Indi weer koliek, ze blijft heen en weer rollen over dr rug, jaag je dr overeind en 2 seconden later ligt ze weer gvd word er ziek van mn arme meisje. denk dat ik er maar heen ga en de winkel dicht gooi het is toch stil :/ Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Indi weer koliek, ze blijft heen en weer rollen over dr rug, jaag je dr overeind en 2 seconden later ligt ze weer gvd word er ziek van mn arme meisje. denk dat ik er maar heen ga en de winkel dicht gooi het is toch stil :/
zullen we het daar maar op houden. Trouwens alleen Jimmy heeft veel spul. Spinner doet al 15 jaar met dezelfde spullen. Susanne schreef:Koliek is vervelend. Is de DA al geweest?
Ik heb hier thuis wel wat spullen liggen die weg moeten. Zal het eens uitzoeken. Schofttuig, opscheermachine, mini peesjes, bontjes enz enz.
alles op asfalt of ook in bos/hei/uitwaarden? 

Las er net toevallig dit stukje over en de gemiddelde snelheid in klasse 1 schijnt rond de 10 km/h te liggen (je mag niet harder dan 14 kmh gemiddeld): [VN] Bokkers leggen uit: mendurance met Napie Sunshinedaan schreef:Jeetje Fenna wat een kilometers maak jij!super zeg, lijkt me echt heerlijk!
Stalnollie leuk drachtig! Knappe dame. Ben ook wel benieuwd wie de hengst is
Hier nog steeds geen veulen.Pfff wachten duurt lang!
Mis m’n paardje... mis het mennen...
Ik ben erachter dat ik geen fokker ben, maar een gebruiker
en mije net nieuwe aanwinsten
Patricia_86 schreef:Sunshinedaan schreef:Jeetje Fenna wat een kilometers maak jij!super zeg, lijkt me echt heerlijk!
Kom maar keertje langs! 2 brave opgeleide staan

.
Patricia_86 schreef:Sunshinedaan schreef:Jeetje Fenna wat een kilometers maak jij!super zeg, lijkt me echt heerlijk!
Kom maar keertje langs! 2 brave opgeleide staan

Patricia_86 schreef:Hoe gaat het nu met de koliek?