Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
sakvis schreef:heerlijk uitzicht![ [url=m/glPfDy.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik heb vandaag ook weer mogen 14,5 km mogen genieten van dit uitzicht. Uit voorzorg de deken opgedaan, maar op de eerste 2 kilometers na heb ik geen daas gezien.
Afgelopen zondag hebben we eenzelfde afstand gereden met Floor en Lillian.
[ [url=m/8M4txc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ayla, zou Sjors steun hebben aan een ander paard? Ik had altijd het idee dat hij heel stabiel en braaf was buiten.
Ingrid, tof dat je steeds meer durft met Alf buiten. Wel jammer dat de laatste behandeling niet heeft gewerkt zoals je had gehoopt.
Lori, ik vraag mij af hoe handig de hca-verkopers/makers zijn in het afstellen ervan. Met wat voor wagen men je nu?
Stalnollie, succes met de avondvierdaagse. Ik hoop dat je goed tegen de warme temperatuur kan.
Lori schreef:@Sakvis, heerlijk zeg. Hier had ik zo een uitzicht niet hoor, enkele mooie paden maar dat zal misschien 1 a2km van de 14 geweest zijn.
Men met een vierwieler (staan geen merk op) zelf maar omdat wij op uitstapjes willen kunnen een sulky meenemen en ook 1 kleinere pony hebben staan waarvoor de vierwieler te zwaar is gaan we voor een sulky/tweewieler gaan terug ook voor naast de vierwieler.
Waarvoor worden de hoeven nat gemaakt? Te droog maar wat is er verder mis mee, scheuren, moeilijk om bij te werken (hier het geval). Vanmorgen nog even Finn zijn hoeven wat verder bijgewerkt nog, begin tevreden te zijn.
Lori schreef:@Zanakuzies, zitten de hengst tanden in de weg bij Vito? Hier heeft Finn ze ook maar heeft er geen last van. Verder top dat Indi wat aan het bijtrekken is. Die afstanden komen nog wel Finn is hier nu 6jaar (2jaar aangespannen) en tot vorig jaar hield ik het op maximum 10km per rit, nu pas bouw ik uit richting de 20km met hem.
HCA is de betere heb je ook met stoeltje maar zal boven budget uitkomen of je moet 2dehands eentje vinden.
Lori schreef:Dan inderdaad maar even laten bijwerken, is jammer dat het hier allemaal zo druk bebouwd is bitloos is zo een mooi concept en leer hier ook altijd bitloos aan vanaf de grond dan in het beleren maar vind het zoals hier met de drukke baan niet verantwoord. Vroeger toen ik nog aan het rijden zelf deed een pony gehad die vaak de eerste keren braaf alles deed met het hoofdstel en dan pas ging gaan tegendraads doen.. dat wil je niet met de wagen voor hebben.
Super trouwens, nu nog kiezen qua kleur en dergelijke.
zanakuzies schreef:Lori schreef:Dan inderdaad maar even laten bijwerken, is jammer dat het hier allemaal zo druk bebouwd is bitloos is zo een mooi concept en leer hier ook altijd bitloos aan vanaf de grond dan in het beleren maar vind het zoals hier met de drukke baan niet verantwoord. Vroeger toen ik nog aan het rijden zelf deed een pony gehad die vaak de eerste keren braaf alles deed met het hoofdstel en dan pas ging gaan tegendraads doen.. dat wil je niet met de wagen voor hebben.
Super trouwens, nu nog kiezen qua kleur en dergelijke.
Ja dat hebben we hier ook, veel drukke wegen en veel oversteken dus echt met de sulky durf ik niet bitloos, heb gevraagd hoe het zit met bestellen van de hca ben benieuwd! Baal alleen dat ik dan geen 2e persoon (in dit geval mijn zoontje) mee kan nemen.