_Lois_ schreef:xMonsterr schreef:Bailey lijkt op Kailey.
@anouk nee het is juist goed hoor!
2 zessen en de rest 7ens en 8en
Nou dat is inderdaad super goed

welk niveau doe je?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
x_Bailey schreef:Mag ik me hier ook melden?
Ik ben Anouk en ik ben 16 jaar oud, ik heb sinds een maandje 3 verzorgpony's waaronder 1 shetlander! Genaamd Bailey
! Geen idee hoe oud Bailey is haha, en verder doe ik ook niet zoveel met Bailey eerst een band opbouwen, dus lekker een tuttelpony de komende tijd!
Verder ben ik dit jaar voor TL geslaagd, en heb dus nu lekker veel tijd voor mijn verzorgpaardjes!
Ik heb al een paar keer in dit topic meegelezen, en het is altijd reuze gezellig en het lijkt me leuk om met meerdere mensen lekker over shetties en hun strekente vertellen , dus nu zou ik graag mee gaan kletsen haha!
Foto van Bailey komt snel!
xxxxxxxxxx
ladylisa schreef:x_Bailey schreef:Mag ik me hier ook melden?
Ik ben Anouk en ik ben 16 jaar oud, ik heb sinds een maandje 3 verzorgpony's waaronder 1 shetlander! Genaamd Bailey
! Geen idee hoe oud Bailey is haha, en verder doe ik ook niet zoveel met Bailey eerst een band opbouwen, dus lekker een tuttelpony de komende tijd!
Verder ben ik dit jaar voor TL geslaagd, en heb dus nu lekker veel tijd voor mijn verzorgpaardjes!
Ik heb al een paar keer in dit topic meegelezen, en het is altijd reuze gezellig en het lijkt me leuk om met meerdere mensen lekker over shetties en hun strekente vertellen , dus nu zou ik graag mee gaan kletsen haha!
Foto van Bailey komt snel!
xxxxxxxxxx
welkom![]()
hoihoi.
nu eindelijk vakantieee !
_Lois_ schreef:Ik zit nu serieus al de hele dag op de laptop en op mn ipod en op de ipad tegelijk
Maar nu is de laptop leeg dus alleen nog de ipod en ipad