion te laten doen. Ik ben nu al 7 jaar bij dr Boer van de rugpoli in Velp, maar we zijn vandaag bij een nieuwe neuroloog in het ziekenhuis geweest. Hij laat een nieuwe mri maken. Aan de hand daarvan wil hij een plan de campagne opstellen.
Het liefst lig ik 24 uur per dag op bed/bank, dit snapte hij ook, maar ik moet toch ook een beetje in de benen blijven.
Ook de mri zal met spoed worden geregeld (net als de afspraak vandaag, want de huisarts is gisteren pas bij ons aan huis geweest omdat hij op vakantie was).
De neuroloog was een fijne menselijke man. Hij zei ook, opereren met 23 zullen we echt proberen te vermijden, maar ik kan wel met een neurochirurg overleggen wat hij ervan vindt, hoe hij het het beste kan behandelen.
Ik heb morfine achtige medicijnen (Zaldiar) en diazepam en diclofinac en krijg nu naproxen erbij... omdat de pijn eigenlijk nog niet acceptabel is.
Ik mag naar de fysio, om te kijken wat hij kan (dus op advies van Hulya naar Rinke).
Ik moet het allemaal eerst zien en dan geloven... of het kan helpen...
Ik hoop snel weer een beetje pijnloos mobiel te zijn, maar nu weten jullie in ieder geval wat de neuroloog ervan heeft gezegd.
:D:D