Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Een beetje wind prima maar zodanig veel wind dat je niet fijn kan werken, nee laat maar dan dus enkel hun stal gedaan en hooi gegeven. 
Had er op stal niet veel last van, maar zag vanmiddag wel dat fietsers het moeilijk hadden.

hij is daar echt maatjes mee, ook echt spelen enzo. Bij de dames hangt het er een beetje vanaf, ze zijn nogal gesteld op hun eten
maar als ze alleen uit het net staan te eten mag floor er gewoon bij, staat er een ander bij dan moet ie gauw oprotten
.
heb al 5 jaar een showhalster liggen, maar nooit op show geraakt :p Heb een scheermachine en alles in bereik om mee te doen, dus het zou geen grote investering zijn. Papa wou nooit een trailer huren en nu zegt hij: je hebt die trailer dus doe maar
Moet me wel nog even verdiepen in hoe alles verloopt op zo n dag 
Fennadev schreef:Hoi Rosedias. In dit topic is het de bedoeling dat je gezellig mee komt kletsen over je shetlanders. Ik heb even in het andere topic gespiekt, maar wat een leukerds heb jij! Hoe heten ze (ja hier moet een vraagteken, maar mijn toetsenbord is in de bonen, dus ik ben mijn vraagteken kwijt)

maar daar doe ik nog niet mee hoor. Sfeer gaan snuiven eerst
en jep ik heb een klein veetrailertje erbij. Mennen doe ik nu niet met dit weer. Tilana is niet te houden aan de hand al en veel te verschietachtig. Heb geen zin in ongelukken gezien er veel auto's zijn op mijn routes en geen bak/piste in de buurt om eens veilig stoom af te blazen. Ik benijd echt mensen die kunnen mennen in de bak hihi

Hopelijk snel mijn laptop weer terug