[HK]SMP kletstopic 1

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

SammyFloor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 14:48

Lori Enorm leuke foto van Finn met je zusje! Oreo is echt een leuke pony :D
Iris Knap deken en wat fijn van je trailertje! Nette opslag plaats heb je! :) Mooie wandelingfoto's ook
Ziva Leuke foto's!
Kiekeboefje Geweldige foto :D Vliegendeken is leuk! Heb hem ook :) Die foto met het trekpaard, super leuk!
Charlotte Je ring is echt heel mooi! Prachtige foto van Astrid en Magnum
Ingrid Ik mag in de buitenbak mennen maar vaak ligt ze te slecht om netjes in te mennen, verder mag ik ook op de weides mennen maar meestal ga ik naar buiten. Alf in zijn box is heel schattig :D De sneeuwfoto is ook echt geweldig!
Fenna Wat een hele mooie foto van Jorie met het leren halster! :(:) Voor Jorie
Ymor Wat een topplek!
Susanne De foto van Willem in zijn stal is echt smelten! Geweldige sleefoto's, de pret straalt ervan af :D Willem is gewoon echt knap. Heerlijke screenshots ook!
Jitske Welkom! Angela is leuk :) Mooie dekens ook!
Mandy Knappe Max in de sneeuw!
Claudia :(:) voor Misty
Prosecco Welkom terug! Je hebt echt 2 prachtexemplaren!
Sakvis Mooie, relaxte uitzichtfoto :)
Lillian Die foto is echt geweldig!
Nele Er is zeker verschil te zien, maar je bent er nog niet. Niet opgeven! :)
Ayla Wat leuk die foto met de grote merrie :D Gefeliciteerd met je winstpunten!
Mowgli Veel sterkte :(:)

De treinontsporing heeft bij mij ook voor veel hinder gezorgd, heeft me 2,5u gekost tegen dat ik thuis was van bij Sammeke en Arthur ipv een uur.

Gisteren was het wel heerlijk lenteweer. Dekens af gedaan voor een paar uurtjes en ze na het werken op het gras gezet. Ze zijn al wat aangekomen trouwens :)
Afbeelding

Susanne

Re: [HK]SMP kletstopic 1

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 15:03

Heftig dat trein ongeluk, ik las ook dat er iemand om het leven is gekomen daarbij :\

Gezellige lente foto!

Ymor

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 16:04

Echt heftig!!

Nele80

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 16:06

@ Lori: bedankt voor de tips. ik heb haar buik gemeten. op dit dikste plaats 150 cm, en aan de singel kom ik uit op 140 cm. ik ben me al aan het inlezen in de verschillende soorten vitaminebrok. ik denk ook dat dat een betere optie zou zijn om te voeren.
Vandaag heeft ze flink gewerkt. Eerst even aan de longe, daarna aan de lange lijnen. Ze begreep snel wat de bedoeling was.

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:30

Vandaag de mannen samen mee naar buiten gehad :D.

Afbeelding

Ook maar weer dikkere dekens met hals op gedaan. Vind het niet warm.

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 19:34

Ik las ook ergens van het trein ongeluk, heftig! :(

Heerlijke foto SammyFloor!

Wat een leuke foto Patty! Knappe mannetjes!

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 20:04

Wat een knap stel Patty :+:

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 21:29

Oh Patty wat heb jij een droomkoppel! <3 Kunnen ze ook goed met mekaar? Ikzelf ben echt een merrie-persoon, en ooit als ze aan huis komt te staan, moet Donja natuurlijk een maatje hebben! Zou dan ook een merrie zijn.. maar Donja is echt een pismerrie, dominant en dramaqueen _O-

Patty14

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 21:55

Kiekeboefje schreef:
Oh Patty wat heb jij een droomkoppel! <3 Kunnen ze ook goed met mekaar? Ikzelf ben echt een merrie-persoon, en ooit als ze aan huis komt te staan, moet Donja natuurlijk een maatje hebben! Zou dan ook een merrie zijn.. maar Donja is echt een pismerrie, dominant en dramaqueen _O-

Ze kunnen steeds beter met elkaar Chip was in het begin heel opdringerig en dat vond Switch maar niks. Dus die keek hem heel boos aan :+.
Nu gaat het steeds beter en worden het echt maatjes. In de wei lopen ze vaak lekker naast elkaar.

Ik ben dus echt geen merrie persoon :'). Heb ooit zo'n pismerrie gereden. Kan daar niks mee :=

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:02

Mooie foto Patty, Switch en Chip zijn idd heel leuk samen <3

Heftig Lori en Ellen :(:)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:10

Patty14 schreef:
Ik ben dus echt geen merrie persoon :'). Heb ooit zo'n pismerrie gereden. Kan daar niks mee :=

Hihi snap ik! Kan en wil me alleen niet iets anders voorstellen *D

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:20

SammyFloor; ziet eruit inderdaad als heerlijk weer!

Afschuwelijk zo'n ongeluk.....

Patty lekker met de paardjes naar buiten geweest lekker hoor!

Kiekeboefje een merrie persoon. Ik heb 2 merries gehad en riep daarna "nooit meer" Nu heerlijk ongecompliceerd mannetje:-) Past beter bij me haha.

Alf en ik zijn lekker naar het strand geweest om uit te waaien. Eerst stuk door het duin en over het strand weer terug. Hij vondt het maar wat spannend! En voelde zich alleen. Thuis gaan we regelmatig alleen fietsen ofzo maar nu was dat opeens anders haha.
Hier wat foto's van mobieltje:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:27

Wat leuk Ingrid! Knappe Alf :)

Ik ben ook niet van de merries. Voor Sjors acht jaar lang een merrie verzorgd en zij was echt de meest lieve ruin-achtige merrie die ik ooit heb gekend haha. Fleur was wel echt een pismerrietje, dus nu ben ik afgekickt van de merries :P

Mandyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:28

Ah die tweede foto, mooi!

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:31

Ik ben zo heerlijk penny meisje van 42 met mijn mannetje ♡♡

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:33

Ayla schreef:
Wat leuk Ingrid! Knappe Alf :)

Ik ben ook niet van de merries. Voor Sjors acht jaar lang een merrie verzorgd en zij was echt de meest lieve ruin-achtige merrie die ik ooit heb gekend haha. Fleur was wel echt een pismerrietje, dus nu ben ik afgekickt van de merries :P

Ik moet eerlijk zijn; ik heb jaren een Jazz merrie verzorgd en dat was echt wel mijn vriendinnetje en ken echt nog meer leuke merries maar over het algemeen......

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:34

Heerlijke foto's Ingrid, echt genieten zo samen! :)

Ik ben ook meer een ruinen/hengsten persoon. Fay is ook zo'n échte merrie. Kan zo lief zijn, en 5 seconden later enorm nukkig of heel beledigd en dan kijkt ze je de rest van de dag niet meer aan. Zo doet ze ook tegen Willem en dan snapt die arme vent er helemaal niks van _O-

Ayla

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:41

Precies Ingrid, ik ken leuke merries maar ook heel veel niet zulke leuke merries.

Haha ach gut, arme Willem :(:) Sjors staat met drie ruintjes en dat bevalt heel goed. Ze spelen heel ruig, maar er is geen strijd in het groepje. Er stond een tijdje een klein merrietje bij ipv een van de ruintjes en toen heeft een van mijn stalgenootje haar pony's Boef bij zijn oor gepakt. Hij wou niet meer los laten, de staleigenaresse moest er tussen komen :(:)

Edit: kwam door het merrietje, die is nu naar een andere groep.
Laatst bijgewerkt door Ayla op 19-02-17 23:10, in het totaal 1 keer bewerkt

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 22:54

Wat is Alf een knapperd! <3

'Nou Don, hoor je het maar weer.. ruinen zijn veel makkelijker!' Nee grapje, niet altijd waar :D En al zou dat wel zo zijn, ik hou wel van een beetje moeilijk, lekker eigen karakter, en tja.. herken mijzelf ook wel! Ze is gewoon een enorme spiegel. :wow:

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:28

Ah leuk, nog een shet en mini klets topic. Ik meld me bijdeze ook even aan! :-)

Kiekeboefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:36

ilse_89 schreef:
Ah leuk, nog een shet en mini klets topic. Ik meld me bijdeze ook even aan! :-)

Gezellig, welkom! :)

ilse_89

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-17 23:39

De meeste zullen mij misschien wel kennen.. maar voor degene die mij niet kennen zal ik mezelf even voorstellen...

Ik ben ilse, ben 27 jaar, woon samen met mijn vriend en 2,5 jarige dochter in Oss.
Wij hebben een hobbymatige minipaarden (nmprs) fokkerij en hebben gemiddeld 20 paardjes. We zijn regelmatig op shows en keuringen te vinden :-)

Jorex

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 00:00

Mooie foto Patty, schatjes <3

Volgend jaar neem ik gewoon beide pony's mee naar de indoordag, Jorie kan prima aan de hand het obstakelparcours lopen. Dat zijn dingen die meneer nu ook al doet. Inclusief het sprongetje, al roep ik dat dat slecht is voor zijn ontwikkeling, hij luistert er toch niet naar :+

Hey Ilse. Welkom :D

Ik kan ook niks met merrie's, stomme zeikbeesten waren het altijd als ze hengstig waren en ik erop reed. Geef mij maar de mannen hoor. Hoe het vandaag met Jorie was, weet ik niet. Ik heb er alleen vanochtend voer en metacam ingedouwd en ben daarna gewoon naar de de indoordag in Arnhem geweest en daarna uit eten bij de chinees in Zwolle, die heeft heerlijk eten. Dus mijn vader heeft ze vanavond gevoerd en Jorie was wel heel knuffelig zei hij.

Mira283

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 00:07

Welkom ilse

Lori en sammyfloor heftig zeg

Knappe Alf op het strand! (ben straks 25 en nog een mega penny soms haha).

Voor mij ook geen merries meer. Al heb ik ook een paar super leuke gereden en verzorgd, maar verder heb ik er weinig mee. Geef mij Pip maar lekker nuchter en gek af en toe. Ongecompliceerd zonder nukkig te zijn. Al kan Pip heel goed b*tchen als ie aandacht wil en zijn weidemaatje toevallig een merrie dan delft die het onderspit...

Chardy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-17 00:13

Welkom Ilse!