Willem staat (helaas) nog steeds in Utrecht op de kliniek. Er zijn dingen uitgesloten, en ook naar voren gekomen, en het is even de vraag hoe en of dat met elkaar in verband staat. Vanmiddag en morgen willen de artsen nog wat testjes doen en ik wordt morgen weer gebeld, en heel misschien mag hij morgen ook mee naar huis. Ik mis hem echt onwijs (want geen bezoek uren ivm Corona)
Ik lees wel alles mee, maar heel uitgebreid reageren daar staat mijn hoofd op dit moment niet naar door alle zorgen... sorry meiden..

Als je het wil delen ben ik erg benieuwd wat ze hebben gevonden.
. Kan er voorlopig niks mee want als Duvel is herstelt ben ik waarschijnlijk te dik (lees: te ver in mijn zwangerschap) om te kunnen rijden, maar dan heb ik alvast een leuk vooruitzicht.
Hij gaat nu in de middag 4u op de wei en verder loop ik 3x per dag 10 minuten. Eergister was het wat frisser en toen stond ie tijdens z'n ochtendrondje meer op 2 dan op 4 benen...
Hij voelt zich duidelijk goed en heeft energie voor 10. Hij mag pas op het zand als de wond dicht zit, dat duurt nog wel een weekje.
Zo'n 10/15km het bos in vanaf mijn stal.
Zo mooi daar!
Super zeg dat Duvel zich weer fit voelt. Goede keuze geweest om hem te laten opereren.

Knappie hoor! Toch altijd een zwak voor vosbont haha.
Niet schuldig voelen hoor, je hebt gedaan wat je kon en bent niet nalatig geweest. Is er ook besproken wat er nog wel mogelijk is? Is inspuiten met hyaluronzuur en corticosteroïden op die locatie eigenlijk een optie?
ons nieuwe poedel teefje is geboren! We gaan aanstaande zondag kijken.