Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
TheJokerr schreef:kun je niet beter gewoon in de paddock met zand? dat is denk ik handiger anders gaat ze inderdaad eten.
Ik vind het belachelijk eigenlijk.. ja er zijn kútzweepjes, en ja mensen gebruiken ze verkeerd,
maar misschien hebben sommige pony's wel hét kleine stukje hulp nodig om vooruit te komen met een por of een tongklank. iedere pony is anders gebouwd, iedere pony heeft een andere gebruiksaanwijzing
en toevallig heeft lucky een nederlandse en bella een Chinese Achtersevoren, dus dat is altijd weer anders.
TheJokerr schreef:ik reageer daar niet meer op want dan eindigt dit topic toch in een rel![]()
Ik weet immers heel goed waar ik mee bezig ben
Pony denkt Ja zweep? dus? ze zijn er nooit mee bedreigd, hebben er nooit klappen meegehad, en zelfs nog nooit een echte tik, maar gewoon een por. klaar.
TheJokerr schreef:dan doet lien dat niet nou fijn
TheJokerr schreef:kun je niet beter gewoon in de paddock met zand? dat is denk ik handiger anders gaat ze inderdaad eten.
Ik vind het belachelijk eigenlijk.. ja er zijn kútzweepjes, en ja mensen gebruiken ze verkeerd,
maar misschien hebben sommige pony's wel hét kleine stukje hulp nodig om vooruit te komen met een por of een tongklank. iedere pony is anders gebouwd, iedere pony heeft een andere gebruiksaanwijzing
en toevallig heeft lucky een nederlandse en bella een Chinese Achtersevoren, dus dat is altijd weer anders.
TheJokerr schreef:Ik wil jou advies niet? ik weet prima hoe die zweep in mekaar zit, en ik hoef geen advies van iemand die niet weet hoe mijn pony's in elkaar zitten en aan de andere kant van nederland zit.
ik trek me niet terug kommaar op met die bék van je, kom maar een dagje hier kijken hoe het gaat hoor dan zul je zien dat mijn zwepen helemaal niet verkeerd zijn,
waarom zijn zwepen nou zo gevaarlijk? ben jij ooit geslagen door een zweep ofzo? wat hebben ze jou aangedaan? door jou reacties is het ruim duidelijk dat het bij mij overkomt dat jij strikt tegen zwepen bent, dus mijn eigen mening dat ik ze wel mag gebruiken, ik Mishandel die pony toch niet anders was er allang naar de politie gebeld want ooooh de pony is al zielig als hij een minuut aan het draven is hoor want dan komen er mensen aan de bel opeens
in mijn ogen is de zweep een verlengstuk van mezelf om even aan te geven hallo hier ben ik! of hallo duurt het nog lang?
FlorisSam schreef:het is een discussie niet meteen een rel.![]()
Ik vertel hoe ik vind dat je een zweep moet gebruiken.
Jij zegt het hoe jij vindt dat het moet.
Ik probeer je alleen te vertellen wat je met een zweep tegen je pony zegt,maar net als de vorige keer,alles wat ik zeg is meteen fout,ik zeg ook niet dat alles van jou fout is. Ik snap dat jij het zo doet,maar ik kan je toch uitleggen hoe je het anders kan doen,dat hoef je toch niet op te volgen. je kunt van anderen leren,we leren van elkaar,maar als jij je bij iedere discussie terugtrekt in je schelp komt er niks van.
Ik zeg niet dat er iets fout is aan een zweep,maar wel aan de manier hoe hij vaak gebruikt wordt.