Wel feedback gekregen waar je iets mee kan?
Ik ben bijna op Schiphol.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sunshinedaan schreef:Prachtige foto’s Patricia! Zo te zien had ze de vaart er goed in met vaardigheid
Wat een leukerd
Ik heb vanmidag een eind gewandeld met Fleurtje...
Naar een kleine kudde pony’s in de buurt. Mét een veulentjeeens kijken of dat moedergevoel wat opgewekt kan worden
[ [url=m/coXGmh.jpg]Afbeelding[/url] ]
De koeien vond ze ook leuk.
En er stond ineens een paard tussen![]()
[ [url=m/WJSkHm.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kiekeboefje schreef:Caya is echt prachtiggave foto’s aan overgehouden in ieder geval! Jammer van je punten zeg.....
Hier vandaag een ponytje, merrie 11 jaar, bijgekomen van een meisje uit de buurt, gisteren aangekocht van handelaar en vandaag door de DA volledig laten nakijken en ontwormt op allerlei wormen. Over 2 weken hoefsmid er bij. Eerst bijkomen.. arm ding. Nog even een draadje er tussen voor Don haar tiran gedrag....
[ [url=m/0wChOM.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ymor schreef:leuk zeg ik houd ze zelf ook altijd beetje bijFokken is leuk maar het wachten is verschrikkelijk!!
Ahh leuk donja heeft een vriendinnetje. Verstandig dat ze nog even uit elkaar staan!
Ik heb gisteren een hele leuke cursus dag paarden masseren gehad. Ging over hoe je zelf naast je fysio, osteo, sportmasseur noem maar op je paarden soepel kan houden door massagetechnieken. Heel leuk en leerzaam!
[ [url=m/u3zjxJ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Indi_Vito schreef:Test test ja en toen, wachten op mn tuig en dan maar eens afstellen, ze zei hij moet op 2 pinken te dragen zijn maar maakt niet uit hoe hoog of laag ik m dan houd hij blijft zwaar ?? Moeilijk!
[ [url=m/HvRdED.jpg]Afbeelding[/url] ]