Jenny, heel erg veel sterkte met het verlies van Donna! Je had het zo mooi voor elkaar; met je nieuw gehuurde grond, en een vriendinnetje voor Donna. Vreselijk als het plezier en geluk dan maar van zulke korte duur is.
Nee! de rillingen lopen over me lijf. Heel veel sterkte.
Lori
Geplaatst: 19-06-18 17:58
Nee nee nee . Had zo gehoopt tijdens het bijlezen een positief bericht te treffen en dan lees ik dat ze het niet gehaald heeft . Dikke knuffel vanaf hier. Rottige koliek ook.
Bedankt lieve mensen. Ik ben gebroken, de tranen zijn op nu.
Vanmorgen is ze opgehaald. Mijn vader heeft haar eerste eigen ijzertjes er voor mij afgehaald. Ze was helemaal mijn lieve Donja niet meer, niet meer mijn lieve knuffeltje.. o nee de tranen zijn niet op....
Eroverheen komen lukt mij nooit helaas. Vooral niet als het zo onverwacht gebeurt. Ben vorig jaar in 36 uur ook duvel verloren aan koliek. En dat is zo.n klap dat verwerk je niet zo. . Je leert wel omgaan met het verdriet.en dan kan je het een plekje geven.
Mowgli4
Geplaatst: 20-06-18 10:29
Zo erg Jenny... ik kan wel met je mee huilen, wat een verdriet! Helaas kom je hier nooit overheen. Hier ga je mee leren leven en gaat dit een plekje geven. Mocht je nog willen praten of wat dan ook, staat mijn pb altijd open! Nogmaals heel veel sterkte
Ik vind het zo erg voor je Jenny! Jullie waren zo ontzettend leuk samen. Ik heb nog nooit 1 van mijn pony’s verloren. Maar ik denk dat je, je verdriet gewoon moet toelaten. De tijd en de rust nemen die je nodig hebt. Verdriet en het gemis zal altijd blijven. Maar waarschijnlijk komt er een dag, dat je het een plekje kan geven, en dat je door het leven kan gaan met alle mooie herinneringen die Donja met zich mee heeft gebracht.