[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Ymor

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 10:22

Hahah geweldig! Die van mij hebben momenteel ook een vlechtje in de voorpluk. Maar meer omdat de voorpluk anders gaat klitten door het masker.

mirriejj

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 12:39

Ymor, jij hebt ook kleine ponys. Welke maskers gebruik jij? De bucas XXXS is te groot voor Sjors helaas.

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 20:59

@Bobo, zo sneu :(:)

@Zanakuzies, in een mini groep vragen? Hier had Rio maat mini mini van de mini horse shop en paste voor hem netjes. Nooit wat mee gedaan was toen ik het eens paste (zonder bit) nog net geen 2.

Hier enkel een vlechtje in als Finn voor de wagen gaat.

Ik volg qua maskers. Ik overweeg de cashel maskers of bucas.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:06

Moet nog bijlezen hoor maar de "wanna be like Alf" vlechtje in voorpluk moet wel een ingevlochten vlechtje zijn :9 :9 :9 hahaha

Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:09

Heel trots op meneer zijn dressuur! Zoals verwacht sprong hij de eerste keer middendraf aan in galop, verder nog een paar keer draf tijdens het stappen. Andere middendraf vond ik zelf goed, nog meer verruimen en hij had gegaloppeerd.
Vaardigheid 1 balletje, dus dat was ook goed. Echt met een megasnelheid eruit geracet ook. Eerste hindernis ging mis (aanvaring met een boom bij E, iets met communicatie en controle over snelheid). Dus ik helemaal panisch dat de pony iets had. Die man zei ga maar even een rondje rijden en kom dan maar terug. Tweede keer ging stukken beter. Hindernis 2 te enthousiast F verkeerd om genomen. Hindernis 3 ging in draf lekker. Hindernis 4 had ie hulp nodig om door het water te durven en moest ie eerst drinken. Al met al veel plezier gehad en pony mankeert niks door de boom.
Protocol:
Afbeelding

Voordat we gingen rijden. Meer foto's heb ik nog niet.
Afbeelding

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:14

Fenna, ondanks de boom, fijn dat je wel plezier hebt gehad!

Sunshinedaan, balen zeg. Nog geen veulen... -O-

Susanne, fijn zo’n massage. Ik snap wel dat Willem daar van geniet :')

Mowgli even gepoetst vanavond. Als een spiegeltje, zo glom hij <3
Manen en staart zitten er nog aan gelukkig *\o/* eczeem dit jaar redelijk onder controle geloof ik! *klopt af*
Afbeelding

Afbeelding

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:24

Jullie krijgen nog een filmpje van de boom, iemand die toevallig de vaardigheid van een vriendin aan het filmen was, heeft het op de achtergrond erop staan. Maar ga diegene onherkenbaar maken eerst, da's wel zo netjes. Alex heeft uiteindelijk niet eens de boom geraakt, daar is ie wel slim genoeg voor, t waren vooral de bomen van mijn sulky die de aanvaring maakten. Er is ook eentje in diezelfde hindernis in draf vol met het hoofd tegen een boom gelopen. Dus die bomen stonden gewoon in de weg. Alex zat in galop, wegens dat er een paar idioten in de waterbak echt extreem aan het razen waren, waardoor hij op de loop ging, ik redde de bocht naar D ook netjes dus dacht dan lukt E ook nog wel in galop, maar Alex wilde rechtdoor om vaart te maken en tegen de tijd dat hij wilde luisteren, waren we bij de boom en toen draaide hij dus en daar stond die boom en toen stond ie stil nog voordat ik iets kon, want zo kwam het toch ook niet goed. Ben wel echt enorm geschrokken en heb de andere hindernissen grotendeels in een drafje gedaan en alleen eindsprint in galop.
Mowgli is mooi met zijn blauwe oogje. Mooi ook dat de ZE onder controle is, hier bij Alex wel wat geschuur aan de staart, maar hoop met fibra anti itch crème dit weer op te lossen.

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 21:59

Fijn dat je een leuke dag hebt gehad Fenna. Gelukkig niks aan de boom-aanvaring overgehouden.

Mowgli glimt inderdaad mooi zeg!!

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:06

Hier is ie dan, mijn eerste creatie met windows movie maker op mijn nieuwe laptop. Het ziet er echt wel heel stom uit overigens _O-
Ik kan er nu achteraf wel om lachen hoor, 'laat ik toch eens naar baas luisteren' meteen gevolgd door 'oh ships boom! en halt en de andere kant op draaien. Maar het had anders kunnen aflopen.

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:10

Ehm, ik zie alleen maar heel groot het movie maker logo in beeld... :?

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:13

Sunshinedaan schreef:
Ehm, ik zie alleen maar heel groot het movie maker logo in beeld... :?

Erachter zie je hem tegen boom botsen

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:13

Ik ook!

Vervelend zon aanvaring met een boom. :=

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:15

rechtsboven zeg maar, ze was ook de vaardigheid aan het filmen van degene die ik heb bedekt met zonnetjes. Ik weet nog niet hoe ik video's moet uitsnijden, anders had ik dat gedaan, maar dan had het logo Alex bedekt. Helaas moet je tegenwoordig overal voor betalen, nou, voor dat ene filmpje per jaar dat ik eens bewerk. Ik vind het logo juist wel handig, verhult de vaardigheidsdeelneemster nog wat meer.

@Mandy gelukkig schrokken wij meer dan Alex. mijn hartslag was echt niet normaal hoog vlak na die boom. Alex vond de waterbak vervelender dan die ene boom die in de weg stond, had bij de vetcheck dan ook een te hoge hartslag, maar dat was eerder stress van het water dan dat ie moe was. Ze zeiden 'stap nog wat langer uit', nou hij wilde alweer gaan tijdens het extra rondje uitstappen, dus heb hem maar aan de hand gestapt totdat zijn flanken normaal ademden.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 03-06-18 22:18, in het totaal 1 keer bewerkt

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 22:16

Oef. Dat ziet er niet fijn uit. Maar goed dat er uiteindelijk niets mankeerde met Alex en jou

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 23:07

Ik heb maskers van harry’s Horse via MHS. Afbeelding

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 23:07

Op deze foto trekt Sil er trouwens aan. Daarom zit hij zo raar.

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 07:04

Lijkt toch een aardige klap Fenna.
Lamoen en sulkyvniet verbogen?

StalNollie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:14

Fenna heb jij les met mennen? Niet heel stom bedoeld maar vind het een behoorlijke klap en een pony die stuurloos is en voorgaande berichten met je andere pony zorgen er toch voor dat ik niet graag met je op de kar zou zitten (a)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:28

Ik heb les in de winter. Alex luistert normaal wel heel goed, maar er zaten een paar idioten in de waterbak keihard te roepen en toen ging die van mij ook rennen, het was echt even een miscommunicatie, want door D ging hij wel gewoon met de bocht mee. Je kunt niet eens bij mij op de sulky zitten, dus dat vind ik prima. Met Jorie gaat alles goed, die heeft er nu 7 keer ofzo kort even voor gestaan. Als ik stuurloos was geweest had ik trouwens in galop in de vaardigheid echt wel meer dan 1 balletje gepakt, maar het ging dus echt mis omdat er idioten in de waterbak aan het schreeuwen waren waardoor Alex alleen maar harder harder harder dacht en daardoor niet luisterde. Mijn sulky is ook gewoon nog goed qua lamoen stokken, hij stond al stil voordat de boom er was. En zoals ik al zei in de vaardigheid stond ie op 1 ho ook stil vanuit zijn snelste galop, maar tis en blijft een shetlander die gewoon af en toe zijn zin doordrukt. Maar ik ga wel weer in meeleesstand, zie wel wanneer ik zin heb om weer te reageren :evaw:

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:41

StalNollie schreef:
Fenna heb jij les met mennen? Niet heel stom bedoeld maar vind het een behoorlijke klap en een pony die stuurloos is en voorgaande berichten met je andere pony zorgen er toch voor dat ik niet graag met je op de kar zou zitten (a)

Dit. Het ziet er ongecontroleerd uit. Ook als andere 'idioten' roepen hoor je je pony onder controle te kunnen houden op zo'n druk evenement. Voor het zelfde geld rent hij een klein kind omver of erger.

Ik vind het altijd behoorlijk jammer dat je altijd direct 'weer in de meeleesstand' gaat als je een minder leuke feedback krijgt. Dat is toch nergens voor nodig? Er wordt helemaal niets schokkends gezegt :) :)

Fijn dat je ondanks deze aanvaring een leuke dag hebt gehad.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:49

Oei Fenna, voel je niet zo aangevallen.. dat is nergens voor nodig, wat gezegd wordt is niet gemeen bedoeld. Maar niet alleen in H4 had je hem niet onder controle.. ik heb je meermalen aangesproken toen je langs H3 kwam en je Alex eigenlijk niet meer kon houden.. ik snap dat je het leuk vond dat Alex er zin in had en ik vond hem echt een heel stuk fitter dan een tijdje geleden maar zoals Susanne zegt is het niet controleerbaar en kan het voor gevaarlijke situaties zorgen. Ik vind dat je netjes gereden hebt gisteren en de lol straalde er vanaf, maar tempocontrole en controle in het algemeen is nog wel een werkpuntje voor jullie :) Fijn dat je verder een leuke dag hebt gehad!

Ik vond het ook een super geslaagde dag gisteren, ondanks dat ik dit jaar zelf niet mee reed. Lekker bijgekletst met iedereen en leuke combinaties voorbij zien komen :) Iedereen heeft het elk jaar steeds beter voor elkaar en die vooruitgang is mooi om te zien.

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:52

Nee ik merk gewoon dat jullie me er niet bij willen hebben, nou prima dan ga ik wel weg. En ik had hem wel onder controle, maar hem in zijn bakkes trekken zodat hij terugkomt naar draf vanwege de pijn dat doe ik simpelweg niet. Daarnaast ging de scherpere bocht door D ook prima in dit tempo, dus zo stuurloos was ie niet, hij luisterde alleen even niet. Volgende keer als ie dat doet ga ik rechtdoor, draai een kleine volte, waardoor ie terug komt, zeg dan dat ie moet draven en neem de poort opnieuw. Maar dit was voor ons beiden de eerste keer op dit evenement, vond het dan ook wel logisch dat ie zo af en toe eens op een andere menner reageerde. Misschien moet ik hem eens op het onderste gat doen om inderdaad het tempo weer wat meer terug te pakken. Of weer strakker inspannen, want toen ie te strak in de strengen stond deed ie dit niet, is pas van de afgelopen weken toen ik hem meer ruimte in de strengen gaf dat ie zo'n dramkont is.
Laatst bijgewerkt door Jorex op 04-06-18 08:54, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 08:52

Ik heb ook het idee dat je zelf niet doorhebt hoe gevaarlijke situaties je altijd hebt Fenna %)
Ik heb zelfs af en toe plaatsvervangende doodsangsten van achter mijn scherm.
Alex doet maar waar die zin in heeft.
Ik hoop echt dat je geen ernstig ongeluk krijgt, doordat ie een keer ‘niet luistert’ ofzo.

Niet om je aan te vallen hoor, maar ik lees dat je regelmatig een onstuurbare pony hebt.
Realiseer je dat het een keertje écht fout kan aflopen...
misschien in de zomer ook af en toe wat les nemen? :)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:05

...

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-18 09:08

Ayla; wat heerlijk dat je weer lekker met hem bezig bent! Genieten!

Sunshinedaan; Cooks ziet er echt schattig uit <3

Odette; is het leuk geweest gisteren?

Mowgli4; heel veel sterkte meid!
Blijft heel zwaar.....
Mooie glimpony!

Super Zanazukies!

Willem lekker gemasseerd. Knappie <3

Romy; super leuk setje pony's heb je zo <3

Fennadev; volgens mij ben je nog heel jong (in mijn ogen) maar je reageert nu ook echt heel kinderachtig "ik merk dat jullie mij er niet bij willen hebben" Wat een onzin zeg! Wij proberen met ons allen tips te geven aan je, op een normale manier. Er wordt niets raars gezegd. Ik denk dat je veel kunt leren van ervaren menners hier. Maar ook ik, als onervaren menner zie dingen bij je gebeuren dat ik denk 'oeps'.
Je moet problemen met niet luisteren natuurlijk niet op gaan lossen met strakker inspannen.

Ik ben mega brak en mijn voet doet echt pijn. Was natuurlijk ook niet slim om de hele dag naar The Flying Dutch te gaan hahaha. Maar het was het waard; het was geweldig.
Maar niet best voor mijn voet 8-) :D :D