[HK]SMP kletstopic 3

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-21 17:46

Lief dat jullie aan ons denken :*

Willem staat (helaas) nog steeds in Utrecht op de kliniek. Er zijn dingen uitgesloten, en ook naar voren gekomen, en het is even de vraag hoe en of dat met elkaar in verband staat. Vanmiddag en morgen willen de artsen nog wat testjes doen en ik wordt morgen weer gebeld, en heel misschien mag hij morgen ook mee naar huis. Ik mis hem echt onwijs (want geen bezoek uren ivm Corona) :(

Ik lees wel alles mee, maar heel uitgebreid reageren daar staat mijn hoofd op dit moment niet naar door alle zorgen... sorry meiden..

Ymor

Re: [HK]SMP kletstopic 3

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 03:05

Dat geeft niks en ik kan het me helemaal voorstellen. Ben benieuwd wat er naar voren is gekomen maar neem de tijd om er over te vertellen.

Myponyhoward

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 10:46

Snap ik susanne is helemaal niet erg!

Lieve beer is goed opgeknapt

Juli 2020

Afbeelding

1 augustus 2020:
Afbeelding
Afbeelding
4 september 2020:
Afbeelding
Afbeelding
oktober 2020:
Afbeelding
Januari 2021:
Afbeelding

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 13:23

Susanne: heel logisch hoor! Snap dat je hem mist
Ellendig om niet langs te mogen gaan.
Hopelijk krijg je snel duidelijkheid

Patricia: leuke kleuren!

Myponyhoward: hij knapt goed op!

Ayla: jaloers op jouw omgeving! Heerlijk rijden lijkt me dat

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-21 21:36

Ayla, wat heerlijk die foto's. Is het erg druk met wandelaars in dat gedeelte van de Veluwe?

Ymor, wat tof dat je in het bos bent geweest! Wennen aan het bos klinkt als een goed plan.

Patricia, gefeliciteerd met je wagen! Ziet er mooi uit.

Lori, hopelijk heb je baat bij de osteopaat en merk je verschil!

Susanne, hopelijk heb je Willem vandaag mogen ophalen en heb je meer duidelijkheid. Balen he, dat je niet op bezoek mag. |( Als je het wil delen ben ik erg benieuwd wat ze hebben gevonden.

Howard, wat een leuke pony! Mooie kleur heeft ie.

Ik heb ook vandaag mijn HCA opgehaald *\o/* . Kan er voorlopig niks mee want als Duvel is herstelt ben ik waarschijnlijk te dik (lees: te ver in mijn zwangerschap) om te kunnen rijden, maar dan heb ik alvast een leuk vooruitzicht.

Verder gaat het erg goed met Duvel. Hij mag helaas niet op het zand en dat is hier wel een beetje behelpen want ik heb alles op zand. :+ Hij gaat nu in de middag 4u op de wei en verder loop ik 3x per dag 10 minuten. Eergister was het wat frisser en toen stond ie tijdens z'n ochtendrondje meer op 2 dan op 4 benen... := Hij voelt zich duidelijk goed en heeft energie voor 10. Hij mag pas op het zand als de wond dicht zit, dat duurt nog wel een weekje.

Dit is voor het eerst in 5 maanden dat hij zonder ontsteking loopt dus kan me voorstellen dat hij, ondanks operatie en wond etc, zich een stuk beter voelt en ben echt blij dat ik hem heb laten opereren.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-21 20:59

Mandy: Nationaal Park Veluwezoom :) Zo'n 10/15km het bos in vanaf mijn stal.

Patricia: mooi, je nieuwe sulky! Houd je die je al had?

Lori: fijn dat Cookie losgemaakt is :)

Suus: echt heel naar dat je niet op bezoek kon bij Willem... maar gelukkig is hij inmiddels weer thuis :knuffel:

Nelleke: valt heel erg mee! Wij wandelen wel grotendeels over de ruiter- en menpaden, wellicht op de wandelpaden wel. Op de ruiter- en menpaden komen wij ook amper ruiters of aanspanningen tegen.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 11:15

Romy: heerlijk zo’n bos rit en wat gezellig met zijn tweeën zo. Hoe gaat het met Sil zijn voetjes nu?

Ayla: prachtige omgeving <3 Zo mooi daar!

Lori: lekker dat Coockie weer is losgemaakt door de osteopaat. Merk je al wat verschil bij hem?

Myponyhoward: die is al mooi opgeknapt zeg.

Nelleke: gefeliciteerd met je nieuwe hca! Showen maar :D Super zeg dat Duvel zich weer fit voelt. Goede keuze geweest om hem te laten opereren.

Willem is weer thuis <3 Het is een binnenvetter en ik merkte dat het echt wat met hem gedaan heeft zo’n week kliniek, volledige narcose etc.
De sport is definitief over voor ons... En dat is niet het nieuws waar je op hoopt!

Hij is in ieder geval blij om weer thuis te zijn, blij ei.
Afbeelding

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 11:30

Leuke foto! Gelukkig is hij weer thuis! :(:)
Is er iets uit gekomen?

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 11:53

Ahhh wat een naar nieuws susanne!!

Chayton gaat weer helemaal goed. Heel bijzonder!

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 13:53

Leuke foto Susanne! Fijn dat hij weer thuis is.
Wel jammer van het slechte nieuws. Is er verder nog wat uitgekomen wat zijn gedrag verklaard?

Ymor: fijn dat Chayton weer helemaal beter is.

Waarom beide uit een eigen netje eten als t ook samen kan :') <3
Afbeelding

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-21 22:33

Willem is weer thuis *\o/* Dat is fijn zeg. Wel heel jammer dat de sport geen optie meer is. Ben benieuwd wat ze hebben gevonden.

Elaine, wat een zoete foto! <3

Ymor! Wat fijn dat het weer goed gaat!

Duvel voelt zich goed:
Afbeelding
Afbeelding

En mijn wagen:
Afbeelding

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 09:17

Wauw wat is Duvel een sexy vent zo {:} Knappie hoor! Toch altijd een zwak voor vosbont haha.

Er is helaas onder andere behoorlijk wat artrose ontdekt bij Willem. Omdat ik daar zelf al een vermoeden van had (op één van de punten tenminste zoals atlas) heb ik dat op de foto laten zetten driekwart jaar geleden. Was op die foto’s niet te zien. Op de scan nu kwam het helaas wél naar voren. Je ziet daar toch meer op/vanuit alle hoeken. Ik vind het zo erg dat ik toen gewoon doorgereden ben “want er is niks te zien”, heb nu echt een schuldgevoel...
Hij gaat in ieder geval even op pijnstillers om te kijken of hij dan anders gaat reageren en wat beter in zijn vel komt.

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 10:15

Dankjewel! Jeetje wat klote... ;( Niet schuldig voelen hoor, je hebt gedaan wat je kon en bent niet nalatig geweest. Is er ook besproken wat er nog wel mogelijk is? Is inspuiten met hyaluronzuur en corticosteroïden op die locatie eigenlijk een optie?

_Elaine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 11:57

Wat is Duvel een showbink zeg <3

Ow wat en naar nieuws Susanne
Maar je schuldig voelen hoeft toch niet? Je hebt toen je best gedaan, en je mag er vanuit gaan dat t toch op een foto tevoorschijn zou komen.
Dus kan me voorstellen dat je het naast je neer gelegd hebt.

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 12:27

Wauw knappe Duvel zeg <3

Ach jeetje Susanne, ik denk niet dat je, je schuldig hoeft te voelen, want op dat moment met de kennis die je had heb je een beslissing genomen om door te rijden. Daar is jou niets aan te verwijten, maar snap je gevoel heel erg goed.

Jeetje wat balen van de artrose, mag hij nu helemaal niet meer voor de wagen lopen etc?

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 16:50

Suus je mag het jezelf niet kwalijk nemen. Jij kunt hier niets aan doen. :(:)
Wat een rot nieuws. Wat mag/kan Willem nu nog?

Duvel is mooi aan het showen!

Ik heb gisteren een rondje gemend. Max was helemaal blij. <3

Afbeelding

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-21 22:04

@Susanne, Pfft artrose is inderdaad niet leuk en zeker niet als het zijn gedrag zo beïnvloed. Ik snap wel dat je je schuldig voelt (ik zou ook zo zijn) maar er zijn maar heel weinig mensen die zoveel over hebben voor "maar een pony" dus je moet je eigenlijk zelf echt niks kwalijk nemen.

@Nelleke, Waaw Duves ziet er goed uit zo <3 Je sulky is echt een plaatje, eenvoudig maar smaakvol.

Ik heb de indruk dat Cookie meer ontspannen is in zijn lichaam maar het is nog een beetje afwachten natuurlijk hij is pas maandag behandelt geweest.

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 23:01

Ayla, wat een lieve foto van Sjors <3

Patricia, mooie kleuren op je nieuwe sulky. Past echt heel goed bij Beauty!

Lori, scheelt dat je de R niet goed uit kon spreken, dat doen jullie toch bijna niet :')

Myponyhoward, kan even niet herinneren wie je bent.. :') maar je pony is wel heel erg opgeknapt!

Susanne, wat een zorgen om je ponykind.. helaas kunnen jullie niet meer starten. :knuffel: Als je dichter in de buurt woonde leende ik je Hidde uit om mee te starten! Wel leuke foto van Willem <3 En je moet je vrdorie niet schuldig voelen, als er iemand goed op haar pony let ben jij dat wel. Zoiets kan iedereen overkomen!

Wij hebben deze week hetzelfde mee gemaakt. Mijn vriendinnetje haar pony Esprit heeft ook artrose in beide voorbenen helaas en waarschijnlijk al langere tijd. Tja... jammer en sneu maar helaas! Je doet er niks meer aan nu.

Nelleke, wat fijn dat Duvel zich weer beter voelt! Jeeeej sulky :D Wat is Duvel een super mooie pony! <3

Ik heb een leuk nieuwtje, :P ons nieuwe poedel teefje is geboren! We gaan aanstaande zondag kijken.
Met Hidde gaat het goed, hij is vooral erg fris. Gisteren was er geen land mee te bezeilen zo heet was hij, een relaxt buitenritje werd een raceritje. Waar ik normaal een uur over doe nu in 45 minuten.... Zegt wel genoeg :')

Mandy, wat goed dat je hebt gereden :) Max billen <3

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 23:03

Jaa wat leuk een nieuw hondje. Welke kleur?

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-21 23:10

Moeilijk te zien op foto's helaas, maar we gaan zondag kijken dus ben benieuwd.
Ze is iets donkerder dan Boris en heeft een wit vlekje op de neus en witte pootjes.(volgens mij)
Ze word iets groter als Bor, maar manmanman wat kosten die hondjes een geld tegenwoordig zeg....

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-21 08:13

Niet te doen he!!! Maar zo leuk

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 21:08

@Jenny, Er zijn toch best veel woorden met een r hoor :') . Ondertussen kan ik terug normaal praten gelukkig.

Leuk trouwens een puppy, ik heb ook al gehoord dat de prijzen momenteel enorm zijn.

Lucky mocht vandaag eens kennismaken met het tuig in stap en draf, het interesseerde hem niks. De volgende keer eens kijken of ik er een stuur op kan zetten en dan gewoon zo wat kilometers maken eerst. Hij wordt volgende maand 4 jaar dus nog tijd genoeg.
Laatst bijgewerkt door Lori op 10-03-21 21:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Myponyhoward

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-21 21:09

@kiekeboefje

nee ben net nieuw idd!

_Nelleke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 18:07

Mandy wat een heerlijke foto met max! <3

Lori, merk je al verschil in cookie?

Kiekeboefje, wat leeuuukk!! <3 <3 Gefeliciteerd met je nieuwe hondenbeestje. Laat je foto's zien? En Hidde lekker fris met buitenrijden. :+

Susanne, hoe is het nu met Willem? Wil je er al wat meer over kwijt wat nu de prognose is?

Met Duvel gaat het goed! De wond is nog maar een heel klein mini-gaatje en hij voelt zich goed. Nu dat laatste stukje nog en dan kan hij weer lekker dag en nacht in de paddock.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-21 21:28

Hij is een stuk meer ontspannen in zijn lichaam momenteel, ik voel minder spanning in zijn rug maar ik ga pas het verschil echt merken als ik terug met het tuig aan de slag ga met hem.

Fijn om te lezen dat Duvel zijn wonde nu bijna volledig dicht is.