Eerst wel tijdens het wandelen gemest en daarna op advies van de da metacam gegeven maar na een uur gaat ze nog elke keer liggen en weer staan en weer liggen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
zanakuzies schreef:Oh wel beter Fenna! Wat een kilometers zeg.
Indi gaat gelukkig weer goed, gisteren avond toch de dierenarts nog maar laten komen want na t mesten en metacam bleef ze zich niet lekker voelen, darmontspanners en zwaardere pijnstilling gehad en nu gaat het goed. De tandarts moest met spoed komen (had ik einde van de maand gepland) dus nu wachten op een belletje van de tandarts. M'n arme meisje
Patricia_86 schreef:zanakuzies schreef:Oh wel beter Fenna! Wat een kilometers zeg.
Indi gaat gelukkig weer goed, gisteren avond toch de dierenarts nog maar laten komen want na t mesten en metacam bleef ze zich niet lekker voelen, darmontspanners en zwaardere pijnstilling gehad en nu gaat het goed. De tandarts moest met spoed komen (had ik einde van de maand gepland) dus nu wachten op een belletje van de tandarts. M'n arme meisje
Gelukkig gaat het weer wat beter! Dan woon jij ook vlakbij zeg!
Frummels schreef:zanakuzies: ook relatief dichtbij mijIk woon in Den Haag en Pep staat in Wassenaar.
Ik ben echt een simpele ziel wat spullen betreft. Pepper heeft 2 halsters, 1 paar zwarte peesjes, 1 hoofdstel, 1 longeersingel en 4 dekens (zweet, 0 gr regen, 100 gr regen en 200 gr staldeken).Mensen vragen altijd waar al mijn spullen zijn als ze in mijn kastje kijken
zanakuzies schreef:Frummels schreef:zanakuzies: ook relatief dichtbij mijIk woon in Den Haag en Pep staat in Wassenaar.
Ik ben echt een simpele ziel wat spullen betreft. Pepper heeft 2 halsters, 1 paar zwarte peesjes, 1 hoofdstel, 1 longeersingel en 4 dekens (zweet, 0 gr regen, 100 gr regen en 200 gr staldeken).Mensen vragen altijd waar al mijn spullen zijn als ze in mijn kastje kijken
haha ook al dichtbij! gezellig ik hoor dat als vito beleerd is en op conditie is dat we naar t strand gaan met zn alle? of naar t bos