[HK]SMP kletstopic 2

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshinedaan

Re: [HK]SMP kletstopic 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 20:51

Haha ja wilde ik net zeggen... caya is er moe van geworden :+

En je voet? Gebroken? Of valt het mee?

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 20:55

Sorry Miranda := Ik heb ook de eerdere Equine Fusions gehad voordat Sjors rondom op ijzers ging (jaren geleden) en daarbij ging het klittenband vaak los, bij deze kan dat niet dus dat is top :D En jij hebt ook een knappe Sjors!

Fijn zo'n training Patricia! Welke maat is jouw Recuptex? Ik had een 135/137 voor Sjors besteld en kwa ruglengte is die goed, maar de voorkant is te lang waardoor 'ie trekt op z'n schoft.. ik heb al eerder Bucas dekens voor hem gehad met hetzelfde probleem, hopelijk is het verholpen als ik de voorkant wat ingenomen heb.

Ik ben trouwens al een paar weken weer het e.e.a. aan het oppakken met Sjors (wandelen, rennen aan de hand, langelijnen etc.) en afgelopen maandag heb ik hem weer voor de eerste keer sinds 9 maanden weer voor de sulky gehad <3

Gisteren dacht ik dat ik hem wel in mijn eentje kon inspannen en het pad voor stal kon rijden maar dat was een minder goed plan :') Voorlopig helpt mijn vriend nog een handje.
Afbeelding

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 20:56

Ik had met Cooks nog even langelijnen geoefend. Daarna mag ie altijd lekker rollen in de longeerpaddock. (Dan gaat ie zéker 6x rollen :') )

Foto gemaakt. Knappe Cooks. Alleen nog wat fluff bij zijn buik, verder lekker knap in zijn zomervacht! :) qua figuur is ie wat afgevallen. Van devwinter was ie wat zwaar, dus is zeker niet erg :)
(Mis alleen de Alf vlecht nog...)

Afbeelding

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-18 21:09

Ayla schreef:
Sorry Miranda := Ik heb ook de eerdere Equine Fusions gehad voordat Sjors rondom op ijzers ging (jaren geleden) en daarbij ging het klittenband vaak los, bij deze kan dat niet dus dat is top :D En jij hebt ook een knappe Sjors!

Fijn zo'n training Patricia! Welke maat is jouw Recuptex? Ik had een 135/137 voor Sjors besteld en kwa ruglengte is die goed, maar de voorkant is te lang waardoor 'ie trekt op z'n schoft.. ik heb al eerder Bucas dekens voor hem gehad met hetzelfde probleem, hopelijk is het verholpen als ik de voorkant wat ingenomen heb.

Ik ben trouwens al een paar weken weer het e.e.a. aan het oppakken met Sjors (wandelen, rennen aan de hand, langelijnen etc.) en afgelopen maandag heb ik hem weer voor de eerste keer sinds 9 maanden weer voor de sulky gehad <3

Gisteren dacht ik dat ik hem wel in mijn eentje kon inspannen en het pad voor stal kon rijden maar dat was een minder goed plan :') Voorlopig helpt mijn vriend nog een handje.
[ [url=m/ciaGR7.jpg]Afbeelding[/url] ]

4.6" is de bucas vind hem juist krap aan de voorkant. Bij caya en faya. Bij beauty beetje lang.

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 09:19

Miranda Sjors is echt een knappie zo geschoren en strak in pak 8-) Leuk kereltje.

Ayla echt super fijn voor jullie! <3 Haha die kop van Sjors in de regen :)

Patricia ze staan lekker te relaxen.

Odette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 10:14

Ingrid, ziet er niet zo prettig uit! En arme Alf.. :(:) Hopelijk knapt ie er goed van op!

Mooi die trailer zo Linda :j

Sjors heeft er al weer zin in, fijn Ayla! :D

Knappe foto's van je ukkepuk mirriej, ga je vast een leuke pony aan hebben :j

Mooi die dekens Patricia, ik ben wel heel benieuwd naar ervaringen, voor Djune zit ik er soms ook aan te denken :j

Ik heb net een nieuw paar equine fusion active (maat 7 :+ ) binnen voor Djune, heel blij mee! :D
Morgen wedstrijddag, en Djune heeft 2-3 weken niet voor de sulky gestaan door omstandigheden, maar besloten toch te gaan, lekker rustig aan doen en vooral ervaring opdoen voor d'r. Vooral mijn taak om niet te verdwalen }:0

Lori

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 11:05

@Ayla, Zou hier ook de active versie zijn die ik neem aangezien het hier allemaal asfalt is. Zou eens moeten kijken of het mogelijk is of niet voor dan 1 maat terug te zenden, maar even bekijken nog. Ga sowieso over enkele weken nog eens nakijken want was even wat werk aan zijn hoeven en dat kan de maat beïnvloeden.

Sjors toch :')

Linsey1998

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 12:40

Toliene had in het begin weer wat opgekropte spanning, dan loopt ze of veel te diep of niet fijn nageeflijk. Maar na een half uurtje wel heel erg fijn kunnen rijden gelukkig, en proefje kunnen oefenen.

Zijn er meer mensen die vanavond al gaan verkennen in Ugchelen?

Odette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 13:35

Ik zou wel willen maar kan de auto niet meekrijgen vanavond, heb hem morgen al de hele dag :+

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 16:06

Wij hebben vandaag helaas ons veulentje in moeten laten slapen.. weten jullie toevallig nog iemand die een pleegmerrie zoekt? :(

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 16:15

Ach wat sneu Bobo! Y;(
Waar had ie last van?

Alf vlecht?
Ze was niet in de fotogenieke modus vandaag :O

Afbeelding

Ik ben maar langelijnen aan het ‘trainen’ met Fleur... om haar toch wat in beweging te houden :)
En ze gaat gewoon steeds lekkerder lopen zeg! _O- :)
Zelfs steeds meer nageeflijk in stap!

bobo2000

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 16:26

Sunshinedaan schreef:
Ach wat sneu Bobo! Y;(
Waar had ie last van?

Ze nam dr voer niet op.. Dus naar de kliniek gebracht waar ze helaas niks meer konden doen...

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 16:28

Oh bobo wat sneu! Sterkte! Y;(

SunshineDaan, Fijn dat de lange lijnen goed gaan!

Patricia, Haha leuk die slaperige koppies :)

Linda, mooie trailer!

Mirriej, knappe foto’s van je baby in het bos!

Ayla, Haha die foto’s van Sjors :')

Gisteren dus afscheid genomen van mijn trouwe vriend... wat was dat zwaar. Maar het voelt goed zo... het bespaart hem een hoop pijn!
Gauw maar even naar Mowgli en Bibi geweest. Alsof ze voelden dat ik verdriet had. Ze kwamen bij me en legden hun hoofd op mijn schouder neer. Echt zo lief <3

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 16:51

Wat fantastisch Ayla dat je Sjors weer hebt kunnen inspannen!

Ik ben nu de hindernissen aan het instuderen voor morgen, ben er dan hopelijk helemaal klaar voor welke lijnen ik moet rijden. Hier ook vooral proberen om niet per ongeluk al door D te rijden terwijl ik die nog niet eerder gehad heb enzo. De enige hindernis die ik in volle galop ga doen is de waterbak, want ik weet gewoon dat Alex anders het water niet in wil. En in volle galop staat hij al met allevier de voeten in het water tegen de tijd dat ie het beseft hoop ik :')

Sterkte met het verlies Bobo, erg sneu Y;(
En ook sterkte voor jou Mowgli met het verlies van je trouwe viervoeter.

Even nog een vraag, je mag toch als je bv A al gehad hebt weer door A rijden? En als je C nog niet gehad hebt en B nog moet niet door C rijden?

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 17:28

Ja klopt Fenna, zo werkt het :)
Alleen door de poortjes die je al hebt gehad.
Best lastig in het begin he! Ik vond het een hele studie :=
(Heb afgelopen dec mijn eerste wedstrijdje gehad...)

Indi_Vito

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 19:35

Wat lekker ayla dat je weer kan rijden!

Wat is cooks een schatje!!

Bobo2000 wat erg :'(

Ik vandaag een mini shet hoofdstel kopen jaa uhuh nee dat past dus gewoon niet he nog te groot!! Wat moet ik nu??

Afbeelding

Ze worden wel knap!! In vergelijking met 3 weken geleden al aardig opgeknapt!
Afbeelding
Afbeelding

Mowgli4

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 20:13

Wauw ze zijn zeker al opgeknapt!!
Kan de schoenmaker het hoofdstel niet wat inkorten? Iemand bij mij in de buurt kon ook echt geen hoofdstel vinden voor dat fijne koppie. Dus die heeft hem zo op maat laten maken :)

Lillian__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 22:39

Mini bakstukken aanschaffen? herken je probleem. floor zijn hoofd is breed maar kort dus moet alles maatje shet hebben behalve zijn bakstukken, die moet hij in mini shet hebben en zijn frontriem het liefst maatje pony

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 23:31

Ik heb hetzelfde hoofdstel, moest alleen die absurd lange keelriem vervangen door die van mijn Ideal menhoofdstel en toen paste het wel. Alleen dat witte blijft bij mij niet echt wit.

Patricia_86

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-18 23:32

Mowgli4 schreef:
Oh bobo wat sneu! Sterkte! Y;(

SunshineDaan, Fijn dat de lange lijnen goed gaan!

Patricia, Haha leuk die slaperige koppies :)

Linda, mooie trailer!

Mirriej, knappe foto’s van je baby in het bos!

Ayla, Haha die foto’s van Sjors :')

Gisteren dus afscheid genomen van mijn trouwe vriend... wat was dat zwaar. Maar het voelt goed zo... het bespaart hem een hoop pijn!
Gauw maar even naar Mowgli en Bibi geweest. Alsof ze voelden dat ik verdriet had. Ze kwamen bij me en legden hun hoofd op mijn schouder neer. Echt zo lief <3
heel.veel.sterkte....

Sunshinedaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 06:08

Ja, raar dat die keelriemen zo lang zijn.

Ik heb voor mijn menhoofdstellen ook frontriem maatje pony. Ook van Ideal. Raar dat die verhoudingen niet kloppen.
Wél fijn dat ae onderdelen los verkrijgbaar zijn :j

Voor degene die naar de wedstrijddag in Ugchelen gaan, succes en veel plezier!

Hier weer geen veulen vannacht... -O-

Ik ga maar eens aan het werk... :wave:

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 08:05

Iedereen veel plezier op de wedstrijddag vandaag! Hoop dat ik er volgend jaar ook weer bij kan zijn :)

Gister heeft Willem een (sport)massage gehad. Kreeg complimenten over hoe los hij was in zijn lijf en spieren en hoe mooi hij in de spieren stond <3 Volgens mij vond Willem het ook wel lekker. Lekker aan het gapen enzo :D

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 08:07

Sunshinedaan schreef:
Hier weer geen veulen vannacht... -O-

-O- :roll:

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 08:56

Bobo, veel sterkte!

Veel plezier op de wedstrijddag! Veel foto's hè?! :D

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-18 10:13