haha, er staan geeneens fotos van misty in doosfijne verjaardagfeliciteer Andrea en Edwin maar van mij
ik ben echt erg heb HW voor de hele week al af alleen nog leerwerk maar dat isEngelse Clock SO, die ken ik al helemaalTo = voorPast = Naa Quarter = Kwartalleen nog even de cijfers oefenen want maakte daar 1/2 foutjes in Verder nog AK Pw alles leren, maar daar heb ik nu niet echt zin in,en vrijdag heb ik nederlands SO valt eigenlijk best mee
haha, sannedat is echt ongeveer het huiswerk van 1 dag voor mij meestal heb ik 1 repetitie en 2 so's en zeker voor 3 vakken maakwerk
OJHEAAAAAAH ik ben echt reuze blij Morgen 1e 2 vrij en om 2 uit alweer geen presentatie van Acrogym andere klassen hadden het al maand geleden gedaan
Hoi Even gewandelt met [naam] ,die heeft los gelopen en toen heel even gelongeerd en funny een beetje geholpen met het leren longeren.
OMG lies heeft morgen gewoon 4 uur uitval Öde eerste 2 uur en de laatste 2 uur, echt niet normaal doei leine
ik eb normaal ook om 9 uur beginnen 4 uur uit dus ik heb 3 uur uitval daarna misschien ffies naar luck?kom er toch langs met auto