Mijn da normaal ook maar ivm privé was ze even tussen 7 en 10 niet bereikbaar en daar heb ik respect voor, haar vervanger heeft haar had verbrijzeld en kan dus niks.
Nee is niet meer nodig ze heeft gemest en ze staat rustig en is weer alert, buik weer ontspannen en zacht. Blijven het nog wel even aankijken vannacht.
Nee is niet meer nodig ze heeft gemest en ze staat rustig en is weer alert, buik weer ontspannen en zacht. Blijven het nog wel even aankijken vannacht.
Ah fijn dat het weer beter gaat! Hoe oud is Vito eigenlijk? Hij ziet er nog zo puppy uit.
Susanne
Geplaatst: 10-06-18 16:27
Fijn dat het beter gaat!
Mijn ezel mocht vandaag weer mee op wedstrijd. In de eerste proef had hij overal een eigen mening over (dus mijn handen vol aan hem) en reed ik ook nog eens verkeerd Tweede proef wel echt heel fijn kunnen rijden!
De tweede proef hebben we gewonnen met 2 keurige winstpunten en in de eerste proef zonde van de -5 anders hadden we die ook (gedeeld geloof ik) gewonnen. Maar evengoed ook daar nog een winstpunt, dus 3 in totaal en tevreden naar huis
Indi_Vito
Geplaatst: 10-06-18 16:41
mirriejj schreef:
Ah fijn dat het weer beter gaat! Hoe oud is Vito eigenlijk? Hij ziet er nog zo puppy uit.
Vito vosje is 14 maar beetje magertjes en het is volgens mij een pony die altijd puppy blijft haha
Wij mochten vandaag ook weer op wedstrijd. Heerlijk kunnen rijden, en met een fijn gevoel naar huis kunnen gaan. Daarbij kwam nog eens dat we de 1e en 2e prijs mee naar huis mochten nemen. Helemaal trots
Indi_Vito
Geplaatst: 10-06-18 16:53
mirriejj schreef:
Oh dan bedoelde ik Indy!
Haha ik was me al aan het afvragen sinds wanneer dat je een ezel hebt Susanne Het was blijkbaar te vroeg vanmorgen...
Haha Indi is 3 jaar. Maar vind het zelf ook net een jaarling om te zien
Ayla
Geplaatst: 10-06-18 17:03
Super Susanne en Linsey, gefeliciteerd beide
Naar koliek.. maar fijn dat het beter gaat.
Wellicht dat Sjors inderdaad steun heeft aan een andere pony Saskia, aankomende tijd duiken we weer een keer met Gigant en Linda een rondje het bos in
Spullen.. ik heb veel voor Sjors maar gebruik eigenlijk alles wel. Wat ik niet gebruik of ga gebruiken verkoop ik vrijwel direct. Heb nog het e.e.a. op de boktmarkt staan dus als iemand nog wat zoekt
Vanochtend met Sjors en mijn vriend op de fiets een stukje langs de dijk gereden in mijn eigen woonplaats, heb daar jaren zelf de pony's in een weiland gehad dus fijn vertrouwd. Hartslag was weer keurig en Sjors deed het super, heerlijk ritje
zanakuzies: Fijn dat ze het weer beter doet en alles goed gaat. Wel even spannend zeg, pff.
Ayla: Wat heerlijk! Leuke foto's zeg. Ik vind Sjors zo knap
Mandyy
Geplaatst: 10-06-18 18:34
Suus en Linsey gefeliciteerd!
Ayla wat een heerlijke foto's! zo fijn dat jullie nu ook eindelijk weer kunnen genieten!
Ik wilde gisteren mennen maar toen waren ze op stal het hek aan het maken, dus kon het erf niet af. Dochter van de staleigenaar wilde graag rijden en ik vind dat zo heerlijk om te zien. Ze deden het zo goed. Vandaag vooral met Macgic bezig geweest. Samen met de eigenaresse gegaan omdat het écht de laatste keer was.. Dinsdag gaan we hem weg brengen. Als ik de gehele dag vrij kan krijgen stappen we er de ochtend toch nog even een keer op.
Lindsey en Suus gefeliteerd! Het regent winstpunten hier zeg
Zanakuzies wat fijn dat ze opgeknapt is.
Hier weinig te melden. Nog geen veulen, Fleurtje ziet er doodmoe uit en loopt maar te sloffen de hele dag Cooks staat lekker wat verderop op een weitje met zijn grote vriendin. Ik vind het zo warm om wat te doen met hem... dan maar een minivakantie