Jenny ik heb precies hetzelfde!
Mijn pony’s zijn naar de uitloopstallen gegaan. Nu staan ze daar ‘s nachts

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hopelijk snel!
Ik heb hem maar een handje extra gegeven in zijn bak voor het idee en ook een hoop verse netels waarvan het grootste deel al op is ondertussen.
Als ik zin heb doe ik eens iets met Hidde. Ben erg ziek geweest van vaccinatie en druk rondom huis. Voel me momenteel ok niet fit en erg last van mijn knie dus het is goed zo.

maakt mij niks uit en ben juist trots op

Maar ik snap je gevoel wel heel goed, dat zou ik waarschijnlijk zelf ook hebben. Fijn dat het de laatste dagen beter gaat met hem, dat is jullie echt gegund 
Maar jezelf dwingen zou ik ook niet doen, het moet wel leuk blijven.
En gefeliciteerd met hem!

. Een stuk ook opgeruimd waar ik nu fijn ga kunnen in- en uitspannen, ik maakte ze vroeger aan een aanhanger vast die er stond maar die is recent opgehaald dus ik moest wat anders verzinnen. Nu nog een hoofdstel en dan terug fijn kilometers maken samen.
Morgen ga je 'm ophalen! Veel plezier alvast! Wat een schattige foto van Hidde!
Jullie hebben ook zulke mooie witjes. 

. Ze tussendoor snel nog hun bakken gegeven en een kriebel, ik ga goed slapen deze nacht of dat hoop ik toch.
Ik moet nog alles uit die kelder uitsorteren, je kan er net niet staan dus het maar buiten op een zeil gegooid het is normaal allemaal voor weg.