Hoe gaat het met iedereen? Hier heerlijk aan het werk afgelopen dagen. Hidde vind het loswerken echt fijn, mennen staat even stil maar we hebben het beide naar onze zin. Zie hem shinen dan

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Binnenkort het mennen weer oppakken?
succes! Wat leuk dat jullie weer begonnen zijn zeg, ik weet dat je het starten even niet meer deed.

Ik mis de wedstrijden en het daar naar toe trainen enorm! 

maar probeer weer beetje mee te kletsen.
Wat fijn je nieuwe stal, een goede stal kan echt zo enorm bijdragen aan een blije pony.
balen dat de motivatie er nu eventjes niet is! Maar komt vanzelf wel weer!
fijn dat je weer met fleurtje gaat starten. Gaat de nieuwe ook al mee binnenkort? Of eerst een eenheid vormen?
Wat sneu van je Haflinger zeg!
succes en beterschap!
denk dat je heel leuk met hem aan het werk kan. Woonde je maar wat dichterbij.
) Op Texel echt fantastisch weer gehad, dat eerste mooie weekend na lange regen.
Wat ontzettend balen dat je Haf juist toen ook bevangen is geraakt… Gaat het nu weer beter?
Oh jeetje ja daar moet je dan inderdaad mee oppassen, soms zie je wel eens zo’n filmpje waarin dat gebeurt, lijkt me echt vreselijk want je kan niets doen
Het was maar een half uurtje, maar was met de warmte meer dan zat.

Ik had wel een dun touwtje om zijn hals gedaan voor de zekerheid haha maar hij heeft zich echt voorbeeldig gedragen. 
wat ziet hij er goed uit hè 

heb ons vanmiddag ingeschreven voor een mendurance impuls eind september….. moeten toch weer wat conditie gaan opbouwen dus
neem aan dat het dus goed gaat!
Zal ik weer een nieuw topic opzetje gaan maken?