Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
We zijn op de wei gebleven tot dat hij redelijk fit weer rond liep, want ik moest helaas gewoon werken. Mijn partner ging 3 uur later eens kijken en toen kwam hij alweer in galop aangerend
Vanavond maar even een rondje met hem wandelen. Frummels schreef:Mir: Ja dat kan op zich wel. Alleen is er niet echt iemand op stal die ik 4 weken met hem vertrouw en aan wie ik dat ook kan/wil vragen.![]()
Fijn dat Sjors zo relaxed was en dat het goed is gegaan!
vanavond nog maar eens naar stal kijken of hij verhoging heeft.

Balen dat je nog geen plekje hebt voor Pep. Je kunt hem hier wel brengen (mijn stal doet ook aan vakantiestalling) maar beleert niet (meer) voor anderen. Dus dat is niet echt wat je zoekt..
Fijn dat alles goed is gegaan. Op naar een voorspoedig herstel.

Wandelen was echt te gevaarlijk met hem want hij was totaal niet te houden en trok iedereen het hele terrein over
Ik was bang dat het de genezing nadelig zou beïnvloeden maar na een week was het dicht en mocht hij lekker op de paddock. (wei was helaas geen optie daar).

En jammer dat ze niet meer voor anderen beleren daar..
ElineGC schreef:Sta jij op stap afstand van het strand suus?
Ik en patty zouden deze zomer samen naar het strand gaan maar ik zou dan wel graag 2 daagjes willen
Karel is vorige week gecastreerd en dat is helemaal goed gegaan. Heeft na die tijd op de wei gelopen en snachts op stal. Hoop dat sjors ook geen verdere complicaties krijgt