Ik heb een hele mooie Menzweep gescoord van Carbon met een leertje aan het uiteinde en een goed mooi handvat. En daarnaast zo'n wollen handschoen. Heerlijk zacht!
Danique_X
Geplaatst: 30-12-15 20:28
Jelleee schreef:
Jij nog wel wat gescoord romy?
Ja heel irritant Willem zit altijd tussen pony en shetland in qua maat.
Met halsters heb ik helaas hetzelfde probleem. Ik had laatst ook een leren halster gekocht bij de MHS en die was ook te klein. Maarja, groter hebben ze niet..
Ik heb wel het idee dat MHS altijd klein valt. Ik kan er wel goed slagen altijd maar mijn pony's hebben beide kleine koppies.
Patty14
Geplaatst: 30-12-15 20:47
Ymor schreef:
Ik heb een hele mooie Menzweep gescoord van Carbon met een leertje aan het uiteinde en een goed mooi handvat. En daarnaast zo'n wollen handschoen. Heerlijk zacht!
Klinkt goed !!
Ayla
Geplaatst: 30-12-15 20:56
Balen Susanne wat voor leren halster zoek je
Fijn dat jij wel geslaagd bent Romy
Laatst bijgewerkt door Ayla op 30-12-15 20:57, in het totaal 2 keer bewerkt
NathalietjeB
Geplaatst: 30-12-15 20:56
lekker wezen shoppen romy bij mhs kan ik ook goed slagen hoor ze hebben hoop leuke dingen voor de kleintjes..
jelle heeft ej niks voor je dan? hun shet halsters vallen altijd wel vrij groot vind ik
milk zegt hoi en wat doe je als baasje staat te mesten juist je buik schuren tegen de handvaten van de kruiwagen en was echt blij dat ze em dus niet omschuurde en ze kan zo lekker drollig zijn
sardis wat heb jij een lief ruitertje voor hem zeg
Susanne
Geplaatst: 30-12-15 21:13
Milk zou echt perfect bij Willem in t span passen hihi leuke foto's.
Danique Ah ja dat idee heb ik ook, groter is er helaas niet..
Bij EJ kan ik nooit slagen stomme winkel haha. Ik zoek al zo lang een mooi leren halster voor hem. Laatst had ik er ook eentje besteld in maat Shetland en die viel weer belachelijk groot (IR volgens mij). Ik word er mal van haha. Iemand nog ideeën of iets te koop? Gewoon zwart of donkerbruin en zonder steentjes of poespas. Met klipje aan de zijkant.
Mowgli4
Geplaatst: 30-12-15 21:15
ik heb dit simpele leren halstertje weg van de EJ, vind hem heel mooi vallen
Voor Mick heb ik al jaren deze, zoiets zoek ik dus. En ook met klipje aan de zijkant.
Sardis
Geplaatst: 30-12-15 22:10
Is idd een super lief meisje en ze kan ook nog eens goed rijden!
Wbt een leren halster kan ik je helaas niet helpen. Ik heb die van mij gekocht bij de Martha Hoeve op Texel, maar geen idee welk merk het is en hij heeft ook geen klipje helaas.
Ayla
Geplaatst: 30-12-15 22:22
Susanne ik heb een nieuw leren halster wat ik maar 1x heb gebruikt en opzich wel weg mag donkerbruin, onderlegd en met klipje. Maat shet/pony, Sjors past 'm in ieder geval.
Nathalie bedankt voor je compliment! En wat een lieve foto'tjes van Milk. Ik fiets iedere dag langs als ik naar school ga en dan kijk ik altijd of ik haar zie staan . Jelleee succes met je zoektocht!
Lastig idd met die kleine koppies. Ik heb volgens mij ook een leren halstertje van ej. Heb vorige week een pony hoofdstel gekocht, maar die was weer te groot voor mijn welsh. Die moet misschien weer een groot vallend shetland hoofstel
Ze zouden eigenlijk de maatvoering aan moeten passen en meer ras specifiek moeten gaan maken. Ik ken niet veel Shetland halsters die Shetlanders ook echt passen. En welshjes moeten weer altijd shetland hebben terwijl je zou denken maat pony ofzo.
Hier ligt het inderdaad ook erg aan het merk of meneer wel/niet maat shet past.. Gelukkig past zijn huidige halster goed! Maar heb ook een touwhalster, maat pony, die hij dan weer krapjes past.. Maar dat was volgens mij ook een iets te klein gemaakte