Kan de ene helft even rust krijgen en wat groeien.
Hopelijk is het Nico proef nu.
Staat stroom op, maar of t voldoende gaat zijn merken we vanzelf

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

toen was ik er wel klaar mee.
Ben heel happy, hij is onderweg dus ben heel benieuwd hoe het zit allemaal.
_Elaine_ schreef:Wat tof! Ben benieuwd hoe het bevalt!
Hoor dat de schoftjes ervan wel smal vallen? Ben benieuwd hoe het staat, wij willen wel een foto natuurlijk straks![]()
Ik had voor Tango een Zilco tuig, vond het spuug lelijk, maar t deed zijn werk
Gefeliciteerd met je nieuwe tuig!
. Ik ga normaal voor bruin eurotech behalve het schoftje dan.

maar het is licht en praktisch omdat het zo snel schoon is.
dat zei mijn vriend ook. Wij zitten momenteel thuis, hij is helaas in aanraking met een collega geweest die positief is getest. Echt balen want we hebben volgende week vakantie
had me er zo op verheugd...

Ik heb namelijk Ronny overgenomen van Danielle. Ik moet er nog even aan wennen dat ik mij nu over twee pony's druk kan maken (
) maar hij is echt heel grappig en leuk samen met Sjors. Voor wie hem nog niet kent, Ronny is een drie jarige welsh kruising minipaard en op dit moment 1.03 hoog. Voorlopig mag hij nog even wennen aan zijn nieuwe omgeving en zijn nieuwe vriendjes. Hij heeft bij Danielle al een aantal keer in enkel- en tweespan gestaan dus over een paar weken/maanden wil ik dat weer op gaan pakken. Voor nu zijn de rondjes die we wandelen en de wasplaats etc. al spannend genoeg. Ik heb nog niet zo veel foto's van hem kunnen maken want stil staan is niet zo zijn ding 

Een pony er bij, en bij jou zal hij het met garantie goed hebben. Ze kunnen lekker samen spelen! Leuk dat ze ongeveer even groot zijn. Gaat hij nog wit worden denk je? Heb je nog toekomstplannen met hem?
Sjors ziet er blij uit