whaha een gaafe ijsbaan! Weltrusten alle shetlandertoppers.
JudithO
Geplaatst: 08-12-10 23:29
Lottex, succes met je examens morgen!
Nassie, leuke foto's
Hannemarie, ik moet elke dag over een ijsbaan naar de universiteit 'fietsen'
Mandyy
Geplaatst: 08-12-10 23:33
Nassie schreef:
He bah Mandy! Dat is schrikken, vind het zowieso wel knap als mensen nu op de scooter gaan.
Liever dan fietsen. Fietsen vind ik veel gevaarlijker omdat je dan beweegt en dus eerder uit balans bent.
Mandyy
Geplaatst: 08-12-10 23:33
Leuke foto's!
Buckje
Geplaatst: 08-12-10 23:37
Oke, nu word ik vast vermoord maar ik was zo gek om Buck een keer aan de trekhaak te binnen (voor de foto ) en dan 5km/h te rijden met de auto. okay was maar een paar meter hoor!! Maar was super grappig.
whahahaha arme buck:p zomaar vastbinden aan de trekhaak... ik zou zowel niet op de fiets als op de scooter willen met die gladheid..de kans dat je valt is heel groot.
ik heb zin om t gaan zwemmen in een zwembad..maar die is hier niet 1 2 3 in de buurt
dravergekkie
Geplaatst: 09-12-10 10:16
Mandy : Nog steeds last van je val ?
Leuke foto's weer Natas !
Scooterrijden doe ik ook echt niet met die gladheid
nessie leuke foto's trouwens en lottex suc6 met je examen je red t wel:D... pff ik maar denken vanmorge dat ik enorm moet krabben hoost t gewoon enorm en word ik wakker door een enorme klap onweer.
en ik heb lol gehad net in me auto opweg naar t werk.(heerlijk dagje vrij maar moest vriend lief wegbrengen) zoals jullie waarschijnlijk wel wete is dat ik dus geld wou hebben en 20 eu voor de hele maand is niks dat is 50 cent per dag(nou zie maar of je goedkoper op je werk kan komen zonder dag je met de fiets gaat) madam die mee zou rijden bedankte vriendelijk en reed niet mee en waarschijnlijk rijd ze niet meer mee omdat ze t teveel vind
Fietsen is op zich best te doen, als er maar niet teveel hobbels in het ijs zitten. En als je niet steil omhoog moet. Gisteren deed ik dat, kwam ik ineens niet meer vooruit, en ging langzaam achteruit... Toen ben ik maar gaan lopen
NathalietjeB
Geplaatst: 09-12-10 10:24
hahahaha judith lol....pff t regent hier maar dat betekend wel DAT DE BAK WEER GEBRUIKT KAN WORDEN..(reageert er 1 uber vrolijk hahahahaha) ik wil geen sneeuw zooi meer...
en moet weer even spammen want me hondje is zo schattig [BB-ITP] mijn kruising chihuahua van baby tot 6 maanden ga vanmiddag proberen kerst foto's t schieten met plastic kerstballen en slingers ik hoop dat hij ze heel laat ...
hier regen regen en natte sneeuw....pff me pot vet is op dus kan me tuig niet vetten xD....zucht vanmiddag maar even naar ruitersport winkel(en had op me portemonee houden)
buster4ever : heb je toppics bekeken wat een lieve pups jammer van je paardje... jullie pasten echt mooi bij elkaar
nassie, gave foto's
buckje, haha ben echt benieuwd naar die foto's hoe reageerde hij erop?
judith, jij moet ook fietsen, ik ook ik fiets mee met mensen die ik ken, dat is dan eigenlijk altijd we leuk vanmorgen ben ik wel uitgesleerd op een gladdige plaats, kon nog rap mijn voeten op de grond zetten zodat ik niet viel & maar fiets is wel gevallen
mijn examen is trouwens gelukt, maar morgen heb ik weer examen... ga blij zijn als ik ermee klaar ben, dan heb ik 3 weken vakantieee