Ik ben weer bij Macgic geweest! Is zo fijn hem te zien! Daarna met 'eigenaresse' bij haar nieuwe huis kijken en mee naar strandje met haar gezin. Maar te warm voor kids.. dus na een uur lekker naar hun huis met voeten in badje.
Wil daar later wegrijden.. maar zo warm in auto.. rij ik vol tegen een paal.
Jorex
Geplaatst: 03-08-18 21:16
Knappe beauty
Jeetje da's schrikken Mandy
Hier zojuist met Alex wat longeerwerk gedaan. Nou hij is goed los in zijn achterbenen, gaf me toch een bokpartij beide kanten om in een galop de eerste keer. Ik ben een poging aan het doen het verruimen in draf met "prrrt" aan te leren. In galop snapt meneer perfect wat dat betekent, maar in draf denkt ie alleen aan galopperen erbij en dan doet ie dat ook echt op zo'n geniepige manier dat ie precies aanspringt op het moment dat ik hem beloon voor het ruime lopen. Maar hij is nu eindelijk los genoeg om ook echt ruimer te kunnen met die achterbeentjes dus dat komt nog wel goed zodra het kwartje valt. Maar hij is zeer fit, zelfs met dit achterlijk warme weer wat ik alleen maar fijn vind voor hem. Het commando rustig reageert hij nog prima op, dan gaat hij mooi vertragen, alleen zelfs dan bij prrt meent hij te moeten vertrekken in galop.
Gelukkig niet, ben gelijk door gereden naar mn vader. Hij heeft mn kentekenplaat recht gebogen. Zijn wat stukjes af op plekken waar ie vast zit maar hij zit nog stevig. Bumper iets ontwricht bij kentekenplaatverlichting, maar niet zichtbaar.
Ben wel geschrokken. Het klonk best hard en zie er nu tegen op morgen in de auto te stappen..
Mandy dat snap ik. Ik heb zelf een poosje angst voor parkeren gehad omdat ik bij de skoda niet kan inschatten hoe lang die neus is. Hierdoor dus bij het steken al eens met de neus de trekhaak van een andere auto gekust, andere auto had alleen de trekhaak wat gelakt met onze lak van de grill, maar het voelde als een enorme klap voor mij ook al was het met 5 km/h. Ik durf ook nog steeds niet op drukke parkeerterreinen te parkeren, want dan raak ik gestresst van ongeduldige mensen. Met de kia heb ik daar dan weer minder last van, maar goed dat ding heeft bijna geen neus.
Al een tijdje wou ik graag een trailer camera. Zit ik vanmorgen een topic te lezen waar mensen gewoon een GoPro gebruiken. Ideaal want die hebben al, gelijk geprobeerd en doet het mooi
Achteruit rijden is ook niet 1 van mijn favoriete dingen, maar daar word ik al steeds handiger mee. Totdat ik de auto niet goed meer in de achteruit kreeg maandag en daar twee handen voor moest gebruiken. Apart ding, de helft van de tijd werkt de achteruit en de andere helft lukt het mij niet. Mijn vader kon niks raars vinden, dus het ligt hem aan mij.
Ik heb het autorijden overleefd.. zat helemaal te trillen heen. Terug niets meer aan de hand. Een van mn grootste angsten is om een auto ongeluk te krijgen. Dus als ik nu dat paaltje over het hoofd zag ben ik bang dat ik meer over het hoofd zie.. Maar dat zal wel meevallen.
Susanne
Geplaatst: 04-08-18 20:13
Vervelend Patricia! Er waren idd veel wespen
Weer thuis na een dagje DK! Alleen dressuur gereden. Ik kon er niet helemaal uitkrijgen wat er in zit, Willem was ook nog eens niet te houden dus ik moest alle zeilen bijzetten om er nog een net plaatje van te maken. Maar het beest had in elk geval lol zeggen we dan maar..
Maarrr ondanks mijn wat minder tevreden gevoel (ik blijf een perfectionist), toch een nette 3de plaats en een ticket naar de hippiade Ermelo
Euh ja dit keer enkel blikschade.. maar heb van erg dichtbij meegemaakt wat blijvende gevolgen kunnen zijn van ernstige ongelukken. Dan kijk je er toch wel anders naar..
Net Caya laten inspuiten. Teller staat nu op 1300 euro. Nu 28 dagen 2 x daags 30 minuten stappen. Hopelijk is ze erna weer pijnvrij en kan ze dan rustig opbouwen.