Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

karoliena schreef:Hij kan niet gereden worden door kinderen toch?
_
karoliena schreef:Lorenzo heeft een lastig en karakter en is dus niet te rijden, niet goedgekeurd, niet voor de wagen. Ik persoonlijk zou hem voor 50 euro nog niet willen kopen, sorry lorenzolover. Maar aangezien hij er leuk uitziet zullene r vast wel mensen zijn die er 100 euro voor over hebben
karoliena schreef:Ja inderdaad zou niet eerlijk zijn tegenover kopers maar al helemaal neit tegenover hem om hem te verkopen. Dus je bedoel kinderen. Pennymeisjes is natuurlijk oznin want wat zijn dat

fjordnina schreef:Ik denk dat het reeel is om aan een waarde tussen de 140 en de 180 te denken.
Uitleg:
Het is een 'gewone' vos
ruin dus voor fok oninterressant, met rijden wel weer een voordeel
De maat (mini) is misschien wat aan de kleine kant. om te rijden zoeken mensen toch al gauw iets rond de meter.
leeftijd is heel erg mooi om te verkopen. Niet te jong en niet te oud
Heeft de benodigde papieren
is papierloos hoewel dat voor de fok nu toch niet meer uit maakt.
Kent al het een en ander.
Ik ben trouens wel benieuwd wat voor prijs zij ervoor vragen?
Lowara schreef:fjordnina schreef:Ik denk dat het reeel is om aan een waarde tussen de 140 en de 180 te denken.
Uitleg:
Het is een 'gewone' vos
ruin dus voor fok oninterressant, met rijden wel weer een voordeel
De maat (mini) is misschien wat aan de kleine kant. om te rijden zoeken mensen toch al gauw iets rond de meter.
leeftijd is heel erg mooi om te verkopen. Niet te jong en niet te oud
Heeft de benodigde papieren
is papierloos hoewel dat voor de fok nu toch niet meer uit maakt.
Kent al het een en ander.
Ik ben trouens wel benieuwd wat voor prijs zij ervoor vragen?
rond die prijs dacht ik dus zelf ook.
zij dachten er wel 400 voor te kunnen krijgen, wilde al een weddenschap doen om te kijken of het hem zou lukken