Het is inderdaad heerlijk lente weer Vanmiddag naar stal, kan inderdaad de onderdeken er wel onder vandaan vissen. En misschien de hals even terugslaan.
Vandaag dressuurtraining voor de wagen, mogen even loswerken aan de longe en zondag weer wedstrijd, yay!
Mandyy
Geplaatst: 10-03-17 13:32
Stalgenoot heeft gisteren voor mij ook onderdeken eruit getrokken.
Weer was er zeker na om lekker te wandelen. Leuke foto!
Ben druk aan het uit zieken, wist niet dat je zo moe en hangerig werd van een antibiotica kuur pfft
IngridM
Geplaatst: 10-03-17 17:10
Leuke pony Romy! Willem een sportcoupe staat goed hoor.
Verder alles bijgelezen maar niet zo opgeslagen. Ben helaas alweer ziek. Lag 8 weken terug ook al met griep en ook vandaag kun je een ei op me bakken zo warm ben ik pffff. Lig dus te hangen. Thank god voor Netflix Al word je dat zelfs zat terwijl ik normaal heel snel ontwenningsverschijnselen krijg haha.
Welkom Linda! Die coupe staat willem mooi! Ik durf het niet aan om alles af te knippen En leuke pony die te koop stond van romy. Helaas heb ik een koopverbod gekregen
Beterschap Mandy en Ingrid! Ben ook serie's aan het kijken maar na een week gaat dat een beetje vervelen haha. En met dit mooie weer baal ik helemaal dat ik amper wat kan.
Ja al twee weken, en de huisarts komt er maar niet achter of het een blaasontsteking is of misschien een niersteen. Dus zit lekker aan de antibiotica, moet volgende week weer naar de huisarts om te kijken of de antibiotica zijn werk heeft gedaan.
Hier even Finn kunnen inspannen, mini rondje gemaakt naar de glasbak en terug. Meer moest het nu ook even niet zijn. Al blij dat ik Finn terug voor de wagen had .
Kiekeboefje
Geplaatst: 10-03-17 22:52
Jitske, wat een lieverd! Dat halster is ook zo leuk...
Beterschap voor iedereen
Ja het was zeker heerlijk weer.. de grond was ook al niet zo sompig meer. Dat maakt je week weer goed!
Ik heb weer een lekker lesje gereden en nu zei 1 van hen indirect (dus niet tegen mij maar tegen mijn moeder) dat hij Alex te mager vindt. Nu probeer ik er niet al te veel waarde aan te hechten, want je ziet Alex zijn ribben niet. Maar toch ga ik hem iets hoger in de brokken zetten, gewoon ook voor het verharen. Tijdens het draven rimpelt zijn huid overigens wel op zo'n manier dat het lijkt alsof er ribben zichtbaar zijn. Dus 5 kg erbij op zou misschien ook wel handig zijn. Maar ik vind dat vooral die mensen gewoon niet moeten zeuren, want hun pony's zijn nogal aan dikke kant en daar zeg ik ook niks van. Ik acht ze namelijk kundig genoeg om dat zelf ook in te zien. Ik weet hoe te mager eruit ziet en voelt, want Jorie is helaas nog altijd te schraal. Maar die begint nu ook bij te trekken, dus ik denk niet dat mijn dieet heel verkeerd is voor Alex. Zo klaagzang weer even uit. Ik zal morgen foto's en een video trekken van Alex zijn draf, dan mogen jullie ook oordelen, want ik begin nu aan mezelf te twijfelen
Fenna, ik denk niet dat je zo aan je zelf moet twijfelen. Zulke mensen moeten vooral op hun eigen paarden gaan passen. Meestal zijn paarden te dik, en ik ken vooral veel shetten die te dik zijn, waaronder de mijne! Ik doe er veel aan en zie het met de week veranderen maar we zijn er nog lang niet.
Maar ook aan de geposte foto's kan ik niet zien dat Alex te mager is.
Ayla
Geplaatst: 10-03-17 23:05
Ik vind Alex ook aardig (persoonlijk te) schraal. Hoeveel ruwvoer krijgt hij? Als je wilt dat hij wat voller word, zou ik eerst de hoeveelheid ruwvoer opschroeven en niet de hoeveelheid brok.