Linda, ik had je foto’s al bewonderd via insta maar ze zijn echt gaaf geworden en Gigant echt een prachtige pony

Ook een leuke foto van jullie Fenna!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
huppeltje schreef:Hey , ik weet niet of het hier mag maar ik ben opzoek naar een bomproof grote shetlander voor mijn jongste dochter van 7 jaar. Moet geschikt zijn voor een beginnende ruiter. Het liefs ook nog betuigd want dan kan mijn oudste dochter er ook nog mee op pad. Mag ook best iets ouder zijn maar niet te oud. Het liefst omgeving alkmaar/schagen maar is geen pre'. Weet misschien iemand iets
Susanne schreef:Arme Donja!Ik hoop dat ze zich gauw weer beter voelt. Koliek lijkt me zo naar! Goed dat je gelijk de DA hebt gebeld!
Miranda, fijn dat alles oké is met Sjors. Hoe gaat het met Jimmy? Nog lekker aan het mennen/lessen/trainen?
Hier vooral lekker aan het genieten samen van het buitenrijden en het lekkere weerDeze zomer niet veel wedstrijden gepland staan en ook de competitie hier rijd ik niet mee. Even wat rust en veel genieten! Indoor gaan we weer wat fanatieker aan de bak.