Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
_Rosanna schreef:Klopt. Terwel jij als (mens) leider wel te vertouwen moet zijn.
FlorisSam schreef:_Rosanna schreef:Klopt. Terwel jij als (mens) leider wel te vertouwen moet zijn.
Dat vind ik dus niet goed aan JU,je jaagt het paard weg,je maakt je groot en zegt "weg jij!"
later wil je dat het paard weer bij je terug komt met het idee dat je te vertrouwen bent.
Zo krijg je geen wederzijds vertrouwen,het is slechts schijn.
Ik ben sowieso al tegen zwepen (niet om met longeren de pony op afstand te houden,maar als je er mee slaat,dat vind ik slecht)
FlorisSam schreef:_Rosanna schreef:Klopt. Terwel jij als (mens) leider wel te vertouwen moet zijn.
Dat vind ik dus niet goed aan JU,je jaagt het paard weg,je maakt je groot en zegt "weg jij!"
later wil je dat het paard weer bij je terug komt met het idee dat je te vertrouwen bent.
Zo krijg je geen wederzijds vertrouwen,het is slechts schijn.
Ik ben sowieso al tegen zwepen (niet om met longeren de pony op afstand te houden,maar als je er mee slaat,dat vind ik slecht)
TheJokerr schreef:Zoals Danique het zegt funcioneert bij mij ook het zweepje
bij ons is het altijd een zweepje in de hand omdat lucky anders gewoon lui is, je hoeft er niet mee te tikken maar ze moet wel weten dat je een zweep hebt anders maakt ze er misbruik van en gaat ze stilstaan en steigeren, meerdere malen proberen op te lossen en met zweep ookal doe je hem doorzichtig aangeven, dan doet ze het niet meer.