[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jorex

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 22:17

Mooi Lillian dat je naar hem toe bent gegaan, is toch ook weer lekker afleiding. Ik vind die plukjes wel geinig.

Ik had Alex netjes gevlecht, had. Dit was het vanavond al, denk niet dat het er morgen meer inzit. Ik had hem gevlecht voor het geval dat ie zijn eczeemdeken op moest. Denk dat dat moment morgen is.
Afbeelding

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 22:49

Heel veel sterkte Lillian!

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 22:55

Knappe Oreo!

Je kunt het afscheren Lillian, alleen loop je weer tegen hetzelfde probleem aan zodra de plukjes weer aangroeien :P

Ik heb vanmiddag een stukje gemend met Sjors en mijn vriend op zijn mountainbike, Sjors was een beetje stout maar het ging verder wel fijn.

<3
Afbeelding
Afbeelding

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 23:12

Fenna, die hengstenvlechten blijven bij floor ook nooit zitten. -O-
vet stom, vind t altijd wel mooi staan. misschien een keer een opvlecht proberen.

Thanx iedereen voor de lieve berichtjes :) Het is hier voornamelijk nu chaos in dingen regelen, moeders is natuurlijk heel verdrietig net als mijn tante en oom, daarbij kunnen ze het over een aantal dingen niet eens worden, wat natuurlijk alleen maar meer stress meebrengt, het enige wat mijn oma wou voor haar begrafenis, wat is haar 'wil'staat is dat haar dienst in haar kerk word gehouden... Verder moeten mijn moeder, vader, oom, zijn vriend en mijn tante het zelf beslissen.
Ik ben alleen morgen vrij en verder moet ik de hele week werken, gelukkig mag ik donderdag na mijn beoordelingsgesprek (waar ik ook echt geen zin in heb) de stad in om iets geschikts te kopen voor de begrafenis, mijn baas wou mij helpen als ik dat fijn vond, wat ik dus echt super lief vind van haar :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-17 23:57

Lillian, dit was een vissengraat vlecht op de manenkam. Helaas heb ik een bijtende twenter bij Alex instaan en doet de zwaartekracht dan de rest :')

Wat ontzettend lief van je baas dat ze met je mee de stad in wil. Hopelijk zorgt het werk voor afleiding van jouw eigen gedachten. Ik vond het zelf toen mijn oma was overleden heel fijn om Alex en Jorie heel vaak op te zoeken. Ze stonden toen namelijk bij de fokker om met elkaar kennis te maken en het is net of Alex het aanvoelt als ik me niet goed voel. Als ik dan op mijn hurken ga zitten, legt hij altijd heel lief zijn hoofd tegen mijn hoofd aan <3

@Ayla, wauw dat zijn mooie foto's! <3

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 00:08

Lief dat je baas rekening met je houdt!

Ayla is Boef nog steeds van dezelfde eigenaar? Is er een kans dat je hem in de toekomst over neemt?

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 00:08

@Lillian, het zijn korte stukken manen die piekjes? In dat geval je proberen in te houden, ze groeien. Hier bleef de eerste hengstenvlecht ook niet zitten bij Oreo, dan maar losse gedaan vandaag :') .

@Ayla, mooi!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 06:59

Knappe Sjors en Boef! <3

Lief aanbod van je baas Lillian :(:) Die korte piekjes in de manen kun je prima afknippen/afscheren, alleen zul je dat steeds moeten doen omdat ze natuurlijk weer aan blijven groeien. Je kunt het ook laten bijgroeien als je genoeg geduld hebt :P

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 09:38

Er zijn door afmelding nog plekjes vrij voor de Shetland lesdag aanstaande zaterdag! Wie heeft er zin om mee te doen?

Je krijgt privé les van een zeer ervaren instructrice, die in de afgelopen jaren meerdere shetland combinaties omhoog heeft geholpen! Je krijgt fijn les met oortjes, dus geen geschreeuw door de bak heen. De lessen worden gegeven in Benningbroek, in de super fijne binnenbak met eb en vloed bodem. Ook losrijden voor de les gebeurt binnen evenals inspannen.

Ik ben 'vaste klant' maar er komen ook gewoon mensen voor een losse les als ze ergens tegenaan lopen. Je kunt indien gewenst ook mee doen met een brave betuigde pony van Ciska als je geen vervoer hebt voor eigen pony.

:)F

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 09:54

Ik heb er even over gedacht komende zaterdag en dan met pony van Ciska maar de dag komt me niet zo goed uit en toch dan maar liever extra lesje met Alf :-)

Knappies Ayla!
Laatst bijgewerkt door IngridM op 13-03-17 09:57, in het totaal 1 keer bewerkt

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 09:57

Jaaaa dat is gezellig Ingrid! Je kunt mee doen met súper brave pony's van Ciska (die echt geen stap verkeerd zetten) maar je mag van mij ook met Willem mee rijden na mij. Dan is hij moe, braaf en lief :D

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 09:57

Susanne je brengt me weer aan het twijfelen hahaha.
Was niet duur he?
Hmmmmm

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 10:06

Nee, het kost 30 euro voor privéles in een super fijne binnenbak. Dat vind ik persoonlijk een nette prijs.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 10:06

Is niet duur nee. Hmmmmm..... :-)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 11:03

OK heb me opgegeven :-)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 13:14

Wat goed van je Ingrid!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 13:23

Tof Ingrid! Ik denk ook dat het heel fijn is voor je (zelf)vertrouwen op de wagen :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 13:29

Jaaaa heb er zin in! :-)
En dan volgende keer met Willem *\%/*

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 13:49

Super leuk dat je mee gaat rijden met een van Ciska haar pony's Ingrid! Als het niet zo'n eind rijden was voor mij dan had ik ook graag meegereden.

Romy ik stuur je een pb.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 21:27

Veel plezier dan Ingrid! Jammer dat ik veel te ver woon voor zo een dingen :') .

Vandaag voor de 3de keer naar buiten met Oreo, die doet het beter en beter. Morgen niks en dan woensdag eventueel nog eens. :) Die heeft de klik wel gemaakt ermee :j .

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 21:34

Mooie foto's Ayla! Staan Sjors en Boef eigenlijk ook op dezelfde stal?

Jammer dat het zover weg is Susanne. Anders had ik zeker mee willen doen.

Chip vandaag weer voor de sulky gehad. Ook stukje gedraafd. Hij was heel braaf :D

Iris_VdV

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-03-17 22:17

knappe foto's weer!
Voor het eerst in twee maanden weer op pad geweest, bij ons eerste ritje draaide Tilana linksom de baan op omdat ze bang was van een bord "aardappelen te koop"... maar auto's met aanhangwagens die in een heel smal baantje voorbij moeten is dan helemaal niet eng, af en toe is ze heel raar :D Op dag 2 vond ze het bord niet eng meer *\o/*
Zie hier mijn statische bol wol lekker de beentjes strekken en genieten (en ik ook) *D

Afbeelding

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 18:04

:wave:
Mag ik ook meekletsen?

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 21:23

Leuk diertje Iris!
Ja soms snap je toch niet waarom het een wel eng is en het ander niet....

Garbel: welkom! Vertel eens wat over je mini :-)

Hier nu het debat kijken want ik blijf maar zweven pffff lastige keuze zeg!

_Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-17 21:25

Oke, ik ben Anke, 16 jaar en heb een verzorgmini :D
Simba is een ruin, 5/6 jaar en 79 cm groot
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Fotos staan op vilgorde :))