xMonsterr schreef:FlorisSam schreef:Ik krijg trouwens een enorme doos merci deel je met mij ? Ik meld me ook!
Elliinee schreef:_Rosanna schreef:Chips met shetlander smaak Shetlander met chips smaak lijkt me dan beter even in blacky bijten.
xMonsterr schreef:FlorisSam schreef:Ik krijg trouwens een enorme doos merci deel je met mij ? haha ik ga jullie allemaal een mercitje sturen Hij is wel over de houdbaarheidsdatum (al anderhalf jaar
FlorisSam schreef:haha ik ga jullie allemaal een mercitje sturen Hij is wel over de houdbaarheidsdatum (al anderhalf jaar laat maar.
FlorisSam schreef:_Rosanna schreef:Arme blacky En arme Kailey.dan allemaal haar op mijn tong lekkaaah.
Die doos stond al ruim anderhalf jaar in de kast hier Mijn moeder had hem zo goed verstopt voor ons dat ze niet meer wist waar die lag
FlorisSam schreef:Die doos stond al ruim anderhalf jaar in de kast hier Mijn moeder had hem zo goed verstopt voor ons dat ze niet meer wist waar die lag Dus ze zijn niet meer eetbaar?
Elliinee schreef:xMonsterr schreef: even in blacky bijten.Beter dan in een chippie bijten die naar shetlander smaakt indd.
FlorisSam schreef:Die doos stond al ruim anderhalf jaar in de kast hier Mijn moeder had hem zo goed verstopt voor ons dat ze niet meer wist waar die lag
FlorisSam schreef:Die doos stond al ruim anderhalf jaar in de kast hier Mijn moeder had hem zo goed verstopt voor ons dat ze niet meer wist waar die lag haha dat komt me heeeeel bekend voor