Zeg Kailey , waar blijft je filmpje (mag ook via pb hoor )Leuke blauwe hoofdstellen! Magic heeft bijna alles blauw , maar geen hoofdstel
_Lois_ schreef:Zeg Kailey , waar blijft je filmpje (mag ook via pb hoor )Leuke blauwe hoofdstellen! Magic heeft bijna alles blauw , maar geen hoofdstel [naam] heeft niet echt een ''setje'' want ik rijd toch niet op haar XD
Rhine_ schreef:@ Rosanne vanwaar heb je dat hoofdstel ??Winkeltje hier in de buurt weet zo niet hoe die heet.moet wel zegge dat het slecht leer is Frontriem is ook al kapot
_Lois_ schreef:Zeg Kailey , waar blijft je filmpje (mag ook via pb hoor )Leuke blauwe hoofdstellen! Magic heeft bijna alles blauw , maar geen hoofdstel ik zet het zo op youtube.
_Rosanna schreef:Rhine_ schreef:@ Rosanne vanwaar heb je dat hoofdstel ??Winkeltje hier in de buurt weet zo niet hoe die heet.moet wel zegge dat het slecht leer is Frontriem is ook al kapot zondee
xMonsterr schreef:_Lois_ schreef:Zeg Kailey , waar blijft je filmpje (mag ook via pb hoor )Leuke blauwe hoofdstellen! Magic heeft bijna alles blauw , maar geen hoofdstel ik zet het zo op youtube. zet 't ff hiero dan
xMonsterr schreef:_Rosanna schreef:OPROEP!!!!!!!!!!!!!!!! :::::Wie wilt er ruilen van neus?????Grappig hea? Ik ga heel onnodig posten ik wil 500...
_Rosanna schreef:OPROEP!!!!!!!!!!!!!!!! :::::Wie wilt er ruilen van neus?????Paardenneus of mensenneus Magics neus is van mij , die is te uberzacht mwuhaha Hij heeft de zachtste neus ter wereld
_Lois_ schreef:_Rosanna schreef:OPROEP!!!!!!!!!!!!!!!! :::::Wie wilt er ruilen van neus?????Paardenneus of mensenneus Magics neus is van mij , die is te uberzacht mwuhaha Hij heeft de zachtste neus ter wereld [naam] heef teen stekelsnor.
xMonsterr schreef:sommige willen ook nog bijlezen denk ik en lijkt me niet echt leuk als er alleen maar onzin staat. 't is geen onzin T is een medelevend berichtje.. ?:D
Wie wil er niet de 500 halen Zou wel stom zijn , dan halen we dat , en doet het nieuwe topic het nog niet of is niet af
Menseneus Hij is zo vervelend loopt de hele dag al En blijf maar snuiten nu doet die heel zeer maar moet denk ik even stommen maar dat doet ook zeer
_Rosanna schreef:Menseneus Hij is zo vervelend loopt de hele dag al En blijf maar snuiten nu doet die heel zeer maar moet denk ik even stommen maar dat doet ook zeerstop kurken in je neus
_Dotty schreef:_Rosanna schreef:Menseneus Hij is zo vervelend loopt de hele dag al En blijf maar snuiten nu doet die heel zeer maar moet denk ik even stommen maar dat doet ook zeerstop kurken in je neusDat pas niet