GOEDEMORGEN ik ben weer eens vroeg klaar 'k weet niet wat ik heb de laatste tijd xd maar ik ga nu nog even engels leren (:
_Lois_
Geplaatst: 22-03-11 09:04
Halleuw Het is al weeer lekker zonnig hier! Echt stom, werd vanochtend wakker met natte ogen?
ladylisa
Geplaatst: 22-03-11 09:46
Goedemorgen Ikga me nu ook klaarmaken voor school, moet tot 4 uur hele week, dus vrijdag pas weer naar de pony's hoop dat het snel weekend is lekker shooten ikgaweer doeidoei tot vanavond.
brr dat filmpje van knut wat een mogool dat hij dat gefilmd heb...en serieus op youtube plaatst... t lijkt wel alsof hij een hersenbloeding of iets krijgt omdat hij eerst 1 kant rondjes draait en dan opeens neer valt alsof hij er nog een hartaanval bij krijgt ofzo super zielig en goeie morguh iedereen wat een heerlijk zonnetje
Hooi! Nathalie : succes/veel plezier met babykaartjes Kun je ze al wel schrijven dan?
Elliinee
Geplaatst: 22-03-11 16:50
NathalietjeB schreef:
als ik bieber zie moet ik bijna spontaan denken aan pieper....hij lijkt wel op een aardappel en hij heeft een baby stem
Noooooohh Ik ga zondag naar een JB concert
xxmeisjexx
Geplaatst: 22-03-11 16:52
Elliinee schreef:
NathalietjeB schreef:
als ik bieber zie moet ik bijna spontaan denken aan pieper....hij lijkt wel op een aardappel en hij heeft een baby stem
Noooooohh Ik ga zondag naar een JB concert
veel plezier
_Lois_
Geplaatst: 22-03-11 16:54
Hallo , ik ben weer terug van Artis , was echt leuk! Ga straks denk ik wel wat foto's plaatsen , maar ik zit op dit moment in het zonnetje in de tuin met de iPad , echt heerlijk!