Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Fennadev schreef:Zamora ik heb een veetrailer die dubbelasser is. Ding ligt stabieler op de weg dan een 1 paards trailer waarschijnlijk. Beide pony's passen erop met de sulky erbij in. Het is wel qua hoogte voor mijzelf niet lekker, maar mijn pony's kunnen er gerust een lichte steiger op doen als ze willen haha.
mirriejj schreef:Ik val weer even binnen, ik lees de laatste tijd alleen nog maar mee![]()
Wat krijgen jullie pony's eigenlijk te eten en hoeveel en vaak werken ze per week?
Kiekeboefje schreef:Heeft hier iemand ervaring met zandkuren? Welke is goed voor zo'n kleintje? We zagen dat Donja een enorm zwarte tong had bij de tandarts. Zij zei dat dit waarschijnlijk komt doordat de weide schraal is en ze daarom te veel grond binnenkrijgt.
" https://www.paardendrogist.nl/product/p ... 307/55397/Citaat:100% smaakgarantie
Wij geven 100% smaakgarantie op alle supplementen van ons eigen merk. We hebben alle Paardendrogist supplementen namelijk uitgebreid getest op smaak. Mocht uw paard onverhoopt toch iets niet lusten dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Uit eigen ervaring kunnen we u tips geven hoe u het product aantrekkelijker kunt maken voor uw paard. Wanneer dit toch geen succes is mag u het product naar ons retourneren en krijgt u uw geld terug!
linda_gigant schreef:beide pony's zijn vandaag weer eens door de osteopaat gecontroleerd.
Gigant had niets maar wel wat tips gekregen om mn training te optimaliseren.
timo had hier en daar wat vast zitten en is daarvoor gekraakt en getapet
zondag weer wedstrijd
Citaat:Ik was vanavond weer zo happy met Alf hij deed het zo super goed met longeren (met pessoa). Morgen hopelijk weer les met mennen. Zin in!
sakvis schreef:Wat een lieve foto hierboven!
Iemand vroeg nog naar het voerregiem. Hier is het redelijk simpel. Onbeperkt hooi (niet in plastic) en in de zomer een klein beetje gras erbij. Daarnaast krijgen ze een klein beetje bietenpulp, gemalen lijnzaad en vitaminebrokjes van Je paard Gezond en Fit.
Kiekeboefje;
Krijgt Donja ook nog iets van een vitamine- en mineralensupplement? Want het eten/likken van grond en aarde kan ook komen omdat ze een tekort hebben aan vitamines en mineralen.
Ik heb zelf een moeilijke eter en heb al meerdere zandkuren gehad die ze niet goed at. Tegenwoordig schijnt de paardendrogist een 'eet-garantie' te hebben op hun eigen merk zandweg. Dat product wil ik daarom binnenkort eens uitproberen...." https://www.paardendrogist.nl/product/p ... 307/55397/Citaat:100% smaakgarantie
Wij geven 100% smaakgarantie op alle supplementen van ons eigen merk. We hebben alle Paardendrogist supplementen namelijk uitgebreid getest op smaak. Mocht uw paard onverhoopt toch iets niet lusten dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Uit eigen ervaring kunnen we u tips geven hoe u het product aantrekkelijker kunt maken voor uw paard. Wanneer dit toch geen succes is mag u het product naar ons retourneren en krijgt u uw geld terug!