Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Valiant schreef:3x+12=5x+8

Valiant schreef:jes toch
Ies_ schreef:Ik snap d'r geen drol van.. maarja, ik zit pas in 7 en moet de uitleg nog krijgen voor die moeilijke sommen van jullie

Ann_l0ves_fe schreef:Valiant schreef:3x+12=5x+8
jaa dat kan ik nog!!
fn kijken hoor
3x+12=5x+8
3x=5x-4
-2x=-4
x=2
jeee opgelost!! *voelt zich zooo slim!*
jessica_ schreef:Valiant schreef:3x+12=5x+8
3x-5x=8-12
-2x=-4
x=2
Dit is nog wel simpel

. Ik vind rekenen echt stom!

Ann_l0ves_fe schreef:oelala, maar waar ik nu mee bezig ben, echt...procenten en statistieken, en vorig hoofdstuk met de cosinus enz. echt stinkmodder!!
)
Ann_l0ves_fe schreef:oelala, maar waar ik nu mee bezig ben, echt...procenten en statistieken, en vorig hoofdstuk met de cosinus enz. echt stinkmodder!!

mas_ schreef:Ann_l0ves_fe schreef:oelala, maar waar ik nu mee bezig ben, echt...procenten en statistieken, en vorig hoofdstuk met de cosinus enz. echt stinkmodder!!
stelling van phytagoras ofso snap daer niks van
mas_ schreef:Ann_l0ves_fe schreef:oelala, maar waar ik nu mee bezig ben, echt...procenten en statistieken, en vorig hoofdstuk met de cosinus enz. echt stinkmodder!!
stelling van phytagoras ofso snap daer niks van

jessica_ schreef:Ann_l0ves_fe schreef:oelala, maar waar ik nu mee bezig ben, echt...procenten en statistieken, en vorig hoofdstuk met de cosinus enz. echt stinkmodder!!
Ja ik ben nu ook met procenten en statustieken
en vorige hoodstuk ook met cosinus enzo (ik had daar trouwens een 4,5 voor)
O
Rosannee_ schreef:WTF is een phytagoras