Welkom nieuw lid! , als ik me niet vergis ben jij dat te grote meisje, die niet aan wou nemen dat ze er maar beter niet meer op kon rijden . Kan er naast zitten hoor!
ponieszlover
Geplaatst: 05-12-10 22:29
Ben 1.65 en dus ook te groot voor Goof, ik weet het, maar af en toe kan ik het niet laten even met hem naar buiten te gaan Ik heb 1 pony en ook nog verzorgpony& paard. Voorderest les ik nog 1 keer per week. Drukdrukdruk...
Nee, ik heb daar nooit wat geplaats met de vraag of ik te groot was, maargoed voorderest geen discussie daar kwam ik niet voor.
Wat ik nog doe met Goofy: -Vrijheidsdressuur -Lange lijnen -Losspringen -Losgooien -Longeren -Wandelen -Parcourtjes -Knuffelen -Lang poetsen en vlechten.
Weetik niet, ik kanhet zowiesoniet! xD maar we gaande leuukste quotes eruit halen! xD Maar ik vind je ook weltegroot, maar er af en toe een keer opklimmenmoet niet heel veel kwaad kunnen! Welkom trouwens!
Emuline
Geplaatst: 05-12-10 23:27
ponieszlover schreef:
@ Hannemarie: vind jij dat het zadel past op mijn laatste foto?
je kan het ook niet goed zien, je moet even een foto hebben van de zijkant. heb je die niet?
NathalietjeB
Geplaatst: 05-12-10 23:28
is t misschien leuk idee om de opening t doen met alle kletsers met een foto van hun shetter? ik wil me wel opofferen om een nieuw topic t maken.. welkom ponieslover leuke shet heb je... en wat een leuke foto's komen er weer langs
ja opening met alle kletsers, gewoon een lijstje van : naam, leeftijd, woonplaats, shetlandernaam, leeftijd eventueel en een leuke, gekke, grappige foto van de shet. en dan de leukste qoutes eruit halen ofzo?