Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Alleen zal er wel af en toe wat feedback gegeven worden naar aanleiding van je verhalen.
Balen van je voet, hopelijk trekt de pijn snel weg.
. De bovenstaande adviezen zijn hartstikke goed bedoeld, en zou ze dan ook zeker meenemen, en gaan oppakken
Tolien had ook bedacht om met een enorme sprong de waterbak in te springen, dus waren we beide zeiknat, maar dat mocht de pret niet drukken. Was een enorm leuke dag

(en bijna recht op een hindernis door een stuurfout van mij). Waterbak overgeslagen toen van beide kanten niet lukte, ze vond alles spannend zat, dus wilde er niet teveel druk op leggen, ga ik wel een keer ergens anders oefenen. Ik was hartstikke trots op hoe ze het toch deed en voor haar doen redelijk rustig op de trailer stond
En heel veel mensen reden pionnen in de vaardigheid.
En je protocol van de dressuur lag ook nog bij het secretariaat, wellicht kun je die nog nagestuurd krijgen.
Ayla schreef:Jij ook netjes gereden Linsey! Wat is Toliene een schatjeEn heel veel mensen reden pionnen in de vaardigheid.

. Verder active+ is goed maar als je nu iets voert met meer suiker dan is het logisch dat ze hun neus in eerste instantie optrekken want dat is minder zoet. Hier krijgen ze het gewoon simpel telkens opnieuw voor hun neus en uiteindelijk eten ze het.
bijna 15 km gereden