stel je voor ben je als kind 20 is je moeder gewoon 85 of desnoods de pijp uit....ik zou echt geen oude moeder willen hebben weetje hoe stom dat is dan lijkt je ma net je oma die je elke dag ophaalt van school enz
dan niet t denken aan wat voor consequenties dat allemaal wel niet met zich mee heeft gebracht ik mag hopen dat t kindje in orde is..
Laatst bijgewerkt door NathalietjeB op 21-03-11 21:52, in het totaal 1 keer bewerkt
xxmeisjexx
Geplaatst: 21-03-11 21:51
Hannemarie schreef:
ghehe, die gaap poppetjes staan dom volgens mij bedoel je dees; of dees; Ö
en nathalie, vind ik ook hoor ik vind mn moeder nu al oud en die is 40 xd
Anoniem
Geplaatst: 21-03-11 21:54
Hannemarie schreef:
ghehe, 12 maar hij heeft het niet zo vreselijk lang hoor want dat mocht niet van mij
_Lisette
Geplaatst: 21-03-11 21:55
ik haat dat soort mensen sorrry maari k kan daar niet tegen want je gaat toch niet alsje 62 bent je nog zwanger maken?! arm kind die komt straks helemaal in de media dat vind ik zielig!
ik had eerder iets van truus of iets verwacht...maar come on 63 dan spoor je naar mijn idee ook niet en wat denk je wat een media hype je krijgt onder vrouwen....en dan al niet t spreken dat iedereen straks in de krant te zien krijgt wie dat kind is...
Egoïstisch,want ze heeft niet eens een man/vriend om dan voor het kind te zorgen. denkt alleen maar aan d'r eigen kinderwens. Wordt dan gastouder,heb je ook kinderen,maar niet altijd