En arme Donja, wat erg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linda_gigant schreef:Wat balen dat je punten tegen vielen ! Kon je je uiteindelijk wel in t commentaar vinden ?
Ik zag een neiuwe sulky ! Wat een mooi. Nog even wachten op je tuig en dan kan t puzzelen beginnen.
Ik las ook iemand die een fijne buitemnrit met een mooi stukje galop heeft gereden. Heerlijk !
Ik probeer steeds meer gigant op te pakken maar met een soort van nieuwe relatie (staat echt nog in kinderschoenen hoor...) is t toch lastig de aandacht te verdelen. Ik probeer toch steeds meer te trainen. Afgelopen vrijdag is een vriendinnetje geweest die heeft mooie foto’s van hem / ons gemaakt. Als ik ze allemaal heb ga ik denk ik een foto topic openen. Maar alvast een voorproefje :
[ [url=m/lm6SRW.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/cqupsa.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/oX4RyZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Fennadev schreef:Over hetgeen Jorie springt blijft de sulky gelukkig niet steken![]()
Ik ben gisteren weer even met hem naar buiten geweest, moeders weer voorop lopend. In het doodlopende straatje even gedraafd, maar toen was de verandering van licht asfalt naar zo'n lapje donker asfalt ineens lava. Dus hij maakte zo'n hups van ongeveer 50 cm hoog rechtomhoog met vier benen tegelijk. Ik snapte het echt niet, want daarna draafde hij gewoon doodnormaal weer door of was er niks gebeurt. Dus ik nog eens aandraven op hetzelfde stuk, maakt ie weer een hupsje, gelukkig wel kleiner dan eerst, denk dat ie begint te snappen dat in draf donker asfalt niet bijt. Hij draaft trouwens erg vlot, we gingen 12 km/h, bijna 13 in draf. Kleine stuiterbal![]()
Wauw mooie foto's Linda![]()
Leuke foto, alledrie erop, patricia. Ook mooie foto's van je wedstrijd.
Vandaag Alex opgepakt, 35 km gedaan, met een pauze op 30 km. Maar meneer is weer zijn brave relaxte zelf met de leidsels op het onderste gaatje, dus ik ben allang blij. Hij luistert weer zo, wil af en toe nog wel eens versnellen bij fietsers, dus ik hou hem voorlopig even op dit gaatje totdat dat gedrag er volledig uit is.
[ [url=m/Fbv3Tv.jpg]Afbeelding[/url] ]
ElineGC schreef:Leuk om te zien dat ze zo alle 3 tegelijk worden getraind patricia!
Ik heb het misschien gemist hoor miranda, maar hoe gaat het nu met sjors?
Eindelijk een paar foto's online gezien van de shetlander wedstrijddag. Was zo benieuwd naar de foto's! Blije prethoofden
[ [url=m/11ykIV.jpg]Afbeelding[/url] ]