[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Patty14

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-17 23:25

Welkom Linde! Knappe pony heb je :)

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 00:12

Waar in Rotterdam ongeveer staat je beestje? Ik woon redelijk in jouw buurt:-)

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 09:54

Patty Hele leuke foto van jullie samen :D
Ingrid Zalig zo'n rondje strand, mooie foto's! De zwemfoto's zijn gewoonweg fantastisch. Als is ook leuk met zijn grote vriend :D
Ilse welkom!
Urosa Welkom :) Veel plezier met je nieuwe shet
Lori Oreo blijft echt knap :D
Claudia Mooie combi!
Kiekeboefje Grappige foto :)
Iris Gewoon proberen, op show gaan! Heb shows gelopen met Arthur (in een speciale reeks, maar het principe is hetzelfde). Ze helpen je ook wel op show zelf :)
Rosedias Leuke pony's!
Amber Pelle blijft ook echt leuk! Hier staan ze ook heel hevig nu.
Linde Welkom! Knappe shet heb je :)

Ik ben zaterdag naar Flanders horse expo geweest hier in België, was bijna niets te vinden in kleine maatjes. Ben teruggekomen met een liksteen van 4 kilo :P
Gisteren heel de dag op stal geweest, geprobeerd een bijna 2 jarig paard erdoor te krijgen met koliek, maar het lot sprak er anders over. Ze is gisterenavond heen gegaan :(
Vandaag komt de dierenarts weer, maar voor de jaarlijkse vaccinaties en dan doe ik direct een bloedcontrole.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 12:00

Kruip onder de meeleessteen ben goed ziek op het moment pfft

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 12:41

Ach wat sneu Ellen, en zo jong nog dat paard. Koliek is zo naar Y;(

Pelle is een knapperd! Volgens mij is dat een valk. Grappig jouw hca ook helemaal zwart!

Ingeschreven voor de SMR marathon dag. Nu al weer zin in! :)F

LindeDjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 12:47

Dank jullie wel allemaal voor het welkom!

IngridM schreef:
Waar in Rotterdam ongeveer staat je beestje? Ik woon redelijk in jouw buurt:-)

Ik sta in Bleiswijk! :)

Volgens mij had ik jou een tijdje geleden gevraagd over de stal waar jij staat haha!
Wilde heel graag toen verhuizen naar jou, vind het daar zo mooi en goed geregeld met buiten zetten enz.
Nu heb ik gelukkig een heel fijn ander plekje gevonden! :D

Veel sterkte met het koliekgeval!
Heel erg sneu op zo'n jonge leeftijd.. Y;(

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 12:52

Wat sneu zeg!

Leuk Susanne :)).
Hier ook ingeschreven voor de wedstrijd dag. Beide pony's gaan mee, voor Chip een mooie oefening :).

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:06

Wat sneu SammyFloor! Sterkte!
En op die beurzen is vaak niets te vinden voor mini's vind ik. Ach, houd ik ook mijn geld in mijn zak haha.

SMR is dat die shetlander men ritten? Die doen dus meer dan alleen buitenritten? Waar is deze dag misschien leuk om te komen kijken :-)

Lindeee jaaa klopt rings a bell.

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:09

lindeee_ schreef:
Wilde heel graag toen verhuizen naar jou, vind het daar zo mooi en goed geregeld met buiten zetten enz.

Moeten we helaas wel allemaal zelf doen hoor :-) Helaas....

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:25

Gezellig Patty! Dan zie ik je daar wel! Vorig jaar was je er niet toch? Of heb ik je niet gezien :o

Shetlander menritten inderdaad! Zij organiseren meer dan alleen ritten. Ook clinicdagen (spelletjesdag dit jaar), een oefendag en een marathon wedstrijd dag. Het is in Ugchelen, voor ons ver, maar een toffe locatie! Leuk als je komt kijken, het is heel gezellig en een gemoedelijke sfeer.

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:29

SF wat naar. Koliek is zo vervelend!

Mira283 schreef:
Kruip onder de meeleessteen ben goed ziek op het moment pfft

Beterschap!

Linde, welkom.

Lori, dat dekje heb ik ook! :D

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 13:54

Susanne schreef:
Gezellig Patty! Dan zie ik je daar wel! Vorig jaar was je er niet toch? Of heb ik je niet gezien :o

Shetlander menritten inderdaad! Zij organiseren meer dan alleen ritten. Ook clinicdagen (spelletjesdag dit jaar), een oefendag en een marathon wedstrijd dag. Het is in Ugchelen, voor ons ver, maar een toffe locatie! Leuk als je komt kijken, het is heel gezellig en een gemoedelijke sfeer.

Moest even denken waar ik vorig jaar was :+. Deed iig niet mee, volgens mij stond Switch toen met een blessure. Heb alleen nog maar de wedstrijddag in Putten mee gereden.

urosa

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 14:10

SammyFloor: he bah, wat naar. Koliek is een vreselijk iets.

Welkom Linde! Wat een schatje!

Amber; Pelle lekker lui na zijn harde werken in het bos.

Rosedias: we een mooi getekende bonte heb je!

Iris: leuk, die showplannen! Ik vind haar in ieder geval knap

Nou, belde ik vandaag om een afspraak te maken om Blossom (nieuwe naam) op te halen, hoor ik dat haar 4 vriendjes vandaag al opgehaald worden.. en ik kan pas zondag, keuze vandaag (zit nu op mijn werk, trailer in reparatie) of zondag.. nouja.. had ik liever iets eerder geweten, had ik nog wat kunnen doen, nu wel sneu dat ze daar nu een paar dagen alleen achter blijft -O-

Lijkt mij ook leuk met haar naar de keuring te gaan, had gisteren al wat research gedaan, zondag maar even goed naar haar papier kijken, straks is ze al geweest bv. :')

Rosedias

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 14:49

Dankjewel voor de complimenten!

@Mira: Beterschap!

Is er bij jullie ook zo'n modder in het weiland?
Mijn pony's staan in de modder bij hun schuilstal, maar de rest van het land is gewoon droog. En toch gaan ze daar niet staan..

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:18

Hier geen modder. Paddocks zijn goed gedraineerd. En verder staan ze op stal. Op mijn eerste stalling, een simpel weitje met inloopstal, was ook veel modder maar toen hebben we betonplaten gelegd, bij het hek en de stal. Probleem was toen opgelost.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:33

Linde: Welkom! Leuke pony heb je, dat halster staat ook echt erg leuk!

SammyFloor: Sterkte.... Koliek blijft zo naar :(:)

Mira: Beterschap :(:)

Urosa: Vervelende situatie! Snap dat je er van baalt, maar gelukkig zijn het maar een paar dagen. Komt vast goed want bij jou gaat ze het hartstikke goed hebben zo te horen! +:)+

Rosedias: De paddock is hier gelukkig nog droog :D Weiland mogen ze hier nog niet op, staat bijna geen gras en nu vertrappen ze de boel alleen maar. Hopelijk kunnen ze volgende maand weer dagelijks in de wei.

Hier een hengstige merrie... Er is geen land mee te bezeilen dus ze heeft maar even een weekje vrij voor ik haar achter het behang plak :+

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 15:38

Urosa: Ja Jorie is weer helemaal beter. Haha, tis weer een draakje.

SammyFloor: Sterkte :(:)
Mira: Beterschap :(:)

Hier ook een goed gedraineerde paddock, maar in de looppaden blijft soms wel wat water staan.
xJitskeee: Ik kan Jorie wel achter het behang plakken. Geen hengstige merrie, maar een speelse hengst van bijna 2 jaar. Ik kan in ieder geval geen spullen meer onbeheerd achter laten. :')

LindeDjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:25

Vervelend he dit weer! Vooral die wind ben ik echt zat haha! Gelukkig wel droge paddocks hier.

Dankjewel Jitske! Zulke fijne halsters die shires, ze passen zo mooi!

Haha leuk dat spelen van Jorie! Leuke pony ook, ik vind dat altijd zo leuk die mini haflingertjes.
Hier vliegt ook alles overal heen als ik niet goed uitkijk :+

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:54

Fenna, wat fijn dat Jorie weer beter is!

Mira383, beterschap!!!! Gelukkig is het met dit weer ook niet fijn om er uit te gaan, hoop dat dat je een beetje helpt. :(:)

Wat een weer buiten.... ik kijk zo uit naar het voorjaar! Land is ook echt banketstaaf en de wind maakt het echt niet beter!

Wel weer lekker gewerkt zo net. Was even droog!
Afbeelding

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 16:58

In de wei van de Shetlanders valt het wel mee hoe modderig het is. Maar die lopen het natuurlijk minder snel kapot. Bij de grote paarden wel maar is niet Zo heel gek met dit weer.

Heb even gebruikt gemaakt van de dekenactie bij Agradi. Ondanks m'n deken koop verbod :+.
Heb m'n bruine BR met hals te koop gezet.

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-17 20:09

Linde welkom! mooie pony heb je :D

Rosidas wij hebben een aantal plassen in de paddock staan maar dat is het ook, de paddock is goed gedraineerd dus is als het een paar uur droog is ook weer weg, verder hebben we een gedeelte verhard en vier boxen die altijd open staan, waar ze in en uit kunnen.
Maar de mannen hebben wel allemaal de voorkeur om buiten te blijven, de fjordendames en Floris
staan liever binnen.

Sammyfloor; he getsie dat is wel heel erg balen indd... zijn de andere paardjes wel in orde na hun entingen?

Mira; beterschap, het is ook echt ziek-word-weer

Jitske; hahah merries ook altijd, ben ik even blij dat ik een goed opgevoede, volwassen ruin heb (die ook nog wel eens het bloed onder mijn nagels vandaan haalt O:) )

Fenna aah knappe joer <3

Leuke foto kiekeboef!

Patty; foeifoei := :')

Floor had vandaag even een dagje vrij, gister hebben we de paddock gesleept, de man van mijn verzorgster is heel handig en hij heeft een zweng in elkaar gezet. Ze mochten ook niet sleeen van mij zonder zweng O:) dus toen hadden ze de zweng van de sulky maar gepakt, ook goed.
Eergister in het prutweer floor aan de dubbele longe gezet, hij werkt hard genoeg ;) Heb even in de zeikregen de tinker gereden, hij gaat echt vooruit! :j _/-\o_ als we dit zo doorzetten hoop ik echt dat ie weer wat spieren rond de schoft en op de rug krijgt.

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 20:16

Iris: knappe Raya!
Amber: knappe Pelle, lekker bezweet.
Linde: welkom :) Ik ken evt wel iemand in de buurt van Rotterdam die je zou kunnen vragen, maar ik heb geen idee of zij daar tijd voor heeft.
Ellen: wat naar dat er een paardje overleden is :(:)

Stukje wei waar mijn twee pony's overdag staan met twee andere pony's is niet echt modderig, vooral kapot getrapt :') Ze spelen echt veel en lomp. Verder staan ze op stal.

LindeDjune

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 20:37

Ayla schreef:
Iris: knappe Raya!
Amber: knappe Pelle, lekker bezweet.
Linde: welkom :) Ik ken evt wel iemand in de buurt van Rotterdam die je zou kunnen vragen, maar ik heb geen idee of zij daar tijd voor heeft.
Ellen: wat naar dat er een paardje overleden is :(:)

Stukje wei waar mijn twee pony's overdag staan met twee andere pony's is niet echt modderig, vooral kapot getrapt :') Ze spelen echt veel en lomp. Verder staan ze op stal.

Wat fijn, zou ik misschien naar mailadres mogen? Kan het altij vragen haha! Heb ook al van Ingrid een mailadres gekregen. Zou het zo leuk vinden als ze voor de sulky kan.

Hier is veel regen gevallen.. ben altijd zo jaloers op jullie weides, hier is dat echt onmogelijk met die lage klei grond :( Wel lekker gelongeerd en weer heerlijk strak in de vlechten. <3

Afbeelding

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 22:04

Spelende pony's zijn altijd zo leuk om naar te kijken :-)

Ben benieuwd of er wat uitkomt met mijn instructrice Linde!

Alf heeft vanavond wat gesprongen hij ging in turbo hahaha

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-17 22:04

Linde, wat een knappe pony is ze! Prachtig die vlechten! Ik hoop dat Donja ook ooit zulke mooie manen heeft... op het moment maar even doen met de piekmanen :')