Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayla schreef:![]()
Patricia: 10 euro vind ik niet heel duur voor auto + trailer, als je ergens in een centrum parkeert zonder trailer ben je dat al kwijt voor een paar uurtjesIk rijd ook nooit een hele dag op het strand, meestal zo'n 2 uurtjes en dan drinken/eten we nog wat in een strandtentje oid.
Miranda: ik denk dat je kwa voer (onbeperkt hooi, slobber, luzerne etc) wel goed zit en dat het idd een kwestie van tijd is, hij zal wss nog wat moeten wennen aan de nieuwe plek + ander voer en dat je hem nu weer aan het oppakken bent. Welke sportbrok voer je? Over het algemeen wordt daar vrij veel suiker in gegooid, helaas.voor Jimmy, gelukkig voelde hij zich al gauw weer beter. Knappe Jimmy
Wat zijn dat voor plekjes op zijn lichaam, schuurplekjes oid?
Lillian: een hapje zand eten kan altijd, als je het hem regelmatig ziet doen, zou ik inderdaad zoals Saskia zegt overgaan op een ander vitaminebrokje. De binnenbak op Linda's foto is idd 30x60, als 'ie niet groter is. Succes met het opknappen van je sulky
Ik ben ook niet zo'n fan van vitalbix.. idd Linda haar pony die totaal op blies en het paard van een stalgenoot scheet werkelijk zijn hele stal onder![]()
Eline: leuke ponyMen je met Eddy op het onderste gat van het bokkebit op advies van je instructeur? Gewoon uit interesse/nieuwsgierigheid. Een keertje oefenen op vreemd terrein is inderdaad geen verkeerde tip, pony's kunnen daar erg van onder de indruk zijn zo'n eerste keer en de SMR wedstrijddag is altijd vrij druk.
Ingrid: vervelend dat jullie helemaal voor niets naar Nijmegen zijn gereden... je was wel in de buurtLieve Alf
![]()
Romy: nog gefeliciteerd met Chayton, leuke foto's!
Mandy: naar zo'n steentje die zo vast zit.. gelukkig hebben jullie 'm wel er uit gekregen en loopt hij nu weer goed. Nog gefeliciteerd!
Patty: Chip verlost van zijn haken.. fijn dat hij nu beter loopt. En gefeliciteerd!
Lori: fijn dat Oreo op zo'n goed plekje terecht is gekomen
Susanne: fijn dat het trainen zo goed ging met Willem!
Zamora:voor Bibi
Hier ook geen bevrijdingsdag vieren, ik ga zo richting mijn werk, vriend is ook gewoon aan het werk. Woensdagochtend is Sjors nog een keer behandeld door de osteopaat, ze heeft zijn rug gelaserd. Kreeg complimenten over zijn 'therapie' (wat ik tussendoor met hem moest doen), blokkade is nu verholpen. Dinsdag is hij weer rondom op ijzers gezet en vanavond pak ik hem weer voor het eerst voor de sulky, ben benieuwd
Boef gisteravond ook weer voor het eerst voor de sulky gehad na ons ongelukje, hij liep er zo weer mee weg en vond het minder spannend dan ik het vondWaar een goede voorbereiding toch al niet goed voor is.