[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Frummels

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 15:10

Bedankt voor de tip Odette! Als ik niets dichterbij kan vinden, zal ik haar ook even contacten :)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 15:56

Kan Pepper niet gewoon op stal blijven staan dan Kymberley?

Ah balen dat Alf zo dik wordt. Jimmy wordt ook echt dik van lucht, maar die staat eigenlijk zelden op gras.

Sjors is vanmorgen gecastreerd, ik had er meer stress van dan hijzelf :') We zijn op de wei gebleven tot dat hij redelijk fit weer rond liep, want ik moest helaas gewoon werken. Mijn partner ging 3 uur later eens kijken en toen kwam hij alweer in galop aangerend 8)7 :') Vanavond maar even een rondje met hem wandelen.

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 15:59

Mir: Ja dat kan op zich wel. Alleen is er niet echt iemand op stal die ik 4 weken met hem vertrouw en aan wie ik dat ook kan/wil vragen. :o

Fijn dat Sjors zo relaxed was en dat het goed is gegaan! :)

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:00

Frummels schreef:
Mir: Ja dat kan op zich wel. Alleen is er niet echt iemand op stal die ik 4 weken met hem vertrouw en aan wie ik dat ook kan/wil vragen. :o

Fijn dat Sjors zo relaxed was en dat het goed is gegaan! :)

Jij hebt peppie toch ook laten castreren een tijdje terug? Hoe ging dat bij hem?
Ik zou het ook heel lastig vinden om dat uit handen te geven! Wij hebben gelukkig de exman van mijn vriendin die ze doet als wij weg zijn.

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:01

Waar kom je vandaan frummels.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 16:13

Was die link die ik je had doorgestuurd toch niks geworden Kym? Misschien heeft Patricia tijd/plek/zin?

Miranda wat fijn dat het zo goed ging! Hopen dat hij snel hersteld!

Floor net ontwormt, hij voelt zich volgens mij niet zo lekker... staat al de hele tijd zenuwachtig met zn staart omhoog en heen en weer te wiebelen
:(:) vanavond nog maar eens naar stal kijken of hij verhoging heeft.
En vandaag op de tinker van een stalgenoot gereden, afgelopen zaterdag had ik mijn eerste les van Hillary en hij liep gooooeeehoooeed! *\%/*

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 17:58

Frummels is Roosendaal (N-B) voor jou te doen?
Kan hij op menpark den Hil staan. Ik woon letterlijk daar om de hoek, dus kan een oogje in het zeil houden voor je ;) :)
En Kees van het menpark kan hem beleren.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 18:19

Een heel geregel dus nog allemaal Kym. Lijkt me best stressvol. Maar zo te horen heb je alles onder controle :D Balen dat je nog geen plekje hebt voor Pep. Je kunt hem hier wel brengen (mijn stal doet ook aan vakantiestalling) maar beleert niet (meer) voor anderen. Dus dat is niet echt wat je zoekt..

Miranda, och arme vent :D Fijn dat alles goed is gegaan. Op naar een voorspoedig herstel.

Lillian mooi dat de les zo goed ging!

Ik ben vanmorgen heerlijk naar het bos geweest. Beetje jammer alleen dat hij nu nog maar 3 ijzers heeft :+
Afbeelding
Afbeelding

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 18:55

Oh ik vind dit er zo leuk uit zien Suus! Ik kan niet wachten tot mijn partner en ik volgend jaar ook samen kunnen gaan met de mannen <3

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:45

Mir: Oh kijk, dat is erg handig! Fijn dat je hem daarin kunt vertrouwen :j
Bij Pep ging het goed. Ik kon toen niet met hem wandelen waardoor hij een week in een box heeft gestaan := Wandelen was echt te gevaarlijk met hem want hij was totaal niet te houden en trok iedereen het hele terrein over :+ Ik was bang dat het de genezing nadelig zou beïnvloeden maar na een week was het dicht en mocht hij lekker op de paddock. (wei was helaas geen optie daar).

StalNollie: Den Haag

Lillian: nee helaas :(

Daniëlle: Roosendaal is opzich wel aan te rijden vanaf hier. Dichtbij is het niet, maar minder ver dan de andere opties in elk geval! Ik ga het eens opzoeken, dankje voor de tip! :)

Suus: Ik doe graag alsof ik het onder controle heb :D En jammer dat ze niet meer voor anderen beleren daar..
Lekker ritje heb je gemaakt! Balen van zijn ijzer wel.

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 19:58

Wat heerlijk Suus!

Wat stressvol Kym, hopelijk kan je een fijn plekje vinden voor Pepper!

Fijn Miranda dat het goed is gegaan. Weet nog dat Bink gecastreerd werd dat hij uit de narcose kwam en er echt tegen ging vecht, door op te staan, maar doordat hij nog zo slaperig was viel hij telkens. Vervolgens moest ik als 12 jarig meisje boven op die pony gaan zitten zodat hij niet kon opstaan. Om eventuele verwondingen te voorkomen, maar wat voelde ik me een dierenbeul toen :=

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:14

Frummels hij is hier ook welkom sta in boxtel.

Afbeelding

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:33

Patricia wat een leuk stukje op bitmagazine.nl :))

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 21:52

Patty14 schreef:
Patricia wat een leuk stukje op bitmagazine.nl :))

Dankjewel
:-)

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:50

Welke periode is het? Anders wil ik het ook wel voor je doen. Moet alleen kijken of ik dat kan regelen op stal. We staan nu wel echt propvol.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 22:58

*\o/* :D haha ontzettendleuk plaatje
StalNollie schreef:
Frummels hij is hier ook welkom sta in boxtel.

[ [url=m/ojbzZw.jpg]Afbeelding[/url] ]

ElineGC

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-18 23:49

Sta jij op stap afstand van het strand suus?
Ik en patty zouden deze zomer samen naar het strand gaan maar ik zou dan wel graag 2 daagjes willen

Karel is vorige week gecastreerd en dat is helemaal goed gegaan. Heeft na die tijd op de wei gelopen en snachts op stal. Hoop dat sjors ook geen verdere complicaties krijgt

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 06:46

Nee helaas op deze stal niet meer op stap afstand :)

Frummels

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 06:49

Romy ik stuur je even een pb :)

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 10:17

ElineGC schreef:
Sta jij op stap afstand van het strand suus?
Ik en patty zouden deze zomer samen naar het strand gaan maar ik zou dan wel graag 2 daagjes willen

Karel is vorige week gecastreerd en dat is helemaal goed gegaan. Heeft na die tijd op de wei gelopen en snachts op stal. Hoop dat sjors ook geen verdere complicaties krijgt

Er zat vroeger bij Katwijk aan Zee een huisje en stalling. Heette geloof ik rijden aan het strand. Daar kon je soort bed and breakfast en dan duin en strandritten maken

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 11:08

@Frummels, balen zeg! Is dat het voor mij te ver is anders had ik wel willen je pony beleren maar zit qua plek ook wat krap. Mini's ( en shetten) zijn de leukste om alles te leren.

@Susanne, wat heerlijk in het bos.

Vond het stukje op de bit website ook leuk :D

Hier vanavond hopelijk Finn inspannen, 15km op de planning staan maar zusje wil mee en die zit nog in school. Terug een beetje doordoen met der verder leren mennen.

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-06-18 12:13

Vond het ook een leuk stuk op de website! Ze laten ook mooi de diversiteit zien van de Shetlander. Ik heb toch vaak het gevoel dat ze dat wel proberen te bereiken maar dat het niet lukt. Dat er dan 3 menners worden gekozen die B rijden en 1 kindje die een keer bixie is gestart. Leuk dat mensen nu kunnen zien dat ze echt wel wat waard zijn en uit kunnen blinken in diverse takken van de sport.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 13:17

Caya 3 winst in de Z vaardigheid en echt hele lage punten in de Z dressuur. Ze liep voor mijn gevoel echt goed. 157.5 punten. Ben straks benieuwd naar mijn protocol. Moet zeggen dat het Caya haar beste proef was normaal kan ze heet worden en niet luisteren. Maar goed ben trots op haar voor ons gevoel liep ze goed.

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:31

Ahhh wat vervelend Patricia! Volgende keer gaat het vast een stuk beter qua punten. :) Ik zeg altijd maar, beter een fijn gevoel en rot punten. Dan een rot gevoel en hele hoge punten. Maar dat is mijn mening :P

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-18 14:39

Och jeetje wat rot van je dressuur punten. Kon je je vinden in het protocol? Jammer ook dat het niet met je gevoel overeen kwam.