Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sappos schreef:Annelies je vindt mijn shet wel leuk
Als ik al met mn basishengst zou dekken zou dat voor mezelf zijn op een merrie die zijn zwakke punten verbeterd en richting mijn gebruiksdoel komt. Maarja ik fok niet voor het NMPRS.
Bassenqua schreef:bever5.....jij moet je je ogen uit je kop schamen zoals jij je gedraagt en hoe je je gedragen hebt het afgelopen jaar.
Zullen we het er over hebben hoe gemakkelijk jij paardjes aanschaft en het weer een schop onder hun reet geeft ? Hoe je je eigen dieren afkraakt en er geen spaan van heel laat? Je bent ontzettend geholpen door Mathilda, hebt zelf geen reet hoeven te doen en na de keuring kan ze afgebekt worden en worden er leugens verteld!!! Zo zijn er meer minipaarden fokkers die je op het verkeerde been hebt gezet, veulen vast laten houden, kleurentesten laten doen omdat het lwo+ moet zijn en als het dier dat dan blijkt te zijn toch van de koop afzien?
Ja, jij bent lekker bezig. En als je speciaal lid bent geworden van bokt om Mathilda een hak te zetten dan zeg ik.....kom maar op. Ben helemaal in de mood voor een asociaal relletje!!
NathalietjeB schreef:LadyMadonna schreef:Hier nog steeds geen vervoer helaas...
Van waar moet je komen ik heb anders vanuit n-h nog wel een plekkie in de auto
Zullen we t verder hier gezellig houden in t topic??
Hier ondertussen oppas geregeld dus heb ontzettend veel zin in de hk...![]()
Hier nog geen boekje binnen gehad..