Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

)
Reed heel zacht over een stuk ijs, maar ging behoorlijk hard onderuit in de bocht. Kan niet voelen wat pijn doet, want echt alles voelt pijnlijk aan.
Wat zal ik blij zijn als ik straks thuis ben, helaas zal dat pas rond half 10 zijn.
...

DominoLiefde schreef:Ik heb vandaag gereden het was echt prut! :S
Nog ff naar de shets geweest maar ze eten houtsnippers is dat wel goed? [a]
daar gaan ze toch niet dood aan? :'(
Hannemarie schreef:
buster4ever schreef:zo goeie morguh iedereen....
nu nog even bezig gaan met t nieuwe begin voor t nieuwe topic....
judith me hand doet nog steeds zeer maja...
heb geen zin om uren t gaan wachten in t ziekehuis heb zoiets van ik zie wel kan em nog lichtelijk gebruiken ken enkel me duim niet echt draaien of iets...
en waarom ik gister ruzie had met vriend lief.... om verhaal kort t houden... een vriend genaamt corcky(bijnaam) van mijn vriend die had met een andere vriend (meindert) van me vriend dus plannen gemaakt om corcky ze scooter t maken...
maar meindert had dus lopen snuiven en hij was tegen mijn vriend tekeer aan t gaan over corcky...
dus mijn vriend ging dus tekeer tegen mij savonds voor t eten...
dus toen heb ik hem even duidelijk gemaakt dat hij ze smoel moest houden tegen me en ik er weinig aan kon doen dat ze vrienden niet met elkaar om kunnen gaan omdat meindert allerlei dingen gebruikt waardoor hij hem flipt...
was er nogal kwaad om geworden dat vriend lief tegen mij tekeer ging omdat meindert tegen hem tekeer ging door de drugs die meindert gebruikt...later heeft vriend lief toch nog zo excuses aangeboden...
buster4ever schreef:zo alle mensen die mij pb met foto hebben gestuurd dankje wel...
bij deze staan alle mensen die gepbt hebben op de begin post.
ik word gestalkt door me hond die wil de hele tijd maar helpen met typen
Mandyy schreef:Ben vannochtend met de brommer onderuit gegaan.Reed heel zacht over een stuk ijs, maar ging behoorlijk hard onderuit in de bocht. Kan niet voelen wat pijn doet, want echt alles voelt pijnlijk aan.
Wat zal ik blij zijn als ik straks thuis ben, helaas zal dat pas rond half 10 zijn.

buster4ever schreef:pff ik ben gewoon weer woest op vriend lief....nee topic is nog niet gemaakt maar de bewerkingen voor t topic zijn wel af...
lottex en mandy lekker he dat gladde weer...ben nog niet onderuit gegaan gelukkig
en nu ga ik even een topic maken want ik weet even niet meer wat ik moet doen buster4ever @ [LZP] ben ik zo jaloers of houd hij nou geen rekening met mij. even spammen...

hahaha...