Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Susanne schreef:Patty, jammer van het commentaar op je dressuurproef. Klinkt niet echt als opbouwende feedback waar je iets mee kunt. Gewoon lekker doortrainen, jullie zijn hartstikke goed bezigGave foto's van je knappie!
Patricia wat fijn dat Faya weer wat beter gaat met honden. Ga je uiteindelijk ook het strand weer op?
Ingrid, jammer dat de behandeling niet echt het gewenste resultaat had. Wel tof dat jij steeds stoerder wordtPlannen om straks ook gewoon zelf/in je eentje naar buiten te gaan?
Miranda mooi pak voor Sjors! Die oren![]()
Ayla, spoken in 't bos? Knappe Sjors!
zanakuzies schreef:pff ik blijf vragen hier, nu het tuig van star niet past, wat is jullie ervaring met het tuig van RBC? ziet er mooi uit en is voor mij positief dat ze het kunnen samenstellen van hoofdstel maat mini mini en bijvoorbeeld het schoftje maat mini.
wie heeft er ook zo'n tuig en hebben jullie foto's?
mirriejj schreef:zanakuzies schreef:pff ik blijf vragen hier, nu het tuig van star niet past, wat is jullie ervaring met het tuig van RBC? ziet er mooi uit en is voor mij positief dat ze het kunnen samenstellen van hoofdstel maat mini mini en bijvoorbeeld het schoftje maat mini.
wie heeft er ook zo'n tuig en hebben jullie foto's?
Kijk maar op Jimmy zijn insta. Hij heeft een RVC tuig.
Susanne schreef:Patricia wat jammer. Maar gaaf overstap naar Z! Lekker doen, beestje kan het!
Sunshinedaan schreef:Jeetje wat knap Patricia, starten in Z...![]()
Kun je wedstrijden rijden in Z en district in M doen? Of werkt dat niet zo?
Leuke foto’s komen voorbij zeg
En mooie vliegendekens![]()
Hier nog steeds geen zicht op een veulen. Zucht...
Geen groei uier..
ze gaat er wel steeds beter uitzien![]()
[ [url=m/LVqOKj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Lori schreef:Voor deze met HCA vonden jullie hem makkelijk om af te stellen in je eentje of had je echt de extra uitleg nodig van de bouwer?
Zitten in de overweging voor eentje, nu ja serieuze overweging maar hebben keuze tussen ophalen bij ponywebwinkel (dichterbij) of deze van HCA zelf.