Wat een droppie! Ik zou hem zo wel willen hebben haha! Mijn shet haar uier wordt ook al wat dikker. Volgende week is ze uitgerekend, meestal krijgt ze 2 dagen van te voren pas echt een hele dikke uier.
Wat vinden jullie van de buik van mijn shetlander Syrah? En haar uierfoto? Zelf heb ik het idee dat de uier dikker begint te worden en ze begint meer een ''hangbuikje'' te krijgen, ze is 29 april uitgerekend. Het is wel een hele verrassing, want we dachten dat ze niet drachtig was!
DIe heeft een aardige hangbuik ja Mijn dame draagt echt opzij, van de zijkant zie je weinig maar als je ervoor gaat staan
Ze is nu 2 dagen overtijd.... Uier is aardig vol maar sinds een weekje niet echt voller geworden/veranderd... Wel wordt Mira steeds slomer en ligt ze 'snachts erg lang/vaak.
@elbrich: ik vind het er netjes uitzien, volgens mij duurt dat niet zo heel lang meer. Speentjes wijzen ook niet meer heel erg naar elkaar toe, dus volgens mij zit het uier al behoorlijk vol, alleen aan de achterkant lijkt het nog wat leeg, daar kan denk ik nog wel wat bij. kegelt of harst ze al?
Dennis
Geplaatst: 28-04-10 09:03
Vanacht om kwart voor 2 geboren:
Dana van stal Denci, een zwarte of schimmel merrie van Judith.
als ik jou was zou ik t geld van de dna test lekker houden verder gefeliciteerd, doe je goed al die merries
Die is veel te grijs he . Heb nu schimmel x schimmel en 2x schimmel x vos gedaan. En krijg alleen maar zwartjes...... Net als vos-roan x bruin, vos-roan x zwart en vos-roan x vos. Laatste is nog afwachten, maar die 1e 2 zijn geen roan. Moet maar geen wittigheid willen fokken.... (zal je zien dat ik volgend jaar van een bonte een bijna witte krijg ) .
Mijn ouders dachten dat er niks in mijn shetlander zat. Totdat ze vanmorgen iets zagen.. Er schopte iets aan de rechterkant van mijn shet haar buik. Een veulentje dus denken we. Haar uier begint voller te worden, ik hoop zondag een veulentje te hebben.