En je voet? Gebroken? Of valt het mee?
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ayla schreef:Sorry MirandaIk heb ook de eerdere Equine Fusions gehad voordat Sjors rondom op ijzers ging (jaren geleden) en daarbij ging het klittenband vaak los, bij deze kan dat niet dus dat is top
En jij hebt ook een knappe Sjors!
Fijn zo'n training Patricia! Welke maat is jouw Recuptex? Ik had een 135/137 voor Sjors besteld en kwa ruglengte is die goed, maar de voorkant is te lang waardoor 'ie trekt op z'n schoft.. ik heb al eerder Bucas dekens voor hem gehad met hetzelfde probleem, hopelijk is het verholpen als ik de voorkant wat ingenomen heb.
Ik ben trouwens al een paar weken weer het e.e.a. aan het oppakken met Sjors (wandelen, rennen aan de hand, langelijnen etc.) en afgelopen maandag heb ik hem weer voor de eerste keer sinds 9 maanden weer voor de sulky gehad![]()
Gisteren dacht ik dat ik hem wel in mijn eentje kon inspannen en het pad voor stal kon rijden maar dat was een minder goed planVoorlopig helpt mijn vriend nog een handje.
[ [url=m/ciaGR7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mowgli4 schreef:heel.veel.sterkte....Oh bobo wat sneu! Sterkte!![]()
SunshineDaan, Fijn dat de lange lijnen goed gaan!
Patricia, Haha leuk die slaperige koppies
Linda, mooie trailer!
Mirriej, knappe foto’s van je baby in het bos!
Ayla, Haha die foto’s van Sjors
Gisteren dus afscheid genomen van mijn trouwe vriend... wat was dat zwaar. Maar het voelt goed zo... het bespaart hem een hoop pijn!
Gauw maar even naar Mowgli en Bibi geweest. Alsof ze voelden dat ik verdriet had. Ze kwamen bij me en legden hun hoofd op mijn schouder neer. Echt zo lief