. Heb het hier echt ontzettend druk momenteel. Hoop dat ik ergens komende dagen even met Oreo kan werken en ik snel Finn kan inspannen
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
.
.

De pony aan deze kant is van mijn stalgenootje.

Ik wil ook zo graag weer
Echt jammer dat we afgelopen weekend niet konden gaan.
Dit span is een stuk stabieler en daardoor kan ik beter wennen aan mijn wagen en het tweespan rijden. Boef is nog erg jong en onstuimig en dan is dat een stuk lastiger.

) ik kan nu mijn inentingen weer up-to-date zijn eigenlijk overal aan mee doen. Hoe zou ik dit het beste kunnen opbouwen? Floor zijn sterkste gang is de draf en niet de galop, nou lukken lange stukken rechtuit dan bochten en ik zou dan meer mee doen voor de lol en de ervaring dan voor een oranje lintje... Twijfel twijfel.
.
) en overal rondsnuffelen om opeens te bedenken dat ie met ons meewilde en dan netjes achter ons aandraven. Hij had al heel snel door dat hij niet met Alex mocht spelen trouwens,heb een paar keer raak geslagen met de zweep zeg maar. Maar ja,toen was bij Alex de concentratie ook wel weg. Ach, de eerste 20 minuten gingen wel aardig en we hoeven het klierbeest gelukkig niet mee te nemen. Al vindt het klierbeest het zelf wel heel prettig om mee te gaan. Ik zette ze op de trailer en meneer ging meteen hooi eten, terwijl Alex meteen ongeduldig begint te schrapen haha.
Zowel de vaardigheid als marathon hindernissen kun je prima in draf doen, rijd je alleen wat meer tijd. De meeste gaan voor hun lol en niet zo zeer omdat het een wedstrijd is, afgelopen jaar heb ik de pechprijs gewonnen
Gewoon inschrijven! Ik train er niet echt voor, richting de zomer word er over het algemeen toch wat meer en langer gemend en dan kunnen ze het prima aan. Ik neem alleen Sjors mee, heel misschien Boef voor de ervaring met vreemd terrein etc. 
(nee hoor hoeft niet
)
als zij het leuk vind om te doen dan mag ze van mij