Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
IngridM schreef:Susanne; ik vond ze erg slap. Veel neopreen en maar klein laagje leer. Maar ik ben altijd al meer fan geweest van de gewone peesbeschermertjes.
Ja! Die van 11 cm inderdaad. Heb de blauwe en de zwarte. Verkleuren wel erg, die blauwe in ieder geval. Maar passen perfect.
Jitskee; kan natuurlijk letterlijk dat ze zichzelf dwars zit. Ik heb ook altijd veel last van die stomme hormonen. Fijn dat ze nu weer zichzelf is
Lindee: heb je nog contact gehad met mijn instructrice?

. Echt heerlijk gereden. Kleine Chip heel braaf naast de sulky mee gelopen en nog een stukje naast de fiets bij m'n vriend. Heen weg had ik hem voorin de trailer gezet en Switch erachter. Maar dat vond hij maar niks. Heel onrustig.
Is het niet fijner als de streng meer in 1 lijn loopt? Geen idee hoor ben beginner 
maar er ook weer uitgegooid... heb nu Harrys Horse tiny 3in1 beschermers van 14 cm. Passen een stuk beter en floor loopt er ook fijner mee dan met die oude (logisch ook eigk
)
IngridM schreef:Wat een prachtige omgeving! Zal zeker genieten zijn geweest!
Heb jij je streng nu door je broekriempje zitten? Gebruik je je strengophouder niet? Ik zie hem er wel aan hangenIs het niet fijner als de streng meer in 1 lijn loopt? Geen idee hoor ben beginner
Zo heb ik m nog niet gezien ergens dus vandaar
. Ik moet ze er nog afhalen.
.
.
. Een paar jaar geleden dacht iemand dat ik twee ponys had, omdat hij dus iedere keer anders is
. sakvis schreef:Wat een leuke foto's van Switch en Chip! Ik vroeg mij af of je lamoen niet te breed staat aan de voorkant? Ik heb het idee dat je lichtogen van het tuig af worden 'getrokken'.
Heb je chip al voor de sulky gehad?
. Dus vooral lekker gelongeerd en lange lijnen gedaan. Wil hem wel graag snel er een keer voor zetten.
. Leuke pony!
.
voor Alf

Kijk Switch nou staan haha. Ben benieuwd hoe Chip het voor de sulky doet.

Vorige tweespan foto is dezelfde pony.

Die geniet van zijn kindertijd en loopt zo'n 2x per week even (longe/sulky/wandelen). Longeersingel schuift vrij makkelijk naar voren helaas.
Maar hij is ook erg leergierig en ontzettend lief.
Daar men ik met zowel Boef als Sjors mee. Sjors gooide met een rechte stang constant zijn tong over het bit heen, ik werd er gek van.. nu totaal geen problemen meer mee.
Susanne schreef:Heerlijke foto's Patty, je hca hangt ook mooi in balans zo!
.