tot vrijdagmiddag we hebben elke dag (voormiddag) 2examens, en dan zijn we in de namiddag vrij (om te leren )
ladylisa
Geplaatst: 09-12-10 15:12
Hallo Meiden..
Ben lekker vrij, en het sneeuwde hier gisteren en vandaag heel erg, het blijft wel liggen hier, maar hoop dat het in het weekend even weg is, kan ik even weer rijden haha
het was echt heel glad vanmorgen..
NathalietjeB
Geplaatst: 09-12-10 15:54
lady heerlijk he zo een dagje vrij en ook lekker dan dat jij nog sneeuw heb(wil je t wel bij je houden ik hoef t niet meer) hier is alles weg gedooit vind dat wel fijn buitenbak is ook geen bak beton meer
lottex
Geplaatst: 09-12-10 18:45
voor mij mag de sneeuw en de gladde wegen nu echt wel weer weg
ben daarnet dus wééral gevallen we gaan elke dag naar onze kippen met een emmertje met al onze eetrestjes, daarvoor moeten we eerst over de terras en daarna over een grote tuin. In de emmer zaten frietjes met mayonnaise, aardappelschillen, soep, tomatensaus,... Je kan het waarschijnlijk al raden : ik val weer op dat gladde stuk op de terras, de emmer de grond in, mét al het eten op de grond, alles spet in het rond & nu hangen mijn kleren dus vol
Kom nu dus net uit de douche... Mijn ouders vonden dat natuurlijk weer supergrappig (behalve dat er nu soep en tomatensaus op de terras ligt )
Hier de ponys ook irritant! Me tante heeft 2 shetlanders gekocht voor voor de wagen! echt superschattig een kastanjebruine en een zwarte! [a] Maar nog geen fotos! xD
Hier de ponys ook irritant! Me tante heeft 2 shetlanders gekocht voor voor de wagen! echt superschattig een kastanjebruine en een zwarte! [a] Maar nog geen fotos! xD
wat leuk
NathalietjeB
Geplaatst: 09-12-10 19:43
die van mij was maandag zo hyper dat ik niet eens normaal kon poetsen meneer stond echt t springen om aan t werk t mogen...
Ja ze hebben daar nu 7 pony's en 2 oudjes waarvan er 1 waarscheinlijk het niet lang meer volhoud! :'( Maar die ene pony die nu niet zo lang meer leeft is me allerallerbestemaatje! Haar zal ik ook nooit vergeten! En die andere ponys zijn gewoon mega lief, lekker poetsen rijden(opdegrote) langelijnen, ze hebben er nu 6 shetlanders en 1 grote welsh! [a] BUster: whaha, geniaal
zij houdt het waarscheinlijk niet lang meer vol zei de dierenarts! :'(
NathalietjeB
Geplaatst: 09-12-10 19:50
nou ik vond die frisheid maandag echt even niet zo grappig....de bak was bevroren dus ging maar buiten wandelen nou hij heeft t hele uur lang gedribbeld en gestuitert naast me met her en der een bok... was echt blij dat hij maar uit ze stekker ging toen hij daarna weer bij ze vriendjes op t land stond....en dan denk je dat hij zichzelf wel moe maakt op t land
aw wat een heerlijk droppie domino ze ziet er ook uit als een oud omaatje
Dankjewel! Ja het is zeker een oud omaatje, maar ze is zo lief je kan er een kind van 1 opzetten zonderzadel hoofdstel halster of wat dan ook ze doet geen vlieg kwaaad!
Gewoon omdat ze niet goed meer eet, en ze ook niet zoveelmeer mag van de dierenarts, maar ik denk dat ze het nog wel even doet want het is al een half jaar geleden dat ze dat zei. omdat ze toen ook koliek heeft gehad, en ze is nu ook nog steeds zo mager maar gelukkig geen koliek meer!