Ik ga lottie waarschijnlijk scheren... die vacht is zo dicht dat ze er op die warme dagen heel erg jeuk van krijgt, ze heeft al een wondje en een kale plek! En ze zweet ook steeds heel snel.
Susanne
Geplaatst: 11-03-17 21:30
Wauw Patty wat staat hij gaaf voor de wagen! Knap beest!
Oh, Ingrid, ik bedoel met een dekenmodel, een model dat alles eraf is behalve de delen die uit de deken steken. Maar dat is gewoon mijn hoofd die benamingen verzint
@Claudia, wauw, dat is netjes. Ik moet nog even door oefenen Hoelang heb je daar wel niet over gedaan?
Hoe krijg je die vlecht ze netjes bij Misty? Ik krijg het nooit zo mooi erin bij Pip
Fenna Pip heb ik twee jaar geleden ook zo geschoren dus een dekentje eraf aan haar en de rest gewoon haar. Dit jaar niks gedaan met scheren maar wil het volgend jaar wel weer heb het idee dat ie door die vacht aanmaak zo schraal is geworden. Want alle andere dingen zijn uitgesloten
Valt reuze mee hoe lang ik bezig was! Manen is een normale hengstenvlecht en die heb ik er zo in. Voorpluk was ook wel makkelijk! Heb het van een filmpje af. Alleen nog even naald en touw halen binnenkort dan blijft het ook zekerweten zitten https://youtu.be/q38pCMrXcBY
Ik heb vanavond mee gereden met de vaardigheid bij het indoor districtkampioenschap (oost), ik was nét niet geselecteerd voor de dressuur (stond reserve). Sjors was echt leip en 'bang' voor alle pionnen waardoor het niet bepaald soepel ging Wat resulteerde in 2 ballen, maar wel binnen de tijd. Jammer, maar ach het kan niet altijd goed gaan. Vorig jaar reservekampioen (2e) op het indoor DK, outdoor DK gaan we weer voor een titel.
Mijn oma is net vredig ingeslapen m'n ouders waren nog geen half uur binnen en ze werden al gebeld door mijn tante (zus van mn muttie) gister om 7 uur zijn ze begonnen met het toedienen van morfine om de dosering steeds op te hogen, 85% van haar vitale organen functioneerde al niet meer maar haar hart, hersenen en longen bleken te sterk, donderdag is er al gestopt met het toedienen van vocht en voedingsstoffen, het is heel snel gegaan allemaal.
Nog een rondje met Oreo gaan doen, deed die goed! Kwamen op het pad van de foto andere paarden (en ruiters) tegen op het einde, kon nergens aan de kant dus maar de gok gewaagd en die bleef braaf. Wat kijken maar mooi verder stappen . Z'n oortjes staan ook continu naar voor.