Zamora schreef:Ja die heb ik gezien idd. Die zocht ik al en vond hem net terug
Ook mensen hier met een vee of ponytrailer?
Ik heb een veetrailertje. Ben er heel erg blij mee. Hij is niet om aan te zien zo lelijk maar verder helemaal in orde. Hopelijk kunnen we hem binnenkort helemaal opknappen.
Susanne schreef:Geen ervaring mee. Ik heb een gewone tweepaardstrailer waar mijn sulky in de punt staat en mijn pony gewoon links (met verlaagde stang).
Persoonlijk heb ik niets met die kleine, vaak in slechte staat verkerende, vee trailertjes. Zie ze wel eens rijden op de snelweg, lijkt me zeer oncomfortabel voor de pony. Slechte wegligging met die snelheid (90) veel gehobbel. Een fijne wegligging is zo belangrijk voor het comfort van je paard! Die dingen zijn daar imo niet voor gemaakt, wel om schapen over landweggetjes te vervoeren.
Echte ponytrailers zoals Hati hoor ik alleen maar goede dingen over!
Dat ze er niet uit zien betekent niet gelijk dat ze in slechte staat zijn

Mijne ligt heel mooi stil achter de auto en hobbelt juist helemaal niet. Beide ponys staan er heel rustig op.
Ook in vee trailers heb je zoveel verschillende. Mijne is iets hoger zodat ik er zelf ook in kan staan. Maar zie ze ook wel waar net een pony in past, daar zou ik ook niet mee rijden.