[HK]De shethouders kletsen 2011 in

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

LoveMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:24

Waait het bij jullie ook zo hard?? Heb echt het gevoel alsof het dak er zo af waait :+

TheJokerr

Re: [HK]De shethouders kletsen 2011 in

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:25

kun je niet beter gewoon in de paddock met zand? dat is denk ik handiger anders gaat ze inderdaad eten.

Ik vind het belachelijk eigenlijk.. ja er zijn kútzweepjes, en ja mensen gebruiken ze verkeerd,
maar misschien hebben sommige pony's wel hét kleine stukje hulp nodig om vooruit te komen met een por of een tongklank. iedere pony is anders gebouwd, iedere pony heeft een andere gebruiksaanwijzing

en toevallig heeft lucky een nederlandse en bella een Chinese Achtersevoren, dus dat is altijd weer anders.

Anoniem

het is nu minder maar daarnet had ik het idee dat we met huis en al de lucht in zouden gaan :')

TheJokerr

volgensmij tref ik inderdaad morgen geen pony's meer aan :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:26

TheJokerr schreef:
kun je niet beter gewoon in de paddock met zand? dat is denk ik handiger anders gaat ze inderdaad eten.

Ik vind het belachelijk eigenlijk.. ja er zijn kútzweepjes, en ja mensen gebruiken ze verkeerd,
maar misschien hebben sommige pony's wel hét kleine stukje hulp nodig om vooruit te komen met een por of een tongklank. iedere pony is anders gebouwd, iedere pony heeft een andere gebruiksaanwijzing

en toevallig heeft lucky een nederlandse en bella een Chinese Achtersevoren, dus dat is altijd weer anders.

Die hebben we niet
vandaar dat we in dat weitje losgooien...
ze staan bij een particulier, niet bij een manege

TheJokerr

vind het zo balen dat in deze weeromstandigheden lucky geen stal heeft :\

_Lois_

Ik ga nu meiden , weet niet of jullie me morgen nog zien.
Doei :wave:

TheJokerr

mhh balen, dan toch maar goed voorwaarts houden. en bezig blíjven houden, dus overgang van Galop naar draf, van Draf naar stap, dan meteen van stap naar halt, dan van halt naar draf enzovoort, als je pony gewoon rondsukkewlt dan gaan ze wel eten ja :+

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:28

doeg lois tot in nieuwe topic :+:

Kimmiee_D

Zo ben ff een uurtje niet op Bokt en jullie zijn 6 pagina's verder :P

Maar maar nog 9 Pagina's :D

Anoniem

TheJokerr schreef:
ik reageer daar niet meer op want dan eindigt dit topic toch in een rel :n :n
Ik weet immers heel goed waar ik mee bezig ben ;)
Pony denkt Ja zweep? dus? ze zijn er nooit mee bedreigd, hebben er nooit klappen meegehad, en zelfs nog nooit een echte tik, maar gewoon een por. klaar.

het is een discussie niet meteen een rel. :roll:
Ik vertel hoe ik vind dat je een zweep moet gebruiken.
Jij zegt het hoe jij vindt dat het moet.
Ik probeer je alleen te vertellen wat je met een zweep tegen je pony zegt,maar net als de vorige keer,alles wat ik zeg is meteen fout,ik zeg ook niet dat alles van jou fout is. Ik snap dat jij het zo doet,maar ik kan je toch uitleggen hoe je het anders kan doen,dat hoef je toch niet op te volgen. je kunt van anderen leren,we leren van elkaar,maar als jij je bij iedere discussie terugtrekt in je schelp komt er niks van.
Ik zeg niet dat er iets fout is aan een zweep,maar wel aan de manier hoe hij vaak gebruikt wordt.

TheJokerr schreef:
dan doet lien dat niet nou fijn :Y)

Ik zeg alleen dat ik Lien niet longeer omdat zij dat niet leuk vindt,
ik wil dat mijn pony plezier heeft in wat ze doet.
Heel fijn voor jou dat jij lucky wel longeert en wel zwepen gebruikt,dat zeg je hier ook,dus ik mag dit ook gewoon zeggen,en dan hoef ik niet meteen zo'n opmerking terug. ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:30

Laten we het gezellig houden de laatste 9 pagina;s
Ik ga nu naar mijn bed, tot morgen in het nieuwe topic!
Greetings :wave: <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:31

TheJokerr schreef:

Het kan toch zijn dat jij net zo'n mens bent die alleen maar mept,dat kan ik vanaf hier toch niet zien.
Het kan zijn dat Lucky het net wel nodig heeft,nou fijn dan gebruik jij toch gewoon je zweep?
maar er zijn zat mensen die niet weten wat je met een zweep kunt aanrichten,door o.a. verkeerd gebruik,en ja dan kun je ze helpen door iets uit te leggen.

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:32

Hier hoor ik bijna geen wint meer :)

_Rosanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:33

Trouwens me site is bijna klaar :D
Heb alleen nog rusie met me fotoalbum :(

TheJokerr

Ik wil jou advies niet? ik weet prima hoe die zweep in mekaar zit, en ik hoef geen advies van iemand die niet weet hoe mijn pony's in elkaar zitten en aan de andere kant van nederland zit.

ik trek me niet terug kommaar op met die bék van je, kom maar een dagje hier kijken hoe het gaat hoor dan zul je zien dat mijn zwepen helemaal niet verkeerd zijn,

waarom zijn zwepen nou zo gevaarlijk? ben jij ooit geslagen door een zweep ofzo? wat hebben ze jou aangedaan? door jou reacties is het ruim duidelijk dat het bij mij overkomt dat jij strikt tegen zwepen bent, dus mijn eigen mening dat ik ze wel mag gebruiken, ik Mishandel die pony toch niet anders was er allang naar de politie gebeld want ooooh de pony is al zielig als hij een minuut aan het draven is hoor want dan komen er mensen aan de bel opeens :Y)

in mijn ogen is de zweep een verlengstuk van mezelf om even aan te geven hallo hier ben ik! of hallo duurt het nog lang?

Kimmiee_D

Nou als ik mijn bovenluikje open doe hoor ik toch echt wel de wind :P

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:34

laat maar weetje.. bekijk het :wave:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:37

TheJokerr schreef:
Ik wil jou advies niet? ik weet prima hoe die zweep in mekaar zit, en ik hoef geen advies van iemand die niet weet hoe mijn pony's in elkaar zitten en aan de andere kant van nederland zit.

ik trek me niet terug kommaar op met die bék van je, kom maar een dagje hier kijken hoe het gaat hoor dan zul je zien dat mijn zwepen helemaal niet verkeerd zijn,

waarom zijn zwepen nou zo gevaarlijk? ben jij ooit geslagen door een zweep ofzo? wat hebben ze jou aangedaan? door jou reacties is het ruim duidelijk dat het bij mij overkomt dat jij strikt tegen zwepen bent, dus mijn eigen mening dat ik ze wel mag gebruiken, ik Mishandel die pony toch niet anders was er allang naar de politie gebeld want ooooh de pony is al zielig als hij een minuut aan het draven is hoor want dan komen er mensen aan de bel opeens :Y)

in mijn ogen is de zweep een verlengstuk van mezelf om even aan te geven hallo hier ben ik! of hallo duurt het nog lang?

jij hebt je mening,ik heb mijn mening,
ik zeg NERGENS dat jij je pony mishandeld,of geen zwepen mag gebruiken.
Ik zeg alleen dat het niet altijd NODIG is en ja,dat laatste stukje klopt.
Daar kan ik het nog mee eens zijn.
maar jij verwoord je imo zo raar,de ene keer krijgt hij een tik als hij niet luisterd en de volgende keer is je zweep slechts een verlengstuk van je arm.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:38

FlorisSam schreef:
het is een discussie niet meteen een rel. :roll:
Ik vertel hoe ik vind dat je een zweep moet gebruiken.
Jij zegt het hoe jij vindt dat het moet.
Ik probeer je alleen te vertellen wat je met een zweep tegen je pony zegt,maar net als de vorige keer,alles wat ik zeg is meteen fout,ik zeg ook niet dat alles van jou fout is. Ik snap dat jij het zo doet,maar ik kan je toch uitleggen hoe je het anders kan doen,dat hoef je toch niet op te volgen. je kunt van anderen leren,we leren van elkaar,maar als jij je bij iedere discussie terugtrekt in je schelp komt er niks van.
Ik zeg niet dat er iets fout is aan een zweep,maar wel aan de manier hoe hij vaak gebruikt wordt.

Netjes verwoord hoe je er over denkt!! +:)+

TheJokerr, je hoeft je niet zo aangevallen te voelen! Er is toch niets mis als iemand een andere mening heeft dan jij? Ieder kan z'n mening geven en op een volwassen manier met elkaar communiceren. Het is een openbaar forum met heel veel leden, je kunt niet verwachten dat iedereen dezelfde mening heeft als dat jij hebt. Niets aan de hand, we hoeven het niet altijd met elkaar eens te zijn in het topic!
Vind de manier waarop je reageert heel onvolwassen! Niet van je verwacht!

TheJokerr

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:39

>;)
ik gebruik hem ook niet ALTIJD..

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:42

Oke stop :=
laten we het gezellig houden.

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:43

iedereen mag toch zelf bepalen of dit nou wel of niet een zweep gebruikt.
sanne doet het wel jitske niet een daarmee is het klaar. :))

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:43

Ja laten we het ergens anders over hebben. Foto;s zijn verkleint en bokt werkt nog steeds niet mee grrrrrrrrrrrr

Blacky

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-02-11 23:44

DeSa schreef:
Ja laten we het ergens anders over hebben. Foto;s zijn verkleint en bokt werkt nog steeds niet mee grrrrrrrrrrrr

kan ik je ergens mee helpen ? :oo