Ga nou toch niet zo hard! moet ik alweer nu 4 pagina's bijlezen!! (oke, minder erg dan 35)
Gefeliciteerd Mandy!!
& Leuke foto's van Tink! Ik vind haar echt een prachtplaatje
Vandaag niet zo'n leuke dag gehad .. crematie van m'n opa.. het besef komt nu dat hij echt niet meer terugkomt... Crematie was wel mooi, precies zoals hij het wou, alleen met z'n kinderen & kleinkinderen (en natuurlijk m'n oma) Daarna heb ik 3 uur lang met Twink gewandeld Het was precies wat ik nodig had vandaag, het was ook echt heerlijk
jeetje wat ben ik moe zeg. heb uitgeslapen tot half 12, toen lekker tot half 2 op de bank gezeten, lekker niets doen, nou ja, niets doen... lekker tv gekeken, poes op schoot. toen een nieuwe kerstboom gekocht, een neppe, hij is 2.10m. en 1.5m dus beetje te groot uitgevallen, maar erg mooi.
maar condoliance is nooit luk... ik heb dat ook pas gehad. en toen ook met pony gelopen. lekker inderdaad. hopelijk voel je je snel wat lekkerder in je vel. ik ben naar me nicht geweest in het ziekenhuis..ik was er nog nooit geweest, maar pff. het is toch wel moeilijker dan ik dacht.
ladylisa
Geplaatst: 12-12-10 10:53
Goedemorgen Dames.
Straks eerst bij vriendin foto's maken van der verzorgfjordje, daarna naar mijn eigen verzorgpaardje even lekker rijden, en er worden foto's gemaakt het topic gaat nu inderdaad heel erg snel
lottex
Geplaatst: 12-12-10 11:45
Goedemorgen! ja gaat snel hé
ben net bij mijn shet geweest, we hebben een beetje volg-oefeningen gedaan (ik heb een zweep vast en zij loopt de zweep achterna ) omdat als ik bijvoorbeeld zeg : 'draf' , en ik heb haar halster vast, dan doet ze het wel, maar als ze geen halster aan heeft, dan staat ze lui te kijken en blijft gewoon staan
en als ik dan in de weide een beetje vrijheidsdressuur doe met haar, en het wordt haar te moeilijk dan draait ze zich om en gaat een beetje grazen (komt ook omdat we geen bak hebben, maar daar komt volgend jaar verandering in )
daarnet is ze weer een paar keer gaan rollen en ik heb er maar weer gebruik van gemaakt om het liggen op commando verder te oefenen. ik denk dat ze het echt wel begint te snappen, als ze gaat gaan liggen en ik zeg 'lig lig lig' , dan ligt ze even stil, kijkt naar mij tot ik het snoepje geef, en dan rolt ze verder maar het staat nog niet vast op commando....
ga nu even gaan wandelen met haar
SayaJones
Geplaatst: 12-12-10 11:49
ik moet ook nog steeds verder oefenen met vd'en met twink.. ik heb zo weinig tijd met 3 paarden en een eigen stal waar je alles zelf moet doen
Ik heb 3 touwhalsters, een witte die ik zelf heb gemaakt, een rood met groene van F.R.A. en een roze met gedraaide stukjes die ik op Horse-Event heb gekocht
_Lisette
Geplaatst: 12-12-10 13:19
Gecondoleerd en sterkte Sanne.
Het gaat hier zeker snel! Maar hebbensommigen nog tips hoe je het beste een tweespan kan leren voor de kar? [a] En cooowl ik heb maar 1 touwhalster een witte lijkt mij ook wel gaaf op zon zwart ponytje.
NathalietjeB
Geplaatst: 12-12-10 13:22
ik open vanmiddag t nieuwe topic dames
eerst even zo naar renzootje even schoonzusje zitles geven op hem...
lottex
Geplaatst: 12-12-10 13:23
ben juist terug van wandeling, we zijn een uurtje weggeweest. Ik heb eens een andere weg geprobeerd, gewoon zonder dat ik wist waar ik ging uitkomen En ben blij dat ik dat gedaan heb . Het waren heel de tijd smalle weggetjes, waar bijna geen auto's passeren (perfecte wegen om te mennen binnen een paar jaar ) En links en rechts overal weides. Ben dan uiteindelijk teruggekeerd, maar het liep nog veel verder door
we waren heel laat, omdat mn broertje maar niet thuis kwam en toen gingen we pas om 4 uur van huis en toen was hij dus al dicht :@ :@ :@ maar mijn broertje heeft mooi een donderpreek gehad xd
whaha, ik vind het altijd leuk als mijn broer een donderpreek krijgt
ladylisa
Geplaatst: 12-12-10 14:11
Goedemiddag meiden net bij mijn vriendin geweest, en hele mooie foto's gemaakt.. het is hier echt heerlijk weer ga zo meteen naar mijn lieve verzorgpaardje en dan lekker rijden en foto's maken